NOD lijst 25 September t/m 1 Oktober

Discussie in 'NOD forum' gestart door Meisje93, 28 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @MammaR wij gebruikten anders gewoon de condoom. wil het liefst geen hormonen in mijn lijf. :)
    Man heeft het inmiddels wel aardig geaccepteerd. Buiten de vruchtbare periode deden we het wel eens zonder. Maar dat was dan wel wat spannender. :p

wat vervelend dat je zo heftig op de pil reageerde.
    och nee ongesteld zijn op je trouwdag. dat wil je niet!
    en raakte je stemming toen ook weer in de war?

hoelang hebben jullie dat gedaan? vruchtbare dagen vermeden.
    Hield je dat dan ook bij?

2. MammaR

MammaR Actief lid

8 jun 2015
    419
    254
    63
    Vrouw
    Hier weet ik met Pearly precies wat mijn vruchtbare dagen zijn en welke niet, dus vrijen we met condoom tijdens de rode en gele dagen en nog een enkele keer met maar meestal zonder condoom tijdens de groene dagen. Waarbij de groene dagen dus je onvruchtbare periode is, de rode de vruchtbare dagen zijn en de gele dagen zijn de overgangsperiode daartussen die je ook gewoon als rood moet zien op het moment dat je het als anticonceptiemethode gebruikt..
    De maand voor mijn trouwdag dat ik de pil slikte merkte ik het inderdaad gelijk ja! Dus een beetje bridezilla voelde ik me wel af en toe :$ maar omdat ik wist dat de hormonen met me aan de haal gingen, probeerde ik er niet aan toe geven.. dacht altijd dat ik op m'n trouwdag de laatste pil had geslikt, maar zit even terug te kijken in mijn schriftje ("wie schrijft die blijft" hoor ik m'n moeder nu in m'n achterhoofd zeggen :p) en zie nu dat ik de laatste pil de dag vóór de bruiloft nam! Gewaagd.. maar het kwam allemaal goed, werd drie dagen na de bruiloft weer ongesteld ;)

3. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @MammaR ga eens kijken of dat ook iets voor mij is die pearly.
    zou mijn man wel erg blij van worden denk. :p

dat je het al gelijk merkt zeg, met een maandje de pil slikken.
    fijn dat het allemaal goed gekomen is. :)

MammaR vindt dit leuk.
  4. Biggestwish

Biggestwish Niet meer actief

Denk toch wel 1,5 jaar ofzo! Ben altijd heel regelmatig ongesteld en voel m'n eisprong. Wist dus ongeveer wel wanneer we voorzichtig moesten zijn.

5. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    oh kijk, dat is een aardig tijdje. Eens kijken of dat voor hier ook een optie is. :)

zijn er al dames begonnen met de ovulatietesten?
    ik wil zondag gaan beginnen. Dan zit ik op CD 13. is niet te laat toch met een cyclus van 29 dagen?

6. Judith01

Judith01 Bekend lid

16 nov 2014
    709
    552
    93
    Nee ik nog niet, ik begin er volgende week pas mee denk ik! Vorige keer op vrijdag/zaterdag mn ei sprong gehad. Dat zou dan volgende week zijn.. dus denk dat ik dinsdag of woensdag begin.. wil er niet te veel mee bezig zijn dit keer..

7. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Meisje93 ik nog niet. Ik begin meestal op cd 11 ofzo iets. Komt doordat mijn ei wel eens eerder komt en soms later. en zo kan ik hem toch niet missen. ;) Maar ben er nog niet uit of ik mijn testen meeneem op vakantie en alleen ga tempen of dat ik toch maar beide door blijf doen ;) wat dat betreft ben ik wat een controlfreak. :roflmao:

8. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    aha. dan zou dat idd vroeg genoeg zijn.
    begrijpelijm hoor.
    ben er nu ook amper mee bezig. maar dat komt nog ben ik bang.

nee zou vervelend zijn, als je hem zou missen.
    haha, ben benieuwd naar je keuze.
    toch weer lastig allemaal heh.

9. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Meisje93 ja heel moeilijk. Wil er aan de ene kant niet heel veel mee bezig zijn in onze vakantie, maar mag wel graag weten wanneer de piek is :roflmao: heb t weekend nog om er over na te denken :roflmao:

Idd denk dat je er straks wel meer mee bezig gaat. Ook al wil je het niet, onbewust doe je het toch denk ik. Al hoop ik voor jou dat t niet veranderd. ;) Ben wel benieuwd wanneer de jouwe piekt! ;)

10. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    aan de andere kant. met het tempen weet je iig wanneer je je eisprong gehad hebt.
    En als de frequentie al goed is, moet het goedkomen eigenlijk.

Ja dat denk ik ook wel. Al dat onvewuste....
    Ja ik ben ook heel erg benieuwd. Vooral of ik daadwerkelijk de eisprong voel.
    Zoja, dan heb ik een mooie lf van 14/15 dagen.

11. Biggestwish

Maar stel je vind je ei, dan nog geeft t geen garantie toch? Als je het gewoon om de 1-2 dagen doet in de week voor en na de eisprong, zit je altijd goed toch?

12. Anar91

Anar91 Fanatiek lid

21 jul 2017
    1.848
    2.309
    113
    Vrouw
    Ik ben al wel begonnen met ovulatietesten, (DAG 12) sinds gisteren gevoelig bij de eierstokken dacht omdat ik zo onregelmatig ben kan het maar zo zijn dat die nu eerder komt... :)

13. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Meisje93 klopt! Denk dat ik ze maar thuis laat. En tempen zit al in mijn systeem dus die kan wel mee ;)

@Biggestwish klopt hoor, geeft geen garantie, maar temp er ook bij dus eigenlijk kunnen die testen wel thuis blijven, maar is meer mijn eigen controle :roflmao: en de frequentie zit wel goed hoor dus kan hem eigenlijk ook niet missen;)

@Anar91 spannend! :thumup: Ja kan zo maar eerder komen dus idd mooi op tijd begonnen! ;)

Anar91 vindt dit leuk.
  14. Biggestwish

Haha ja lijkt mijn zo'n gedoe die testjes en stel je vind je piek niet maakt t misschien ook nog wel onzeker.

15. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    Nee daarom temp ik ook, om zeker te zijn of ik uberhaupt wel een eisprong heb;) testen doe ik om te zien wanneer ik hem kan verwachten. Bij tempen zie je het te laat wanneer die was ;) maar nu vakantie dus in principe kunnen de vruchtbare dagen goed benut worden ;)

16. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    klopt hoor. Deze ronde doe ik wel ovulatie testen. om te kijken of het klopt wanneer de eisprong is, en of ik hem idd voel.

ben benieuwd! :) ja zou maar zo kunnen heh.

@Mama1504 ja daarom. Ik zou dan alleen voor het tempen kiezen.
    heb je ook wat rust op je vakantie. :)

17. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Meisje93 das waar. En dat zit toch al in mijn ritme ;)

18. Biggestwish

Spannend he!! Gelukkig heb ik deze ronde weer normaal bloedverlies. De eerste ingesteldheid na curretage duurde 2,5 week! Nu is het gelukkig alweer over, zondag was de eerste dag, wel na een luchtpositieve test van vorige week vrijdag. Eindelijk lijkt m'n lichaam weer hersteld. Dus nu maar hopen dat het snel raak is.

MammaR vindt dit leuk.
  19. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    fijn dat het lichaam weer hersteld lijkt te zijn!
    Hopelijk snel weer raak! :)

20. lady1987

lady1987 Actief lid

3 feb 2012
    354
    24
    18
    Zuid-Holland
    Ik slikte altijd wel de pil vind ik altijd fijn omdat ik dan soms um door kon slikken en niet ongi werd en heb een hekel aan condooms en me vriend ook

Ik ga denk vandaag beginnen met ovulatie testen..beetje vroeg nog maar wil zien hoe ze oplopen hihi en had bijna de action leeggekocht aan testen dus heb er genoeg zit nu cd 9

Deel Deze Pagina