Dat scheelt dan weer he @Meisje93. Komen er samen wel doorheen Heb nog een week vakantie, dus dan gaat de tijd ook lekker snel.
Daarom! oh heerlijk zeg. Waar gaan jullie naartoe? ik ga juist een weekje weg net na mijn NOD. Hoop echt dat het raak is. ongi op vakantie is niet zo fijn.
Ssssst! Mijn vriend heeft 90% kans om nen tweeling te krijgen. (Vader/grootvader zijn bieding tweelingen, hij zelf niet)
Zo! Dat lijkt me ook spannend. Hier slaat het elke keer een generatie over, en de generatie waar ik zelf in zit, zit de tweeling in, dus als het goed is hebben we niet een extra hoge kans op een tweeling. Wij zijn net terug, mijn man heeft 2 weken vakantie gehad, ik heb er 3. " Zijn een paar dagen naar de caravan geweest vorige week. Heerlijk genoten met z'n 3en. Niets moet dan, wel zo fijn. Nu ik weer thuis ben merk je wel dat je denkt oh dat moet nog, oh dat kan ik ook nog wel even doen. Wij gaan in oktober nog een week naar Turkije. Dus daar kijken we nu weer naar uit. Heb dan als het goed is net daarvoor mijn eisprong als het nu mis zou gaan, dus dan gaan die 2 weken wachtbankje ook sneller. Maar gaan er nu nog niet van uit, hoop eind september natuurlijk gewoon op een positieve test.
haha! maar bij een man is het toch, dat hij het gen door kan geven aan zijn kinderen. maar het vergroot de kans niet dat jij zwanger wordt van een tweeling. hier ook een vergrote kans op tweeling. oma heeft 2x een tweeling gekregen. maar geen idee of mijn vader het gen heeft. Dus kan ook zijn dat ik er helemaal geen vergrote kans op heb. @Eerstewondertje lekker zeg! ja in huis is ook altijd wel wat te doen. Zeker met dit weer! Zojuist de hele keuken gesopt. Lekker zeg! Altijd leuk om iets te hebben om naar uit te kijken. ja dat zou super zijn! Was je van de 1e snel zwanger?
Jeetje wat een geklets! Welkom!! @HarleyQuinn Maar over t vruchtbaarslijm: dat kun je al 5 dagen voor de eisprong hebben. Maar rekbaar slijm of waterig is beide gunstig voor de zaadjes. Ik heb vaak 3/4 dagen voor de eisprong rekbaarslijm, een dag voor mijn ei wordt dat waterig tot na mijn ei.
@Meisje93 Hier nog niet veel gedaan vandaag, maar zal ook wel komen dat ik de rest van de dagen nog tijd genoeg heb Alleen de nodige dagelijks terugkomende dingen natuurlijk. Hier is het weer nog prima, zonnetje schijnt alleen waait het best wel hard. We hebben vorige week samen de tuin al klaar gemaakt, ook wel fijn dat dat al klaar is. Kunnen toch niet meer buiten zitten met zulk weer. Kan nog de zolder opruimen een dezer dagen mocht ik daar zin in hebben. Wij zijn destijds gestopt met de pil en meteen in de ronde daarna zwanger geraakt, zonder te letten op ovulatie of weet ik wat. Waren we toen helemaal niet mee bezig. Het 'moest' toen zo snel mogelijk raak zijn aangezien mijn schoonmoeder die maand ervoor te horen had gekregen dat ze terminaal ziek was.
@Eerstewondertje dat zal wel. Hier regelmatig regenbuien. Vanochtend was het wel mooi weer. Veel zon en wind. Maar wel droog. lekker zeg, dat de tuin klaar is. Wil ik deze week ook gaan doen. Man vond het maar raar, dat ik daarmee wilde beginnen. wauw wat super zeg! Dat het zo snel raak was. Heb je nu ook hoge verwachtingen? och wat erg zeg! Heeft ze jullie zoontje nog mee mogen maken?
@Meisje93 Ja, ze heeft gelukkig nog 7 weken van ons zoontje kunnen genieten, al zag zij dat anders aangezien ze nu ook van hem nog afscheid moest nemen en hem niet meer zag opgroeien. Wel sneu, maar goed we wisten natuurlijk dat ze hem niet zou zien of toch nog een paar dagen/weken/maanden. Voor ons zelf is het heel fijn dat ze hem toch nog gezien heeft. Ik zelf vond het ook wat vroeg voor de tuin, maar ben wel blij dat nu alles alvast zo ver klaar is. Alleen die bladeren allemaal. Hier nog steeds zon Geen idee, we zien wel, het zou zomaar ook weer ronde 1 raak kunnen zijn. Dat weet je toch niet. Qua timing zou het het makkelijkste zijn als het nu meteen raak zou zijn, Qua 1e echo en ook qua uitgerekende datum.
@Eerstewondertje wat fijn dat ze nog 'even' tijd kon doorbrengen met haar kleinkind. Maar ook weer erg verdrietig dat ze zo kort van hem kon genieten. ja heerlijk toch. Heb je het maar weer het gehad. Ben benieuwd! Zou wel super zijn voor jullie, als het weer gelijk raak mag zijn.
@Meisje93 We wachten gewoon af, zou mooi zijn natuurlijk als het weer de 1e ronde meteen lukt. Was het bij jullie bij de 1e ook snel raak ?
iedere ronde was het raak! helaas in ronde 1 & 2 een vmk gehad. ronde 3 was een plakker. nu helaas in ronde 4 beland. In ronde 1 werd man erg ziek, precies tijdens mijn vruchtbare week. Heb in deze ronde veel hoop! Aangezien het sperma weer op goede kwaliteit zou moeten zijn. (3 maanden na ziekte)
Slijm of ni.... heb daar niet zo'n zicht meer op precies. Mijn vriend zegt ook altijd dat haar daar veel te vochtig is Ivm die tweelingen.... geen idee hoe het allemaal in elkaar zit. In mijn familie komen al geen tweelingen voor dus voor mij zal het wss wel 1tje zijn. Tweeling is wel leuk maar enorm vermoeiend denk ik. Ik heb vandaag vooral mijn studie materiaal boven gehaald en al begonnen herhalen. Het is best wel een hoog niveau en wil het toch proberen af te maken. En daarnet een uur in de kou gestaan. Voetbaltraining van de jongste. Nu dus lekkere warme pyama om terug op te warmen En lap he! Nu wanneer ergens 1 van de dagen mij ei moet springen valt mijne vriend plat in de zetel met rugproblemen. Ma jammer voor hem! Zaadje planten zal hij toch moeten doen
@HarleyQuinn succes met je studie! Hopelijk krijg je het allemaal gecombineerd met je gezin. och ja het is echt baggerweer heh. zul je net zien! whaha zaadje planten die had ik nog niet gehoord. vanavond weer een testje gedaan. streepje blijft hetzelfde. ovulatie toch later dan gedacht.
Wat is er weer een hoop gekletst hihi. Heb niet alles terug gelezen hoor.. ik doe deze ronde geen ovu testen of iets. Als t goed is dit weekend eisprong. Heb alleen sinds gisteren echt last van onderbuik. Bij schaambeen zeg maar.. we zien het wel. Iedereen veel succes deze ronde
Gezellig even alles bij gelezen.. hier ga ik morgenochtend de eerste test doen! Verwacht er zelf niet al te veel van, pearly voorspelt 16 september.. ach, we gaan het zien!
@MamaR succes met testen! Hier rond de middag weer een ovulatietest. Eens zien of de eisprong al geweest is.
@Meisje93 wij hebben zo onze eigen humor Hahahaha Enne ben ook benieuwd of het me gaat lukken alles te combineren. Ma we zullen wel zien. Ik doe in de loop van de ochtend nog een test. Heb wat trekkerig gevoel in mijn onderbuik dus mss is ie al iets donkerder.
Hallo dames! Wij gaan voor een broertje of zusje en zitten pas in ronde 1. Bij onze dochter Isa was het in ronde 2 al raak dus wie weet! NOD-lijst 25 september t/m 1 oktober 25 September (0) 26 September (3) Nouckie- 35 jaar - 3e kindje - ronde 2 Anno2014 - 34 jaar - 2e kindje - ronde te veel! Rainbow88 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 7 EersteWondertje - 27 jaar - 2 kindje - ronde 1 27 September (3) HarleyQuinn - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 Meisje93 - 23 jaar - 2e kindje - ronde 4 Judith01 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 4 28 September (1) Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - ronde 5 29 September (7) Another - 27 jaar - 2e kindje - ronde 7 Mom2011 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 Lady1987 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 Brenda87 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Biggestwish - 28 jaar - 4e kindje - ronde 2 Anar91 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 7 Klvertje4- 32 jaar- 2e kindje- ronde 2 30 September (1) MammaR - 27 jaar - 2e kindje - ronde 4 1 Oktober (1) Mama1504 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 Haagsmeisje-33 jaar - 2e kindje - ronde 1 Datumloos (0) Totaal: 16 Wachtbankje (1), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.