@Meisje93 Denk inderdaad zelf ook dat ik de piek gehad/gemist heb. We nemen maar plek op het welbekende wachtbankje...
NOD-lijst 25 september t/m 1 oktober 25 September (0) 26 September (4) Nouckie- 35 jaar - 3e kindje - ronde 2 Anno2014 - 34 jaar - 2e kindje - ronde te veel! Rainbow88 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 7 EersteWondertje - 27 jaar - 2 kindje - ronde 1 27 September (3) HarleyQuinn - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 Meisje93 - 23 jaar - 2e kindje - ronde 4 Judith01 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 4 28 September (1) Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - ronde 5 29 September (7) Another - 27 jaar - 2e kindje - ronde 7 Mom2011 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 Lady1987 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 Brenda87 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Biggestwish - 28 jaar - 4e kindje - ronde 2 Anar91 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 7 Klvertje4- 32 jaar- 2e kindje- ronde 2 30 September (1) MammaR - 27 jaar - 2e kindje - ronde 4 1 Oktober (2) Mama1504 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 Haagsmeisje-33 jaar - 2e kindje - ronde 1 Datumloos (0) Totaal: 18 Wachtbankje (3) , Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
Welkom! ik hoop je snel te volgen. Rommelt nog flink bij mijn linker eierstok. Dus hij is nog niet gesprongen. Hopelijk duurdt het niet lang meer.
@Meisje93 Hopelijk volg je snel, dat het bankje snel vol raakt zodat we zo veel mogelijk allemaal roze worden aan het einde van de maand !
Had veel pijn aan de rechterkant test gedaan aah helemaal happy.. is deze nu positief of ?? En als we vanavond gezellig maken is het dan nog optijd?
Ahhh zie al veel mooie testen Hier nog niet veel spannends testen blijven nog licht zit nu op cd 13 Gebruiken jullie trouwens vitamines?
@lady1987 Momenteel alleen de foliumzuur, straks als die op zijn ga ik over op mama vitamines van davitamon denk ik. vorige zwangerschap ook gedaan.
kan ineens gaan knallen. maar idd je zit nog op CD13. ik slik alleen nog maar foliumzuur met vit.D ik hoop na deze ronde zwanger te zijn. Mijn potje is dan ook leeg.
Kan inderdaad ineens knallen Ga er vanaf morgen 2 per dag doen voor zekerheid En vanavond zowieso vast gezellig maken haha Ooh oke had ik bij me 1e ook gedaan alleen foliumzuur ,nu heb ik van davitamon compleet mama gelijk alles in een
Jeetje wat een drukte hier! Haha ik heb even een paar dagen afstand genomen van zwangerschapspagina omdat ik er niet te veel mee bezig wil zijn. Maar nu mijn ei er deze week aankomt toch weer even lezen. Gister en vandaag voor het eerst een ovulatietest gedaan maar beide hadden een heel licht tuurstreepje dus nog geen ei in aankomst. Ik begreep hier dat je beter niet met ochtendurine kan testen voor je ovulatietesten? Dat heb ik gister en vandaag wel gedaan. Misschien vanavond nog maar een doen dan.
Ja hoor positief, zou nog wel even door blijven testen, want bij mij kon t nog donkerder blijkbaar. Maar op tijd ben je zeker, want je ei springt na de positieve test (binnen 24 tot 48 uur. Dus twee dagen na de positieve test maximaal. Veel plezier!!
@lady1987 ik deed ook vanaf CD14 2x op een dag testen. Maar goed ook. Aangezien ik gisteravond positief testte. @Brenda87 nou heh! iedereen zit rond de eisprong nu. zegt niets hoor. ik had ook al paar dagen een licht streepje. Gisterochtend zelfs ook nog. en gisteravond gelijk een knaller. ik heb wel gewoon met ochtendurine getest & heeft geen invloed gehad op mijn test. teveel gedoe om testen mee te nemen naar mijn werk.
Ik slik ook enkel foliumzuur met vitamine D vant kruidvat. Potje voor tijdens de zwangerschap staat klaar alleen zie ik daar precies geen foliumzuur opstaan dus weet niet goed of ik het andere er moet bij nemen of niet...
Volgens mij werd foliumzuur wel echt aanbevolen tot een aantal weken als je al zwanger ben ..weet alleen even niet meer tot hoeveel weken..