ik heb er vanmiddag 1 gedaan, maar helemaal niets :/ nod was 26-28, dus beetje vreemd... of gewoon een langere cyclus deze maand
Ik ook.. vanmorgen weer alleen 1 veeg.. laat het nu ook maar doorbreken, want dan je gewoon weer opnieuw beginnen.. nu elke keer obsessief toiletpapier controleren
Jaa gewoon precies dat . Het wordt onderhand een obsessie zo, laat die nieuwe ronde dan maar komen haha. Kan hier niet zo goed tegen. Slaaplekker iedereen Xx
Goedemorgen, Net cb test gedaan, geeft 1-2 week aan, heb alleen onwijs rug pijn... vind het zo spannend ... voor alle dames die nog wachten geef de moed niet op
** NOD - lijst 25 april t/m 1 mei 2019 ** 25 april (2) Sanny199, 29 jaar 2e kindje ronde 4 Cindy83, 35 jaar, 2e kindje, ronde 1 26 april (9) Kaatje13, 40 jaar, 4e kindje, ronde 2 Spectre, 28 jaar, 2e kindje, ronde 8 Tinkerbellqq, 29 jaar, 2e kindje ronde 2 Es89, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 ICSI Nala001, 30 jaar, 1e kindje, IVF 1 verse tp Thyrza89, 29 jaar, 4e kindje, ronde 1 ieJoortje, 28 jaar, 1e kindje, ronde 9 Anonima257, 27 jaar, 2e kindje, ronde 1 Eibhilin, 37 jaar, 3e kindje, ronde 3 27 april (1) Suuster, 31 jaar, 1e kindje, ronde 5 28 april (6) Tammie81, 37 jaar, 2e kindje, ronde 2 Leni4, 34 jaar, 4e kindje, ronde 4 Poetie85, 34 jaar, 1e kindje, ronde 12 Chantal1301 27 jaar 1e kindje ronde 12 Roosie91, 27 jaar, 3e kindje, ronde 1 Anh, 26 jaar, 1e kindje, ronde 6 29 april (6) HHJ, 25 jaar, 2e kindje, ronde 5 Nimonia, 34 jaar, 1e kindje, ronde 15 Parel30, 30 jaar, 1e kindje, ronde 13 Muzieknootje86, 33 jaar, 1e kindje, ronde 12 Ro1990, 28 jaar, 1e kindje, ronde 11 Shawii, 22 jaar, 1e kindje, ronde 8 30 april (9) Niets, 36 jaar, 1e kindje, ronde 4 Alida1986, 2e kindje, 32 jaar, ronde 7 Wondertjes1992 , 3e kindje , 26 jaar , ronde 4 Lavita, 27 jaar, 2e kindje, ronde 3 Chuppie, 38 jaar, 4e kindje, ronde 4 Kiki84, 34 jaar, 2e kindje, ronde 9 (6de met Clomid) Mariannetje, 33 jaar, 2e kindje, ronde 5 Want2beAmom, 26 jaar, 1e kindje, ronde 4 LJJ, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 1 mei (5) Jetje1991, 28 jaar, 2e kindje, ronde 9 Meiske22, 22 jaar, 1e kindje, ronde 11 MilouR, 29 jaar, 3e kindje, ronde 1 Juffie123, 27 jaar, 1e kindje, ronde 5 Buko, 31 jaar, 2e kindje, ronde 2 (ICSI) Totaal (37) Wachtend op eisprong (5) Wachtbankje (23) Zwanger (2) Ongesteld (10) Negatieve Test (2) Twijfel-/Tuurtest (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK: Pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Dag dames, heb de lijst gewijzigd want ik heb vanmorgen een negatieve test. Had al vanaf de eerste positieve test bloedingen. Nu had ik 3 dagen niet meer getest en de bloedingen werden erger dus vanmorgen wist ik het al hoor maar wilde het bevestigen met een test. Deze was negatief. Iedereen heel veel succes en geluk! De zwangeren super gefeliciteerd en hoop voor iedereen een mooi 2020 baby’tje.
Ik denk dat ik op rood mag . Het is nog steeds niet veel rood maar wel meer dan afgelopen twee dagen..
Morning! Hier aan het wachten tot m’n ongesteldheid doorbreekt helaas Gister last van krampen maar tot nu toe nog geen bloed gespot. Krampen werden gistermiddag steeds heviger dus op een gegeven moment toch maar een tampon ingedaan voordat het losbarst (dacht ik) maar toen ik thuis kwam zat er alleen maar een klein bruin vlekje op. Ik heb er alleen verder geen vertrouwen meer in deze ronde want heb gisteravond ook nog een testje gedaan want ik kon de onzekerheid niet meer aan. Dacht lig ik straks de halve nacht te piekeren van ‘zou het?’ En had ook al de hele dag last van ‘mindf*ck’. Maar de test was hartstikke wit. Heb ook altijd last van gevoelige borsten die naar aanloop van m’n ongesteldheid weer afneemt en dat is nu ook helemaal weg. Dus laat het maar snel doorbreken dan kan ik daarna een afspraak maken bij de huisarts voor onderzoek, want de onzekerheid van of er misschien iets mis is neemt elke maand toe.
Al een test gedaan? Ik had gisteren dus wel wat bij afvegen maar nu verder weer niks. Begint meestal bruinig. Het komt bij mij altijd langzaam op gang Maar eerste begint het met gelige afscheiding. Dus weet dan wel het kont eraan. Bij jouw hoop ik dan niet, dat er geen bloed aankomt
Nee, heb nog steeds het gevoel dat het nog gaat doorzetten. En moet nog nieuwe testen kopen haha. Dat is het voordeel aan een drukke baan dan heb je daar geen tijvoor hahaah. Als het morgen nog niet is doorgezet ga ik testen halen . En jij? Als de menstruatie niet doorzet?
Hier op 11 dpo nog steeds een heel klein beetje bruine afscheiding. Test is negatief dus we wachten verder af op menstruatie.
Mijn menstruatie is 2 uur geleden doorgebroken.. nu pas echt rust kunnen we weer verder.. morgen maar alvast om ovulatietesten uit
Als dat vrijdag nog niet het geval is ga ik een test halen. Maar heb nu wel bruinige afscheiding zoals mijn menstruatie begint. En vandaag wat lichte krampen.
Mijn NOD is vandaag. Getest, maar negatief. Ik zit op dit moment op 11dpo, dus de kans is klein dat de test nog positief wordt gok ik zo. En nu maar wachten op de menstruatie!