Dankje! Ja al wel een tijdje! Wel een miskraam gehad voor deze 13 rondes. Nu net bezig met het zh. Dus we gaan kijken wat dat wordt!
Hopelijk nog wat meer positieve berichten in deze lijst! In ieder geval gefeliciteerd voor de zwangeren en succes voor degene die op rood zijn geëindigd. Hier helaas ook op rood . Gisteren zou ik ongesteld moeten worden, maar gebeurde niet. Had dus ineens hoop. De teleurstelling was dus groot wanneer het vannacht wel los barste. Ik weet dat dames hier langer bezig zijn. Mochten we van tevoren weten hoe lang we nog bezig zijn, dat zou al schelen! Op naar de volgende ronde.
Wat balen dat je ongesteld bent geworden! Worden er nu onderzoeken gedaan in het ziekenhuis of ben je al wachtend op een uitslag? Hopelijk kun je even je zinnen verzetten vandaag.
8 dpo vandaag. Ik heb nog totaal geen symptomen en, in tegenstelling tot de vorige twee rondes, totaal geen testdrang. Ik vrees dat het ook deze keer niet gelukt is.
Ik mag ook op rood. 1 dag ovulatietest vergeten deze maand. Bleek dat dus de dag van mijn piek geweest te zijn. Veel vroeger dan de maand ervoor. En die had ik gemist. Op naar de volgende ronde
Ja we horen begin mei de uitslagen van de eerste onderzoeken! Dus even spannend en hopelijk dan een plan! Ook balen voor jou zeg! Hopelijk de volgende ronde!
Wat zijn er al veel mensen op rood gegaan. Hopelijk dat er toch nog een paar op roze mogen hoor! Ik wil denk ik vanavond en anders morgenochtend toch een testje wagen... Voel toch allerlei kwaaltjes... die ik ook wel kan voelen bij een menstruatie :/ .. Maar hopelijk toch voor wat anders
Balen voor degene die ongesteld zijn geworden . Ik heb nog steeds erg weinig kwaaltjes voor mijn doen.. ik ben alleen echt overdreven emotioneel , om elk klein dingetje krijg ik tranen in mn ogen. Nog even geduld
Aargh... die hoop is killing he. Vandaag geen druppel bloed verloren. Ook geen krampen o.i.d. Alleen vannacht tijdens de seks best veel bloed verloren waardoor ik dacht dat mijn menstruatie begonnen was. Merk nu dat ik alweer google op: 'bloeding seks begin zwangerschap'.
Haha, zo irritant al die artikelen. Waarom lijkt het zo op elkaar in hef begin Spannondddddd Hier heb ik even wat minder meegelezen om even met mijn teleurstelling om te gaan. Misschien denken jullie: goh, eerste ronde en niet zeuren . Maar na 9 maanden een hele regelmatige cyclus te hebben gehad en bij de eerste ronde om zwanger te worden ineens 5 (eigenlijk 7, gezien de donkere afscheiding) dagen eerder ongesteld te worden ben ik helemaal in de war . Als het nou morgen een negatieve test was geweest of ik maandag 'gewoon' ongesteld was geworden had ik het minder erg gevonden .
Gister dacht ik echt ongesteld te zijn geworden..flink bruinverlies. Vandaag had m'n lichaam zoiets van ' ik laat Je lekker nog in onzekerheid zitten'. Want vandaag was het bijna niks meer. Zoo stom want dan krijg je toch weer hoopIk wacht maar gewoon af, goede kans dat het ineens los barst. Oh ja en vandaag geen test gedaan want vind het zonde van de test als die negatief is en zonde voor mezelf
Vandaag uiterlijke ongesteldheid datum.. nog niks, zelfs geen andere afscheiding.. wat ik anders dagen van te voren heb.. heb voorzichtig hoop ondanks dat ik vrijdag negatief heb test.. maandag weer testen als er morgen nog niks is
same here! Zo belachelijk! Al paar dagen wat bruin of roze afscheiding Vanochtend een veeg bruin.. maar neeeeeee.. we houden het nog even spannend Heb liever dat het dan gewoon gelijk doorzet
Spannend, ik duim met je mee! Ik heb morgen mijn NOD maar nog nergens last van. Maar durf niet meer zo te hopen.. Een fijne zondag gewenst! (Zonder bloedverlies graag hahaha) Xx