Nou hè, ziet er niet uit al dat rode Ik ben vandaag begonnen met testen! Dag 12 nu, vorige keer had ik een knaltest op dag 17. Dat duurt dus nog even!
Kom weer even spieken! Ik verwacht mijn eisprong op mijn verjaardag! Zou wel leuk zijn als ie dan ook bevrucht wordt haha.
dat duurt idd nog even. maar je kan niet vroeg genoeg beginnen toch? dat zou super zijn ja! Wanneer ben je jarig?
Spannend meiden! Je kan idd niet vroeg genoeg beginnen, STEL ei komt wel eerder dan mis je hem niet Ik was anders nu ook al begonnen met de testjes (cd 10/11), maar moet zeggen dat ik er niet eens zin in heb deze keer om te testen goed teken denk ik
Ik krijg eerst altijd erg rugpijn, soms zo heftig dat ik diclofenac slik(nu we zwanger willen worden natuurlijk niet) en een naar dagen trekkerig gevoel links of rechts. En als dat over is weet ik dat m'n ei is gesprongen.
kijk dat is zeker een goed teken! Lekker wat rust. Al geeft het mij nu juist rust om te gaan testen. wat vervelend zeg, dat je zoveel last hebt van je eisprong. hier begonnen vandaag ook de steekjes. (links)
@Meisje93 ja komt misschien ook wel omdat we nu vakantie hebben en niet met die onregelmatige diensten van manlief zitten Mooi zo! Mooi doorgaan dan hopelijk helpt die rust voor jou
scheelt een hoop gepuzzel voor je. ja ik hoop het ook. we gaan het zien over 2 weken. hele fijne vakantie & een goede reis. nou heh! Denk idd dat het drukker gaat worden als ze eenmaal op het wachtbankje zitten.
NOD-lijst 25 september t/m 1 oktober 25 September (0) 26 September (3) Nouckie- 35 jaar - 3e kindje - ronde 2 Anno2014 - 34 jaar - 2e kindje - ronde te veel! Rainbow88 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 7 27 September (3) HarleyQuinn - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 Meisje93 - 23 jaar - 2e kindje - ronde 4 Judith01 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 4 28 September (1) Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - ronde 5 29 September (7) Another - 27 jaar - 2e kindje - ronde 7 Mom2011 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 Lady1987 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 Brenda87 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Biggestwish - 28 jaar - 4e kindje - ronde 2 Anar91 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 7 Klvertje4- 32 jaar- 2e kindje- ronde 2 30 September (1) MammaR - 27 jaar - 2e kindje - ronde 4 1 Oktober (1) Mama1504 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 Datumloos (0) Totaal: 16 Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
@Meisje93 dank je wel! scheelt inderdaad veel gepuzzel. Anders moesten we daar om heen plannen Ja ben benieuwd over 2 weken Hoe gaat t met je ovutestjes? Al bijna een knaller?
hihi ja. lijkt me ook een gedoe elke keer. nope. blijven hetzelfde. ik ga vanaf vandaag wel 2x op een dag testen. zit nu op CD14
]NOD-lijst 25 september t/m 1 oktober 25 September (0) 26 September (3) Nouckie- 35 jaar - 3e kindje - ronde 2 Anno2014 - 34 jaar - 2e kindje - ronde te veel! Rainbow88 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 7 27 September (3) HarleyQuinn - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 Meisje93 - 23 jaar - 2e kindje - ronde 4 Judith01 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 4 28 September (1) Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - ronde 5 29 September (7) Another - 27 jaar - 2e kindje - ronde 7 Mom2011 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 Lady1987 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 Brenda87 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Biggestwish - 28 jaar - 4e kindje - ronde 2 Anar91 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 7 Klvertje4- 32 jaar- 2e kindje- ronde 2 30 September (1) MammaR - 27 jaar - 2e kindje - ronde 4 1 Oktober (1) Mama1504 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 Datumloos (0) Totaal: 16 Wachtbankje (1), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
Tja daar zit ik dan in me uppie op het wachtbankje... haha! Wel erg jammer dat we afgelopen week maar 1 keer het gedaan hebben. Gisteravond kreeg ik de pijn van de eisprong en vrijdag hebben we het gezellig gemaakt... ach het hoeft er ook maar eentje te zijn hahaha. Wie volgt op het wachtbankje..? mijn banner klopt ook voor geen meter zie ik nu haha
zo jij mag de spits afbijten. zeker jammer. maar idd het hoeft maar 1x raak te zijn. ik hoop je snel te kunnen volgen. heb wel de klachten die bij een eisprong horen. maar de ovulatietest blijft nog negatief.
Jeej! Das nr 1. Al snel zullen er meerdere volgen Ah das balen, maar idd zoals je zelf al zegt: er is maar 1 nodig. En vrijdag gezellig gehad en gisteren die pijn. Is nog wel op tijd toch? Ben zeer benieuwd. Succes met de wachtweken @Meisje93 ja is ook een heel gedoe. Vooral als hij nachtdienst heeft. oeh cd14 alweer! Ja dan zou ik ook 2 keer per dag testen. Spannend! Hij kan natuurlijk ook in de avond pieken.
Ja daarom we gaan het wel zien. Als ik deze maand weer op rood ga dan ga ik ook ovulatietesten gebruiken. Kan me niet voorstellen dat ik ernaast zit gezien de pijn die ik heb van de eisprong, lijkt alsof alles beurs is van binnen. Zelfs normaal gaan zitten is pijnlijk, gelukkig was het nu 's avonds en in de nacht waardoor ik er minder last van had. Nou hup paarse lijst meiden en dan... ROZE!!!!! hahahaha
Ja idd dan lijkt alles beurs. Ik voelde mijn ei voor de eerste nooit, tot ik nu gestopt was met ac. Elke maand (tot nu toe 2) zeer pijnlijke buik halverwege mijn cyclus (dus moet haast wel) ook het gezellig maken is dan pijnlijker. Bij mij begint t nu al een beetje met steekjes onderin. Dus duurt niet lang meer denk ik(hoop ik) dan volg ik jou Ja deze groep moet veel roze! Het liefst allemaal