Heb je geen predictors? Die zijn toch het meest duidelijk als ik moet geloven wat anderen zeggen... en ik zie wel degelijk wat opje test! Streep is een streep.. als het binnen de afleestijd is
Ja ik hoop het ook zo! Ik vind t ook echt niet leuk om bloed te prikken en dan in de middag te horen dat ik idd niet zwanger ben. Vind het ook naar om die stomme utro bollen nog in te brengen.. Hoe is het met jouw test?
Dankjewel! Nee dat is een beetje irritant van het Vu ziekenhuis dat je via een brief te horen krijgt hoeveel cryo’s er zijn en dat kan ander halve week tot 2 weken duren. Bij de tp heb ik wel gehoord dat er 11 bevrucht waren en allemaal goede kwaliteit en dat ze nog een dagje langer moesten doordelen om in gevroren te worden. Vind t spannend..
Voor alle andere dames die zwanger zijn, gefeliciteerd! En voor degene die niet zwanger zijn, heel veel succes de volgende ronde. Ik krijg continu geen meldingen meer, dus ik mis hele conversaties hier.
Ik heb sinds gisteravond last van jeukende borsten/ tepels . Weer een nieuw kwaaltje haha, herkent iemand dit? Ook had ik gisteren een klein uurtje last van steken in mijn buik.
Hier heb ik bij Abel 10+ van die testen gedaan. De eerste was licht en de tweede zelfs weer wit. Pas na een week waren die van action terwijl die van Kruidvat direct een streep gaven Maar hoe dan ook gefeliciteerd!! Een streep is een streep
P.s. hier al steeds meer donkere afscheiding, terwijl ik pas maandag ongesteld zou moeten worden . Snap er de ballen van...
Ja, dit heb ik dus ook (nog steeds gevoelige tieten!) en de buikpijn bleef. Laat ik nou nooit gevoelige borsten hebben... Toch heb ik donkere afscheiding en gerommel in mijn onderbuik sinds afgelopen maandag, 8 dagen voor mijn NOD begon het. Of het iets zegt weet ik dus totaal niet, nu ik een hagelwitte test had
Tsjongejonge, gaat lekker met de klachten hier dan . Geen touw aan vast te knopen @Suuster @tinkerbell2202 Hoop dat het ietszeggend is
Dat dus en normaal heb ik 1 a 2 dagen voor NOD een lichte migraine... nu had ik opeens vorige week zo'n zware migraine dat ik spugen op de bank gelegen heb de hele dag
kruis mijn vingers, mijn test is een lichtblauwe streep met een felle penstreep ernaast... dus ook geen touw aan vast te knopen.