@Mama1504 dat scheelt idd wel wat dagen! Ja vreselijk die weken! Ik wil het toch proberen vol te houden tot nod dit keer! Gezien mn cyclus vrij regelmatig is en ik meestal 's ochtends bij het plassen zie of ik ongesteld ben is er een goeie kans om positef te testen op die dag. Vond het maar niks om negatief te testen de dagen ervoor.. streeds maar op zoek naar tuurstreepjes en nog niet weten waar je aan toe bent!
Ooh ja bah! Die negatieve testen. Toch ben ik vorige maand wel weer in de verleidinh getrapt. Dus nu wil ik ook tot nod wachten. Hopelijk red ik het nu wel. We slaan ons er met z'n allen doorheen.
@Judith01 ik hoop voor je dat het lukt om te wachten tot NOD! Van die negatieve testen word je niet blij van idd. nee die onzekerheid is niet fijn! @Mama1504 ben benieuwd of het je lukt! We helpen elkaar allemaal! ik wil 1 dag voor NOD gaan testen. Aangezien dat op de verjaardag van mijn man is. Ik hoop dat ik hem het allermooiste cadeau mag geven!
@Mika90 wat heftig Zeg! Hopelijk lukt het nog om zo zwanger te worden. @wachtbankje, wordt langzaam druk! Gezellig. @dames met NOD 26-9 wanneer gaan jullie testen?
@Mama1504 ja gaan we doen! Komt het zeker goed. Morgen eens even kijken of de testjes van 2 jaar geleden er nog liggen en nog goed zijn. Maar heb ook al nieuwe van de Kruidvat.
Ik inmiddels ook op het wachtbankje ja haha... duimen maar weer. Wil proberen niet te vroeg te testen dit keer. Vorige keer 5 dagen voor nod al positief maar helaas bij 5.5 week mis gegaan.. . Maar weet niet of ik me in kan houden. Heb toen heel vroeg getest maar wist ook eigenlijk door alle kwaaltjes dat het raak was...
NOD-lijst 25 september t/m 1 oktober 25 September (0) 26 September (5) Nouckie- 35 jaar - 3e kindje - ronde 2 Anno2014 - 34 jaar - 2e kindje - ronde te veel! Rainbow88 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 7 EersteWondertje - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Mika90 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 na MK Mama1504 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 27 September (3) HarleyQuinn - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 Meisje93 - 23 jaar - 2e kindje - ronde 4 Judith01 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 4 28 September (1) Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - ronde 5 29 September (7) Another - 27 jaar - 2e kindje - ronde 7 Mom2011 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 Lady1987 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 Brenda87 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Biggestwish - 28 jaar - 4e kindje - ronde 2 Anar91 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 7 Klvertje4- 32 jaar- 2e kindje- ronde 2 30 September (1) MammaR - 27 jaar - 2e kindje - ronde 4 1 Oktober (1) Haagsmeisje-33 jaar - 2e kindje - ronde 1 Datumloos (0) Totaal: 19 Wachtbankje (8) , Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
Happy birthday to me . Gister nog even heel gezellig gemaakt en ik vermoed dat ik m'n eisprong heb gehad. Afwachten maar....
NOD-lijst 25 september t/m 1 oktober 25 September (0) 26 September (6) Nouckie- 35 jaar - 3e kindje - ronde 2 Anno2014 - 34 jaar - 2e kindje - ronde te veel! Rainbow88 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 7 EersteWondertje - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Mika90 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 na MK Mama1504 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 27 September (3) HarleyQuinn - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 Meisje93 - 23 jaar - 2e kindje - ronde 4 Judith01 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 4 28 September (1) Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - ronde 5 29 September (7) Another - 27 jaar - 2e kindje - ronde 7 Mom2011 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 Lady1987 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 Brenda87 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Biggestwish - 28 jaar - 4e kindje - ronde 2 Anar91 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 7 Klvertje4- 32 jaar- 2e kindje- ronde 2 30 September (1) MammaR - 27 jaar - 2e kindje - ronde 4 1 Oktober (1) Haagsmeisje-33 jaar - 2e kindje - ronde 1 Datumloos (0) Totaal: 19 Wachtbankje (9) , Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
Welkom op het wachtbankje. Hij gaat steeds voller zitten. Oeh dat is idd vroeg positief getest zeg! Wat verdrietig dat het met 5.5 week mis is gegaan! Hopelijk snel zwanger van een mooie plakker. Welke kwaaltjes had je toen? Gefeliciteerd!! & welkom op het wachtbankje. Nu idd maar afwachten...
hoever zit je in je cyclus? @Eerstewondertje ik moet dit weekend werken. verder niet echt plannen. jij?
Goede morgen dames.. alweer een mooie lijst op wachtbankje. Ik vanaf morgen denk ik. Hele week al misselijk en sinds vanmorgen echt buikpijn li onder.. hele week niet gezellig gehad tot gisteravond. Zou vandaag eisprong moeten hebben. Ik doe vandaag nog een ovu test voor zekerheid. Hoop dat we echt meer roze krijgen deze ronde. Ik gok dat ik niet op roze ga aangezien we er echt heel weinig mee bezig zijn geweest. Dan moet het een toevalstreffer zijn geweest gisteravond Hahah..
D'r ging iets mis.. ik zei dat het volgens mij de 14e dag is omdat ik 2 september ongesteld werd.. en dat ik vanavond een etentje met collega's heb en vanaf half negen nog een feestje maar dat ik daar niet te laat weg wil gaan om het thuis gezellig te gaan maken denk dat m'n eisprong dit weekend wel gaat komen, dus dan zou vanavond en zondagavond wel handig zijn..