@MammaR ja hoor die komt eraan! ben benieuwd naar je test vanavond. haha je blijft bezig idd. Ben heel erg benieuwd wanneer je ei gaat springen. Hopelijk snel! @Brenda87 dat is idd fijn. laat de dagen maar voorbij vliegen
Gister avond posi ovulatie test. Dus mag ook op het wachtbankje. Morgen een kraamfeest, vandaag super leuke kleertjes gekocht.. werd er hebberig van, hoop zo over tijdje voor mezelf te kunnen shoppen Hahah.. nu eerst maar weer aftellen..
NOD-lijst 25 september t/m 1 oktober 25 September (0) 26 September (5) Nouckie- 35 jaar - 3e kindje - ronde 2 Anno2014 - 34 jaar - 2e kindje - ronde te veel! EersteWondertje - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Mika90 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 na MK Mama1504 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 27 September (3) HarleyQuinn - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 Meisje93 - 23 jaar - 2e kindje - ronde 4 Judith01 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 4 28 September (3) Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - ronde 5 Cindy77 - 39 jaar - 4e kindje (3 oudere kids uit eerdere relatie) ronde 3 Gewoonsamen - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 29 September (7) Another - 27 jaar - 2e kindje - ronde 7 Mom2011 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 Lady1987 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 Brenda87 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Biggestwish - 28 jaar - 4e kindje - ronde 2 Anar91 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 7 Klvertje4- 32 jaar- 2e kindje- ronde 2 30 September (1) MammaR - 27 jaar - 2e kindje - ronde 4 1 Oktober (2) Haagsmeisje-33 jaar - 2e kindje - ronde 1 Rainbow88 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 7 Datumloos (0) Totaal: 21 Wachtbankje (13) , Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
NOD-lijst 25 september t/m 1 oktober 25 September (0) 26 September (5) Nouckie- 35 jaar - 3e kindje - ronde 2 Anno2014 - 34 jaar - 2e kindje - ronde te veel! Rainbow88 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 7 EersteWondertje - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Mika90 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 na MK 27 September (3) HarleyQuinn - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 Meisje93 - 23 jaar - 2e kindje - ronde 4 Judith01 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 4 28 September (3) Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - ronde 5 Cindy77 - 39 jaar - 4e kindje (3 oudere kids uit eerdere relatie) ronde 3 Gewoonsamen - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 29 September (7) Another - 27 jaar - 2e kindje - ronde 7 Mom2011 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 Lady1987 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 Brenda87 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Biggestwish - 28 jaar - 4e kindje - ronde 2 Anar91 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 7 Klvertje4- 32 jaar- 2e kindje- ronde 2 30 September (1) MammaR - 27 jaar - 2e kindje - ronde 4 1 Oktober (2) Haagsmeisje-33 jaar - 2e kindje - ronde 1 Mama1504 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 Datumloos (0) Totaal: 21 Wachtbankje (14) Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
NOD-lijst 25 september t/m 1 oktober 25 September (0) 26 September (4) Nouckie- 35 jaar - 3e kindje - ronde 2 Anno2014 - 34 jaar - 2e kindje - ronde te veel! EersteWondertje - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Mika90 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 na MK 27 September (3) HarleyQuinn - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 Meisje93 - 23 jaar - 2e kindje - ronde 4 Judith01 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 4 28 September (3) Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - ronde 5 Cindy77 - 39 jaar - 4e kindje (3 oudere kids uit eerdere relatie) ronde 3 Gewoonsamen - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 29 September (7) Another - 27 jaar - 2e kindje - ronde 7 Mom2011 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 Lady1987 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 Brenda87 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Biggestwish - 28 jaar - 4e kindje - ronde 2 Anar91 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 7 Klvertje4- 32 jaar- 2e kindje- ronde 2 30 September (1) MammaR - 27 jaar - 2e kindje - ronde 4 1 Oktober (3) Haagsmeisje-33 jaar - 2e kindje - ronde 1 Mama1504 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 Rainbow88 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 7 Datumloos (0) Totaal: 21 Wachtbankje (15) Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
Weet niet of het voor iemand hier relevant is, maar ga het toch even delen.. Ik kreeg afgelopen week de uitslagen binnen van mijn schildklierwaarde's. Had al een tijdje het gevoel dat ik niet meer goed ingesteld was en hij bleek inderdaad een stuk trager te zijn geworden. Geen probleem, de dosis schildklierhormoon die ik dagelijks slik is een stukje opgehoogd en nu is het even wachten (6wkn) of mijn schildklier daar genoeg aan heeft of dat de medicatie verder opgehoogd moet worden. Maar vandaag had ik ineens een throw-back-memory.. Toen er begin 2014 werd geconstateerd dat ik hypothyreoïdie had, werd me op het hart gedrukt om, zo lang de schildklier niet goed ingesteld was, niet zwanger te raken. Aangezien we toen geen kinderwens hadden, stond ik dus verder ook niet meer stil bij deze opmerking. Enkele maanden later bleek ik in verwachting te zijn en mocht mijn huisarts mij dus niet meer verder behandelen maar werd ik overgedragen aan een internist. Afijn, nu bedacht ik me opeens vandaag: waarom was die opmerking over een trage schildklier en een kinderwens eigenlijk? Wat is het verband en moet ik nu misschien extra actie ondernemen? En inderdaad, een niet goed ingestelde schildklier kàn voor vruchtbaarheidsproblemen zorgen. Nu weet ik niet of iemand anders hier iets mee kan en het hoeft natuurlijk ook geen verklaring te zijn van onze 'mislukte' ronden tot op heden, maar wilde het toch even kwijt voor het geval ik er iemand anders mee kan helpen..
Ik heb het zelf niet, maar mijn beste vriendin wel. Die moest eerst idd stabiel zijn voor ze zwanger werd. Nu is ze zwanger en staat ze onder strenge controle, en nu is het goed. Toen ik zwanger was, had ze zelfs een radioactieve behandeling gehad, waardoor ik dus 3 weken niet bij haar in de buurt mocht zijn. Ik was op dat moment 8 weken zwanger en hadden het nog niemand verteld, mijn smoezen waren op en heb t uit eindelijk (tegen mijn zin in) haar wel verteld omdat ze zich afvroeg waarom ik maar niet wou afspreken maar weet hoe moeilijk het is met een schildklierafwijking. Omdat ze zo graag zwanger wilde zijn, maar dat t werd tegen gehouden. Oh wat was zij verdrietig. Heeft in totaal een jaar geduurd voor ze groen licht kreeg.
Zij heeft dan denk ik hypothyreoïdie, net een paar letters verschil Maar wat ontzettend fijn dat ze nu zwanger is, zeg! Vooral als de kinderwens er al zo lang is maar je uit medisch oogpunt nog niet mag.. hopen dat het jouw ook gauw gegegeven mag zijn, zwanger zijn met je beste vriendin samen lijkt me echt fantastisch!!
Nou ze ging van een snelle naar een trage en weer terug. En nu is het normaal. Ze heeft een hele reis gemaakt idd. Zou wel mooi zijn om samen zwanger te zijn lijkt mij ook fantastisch, maar zij is al bijna uitgerekend heb de baby nog wel even verteld dat die moet blijven zitten tot we terug zijn hoop dat t bij ook snel mag zijn.
veel plezier morgen! oeh ja dan gaat het helemaal kriebel heh! hoop het ook voor je. idd nu eerst gaan aftellen.
Goedemorgen dames. Ik heb alles gelezen maar nog niet wakker genoeg om op alles te reageren Zijn gisteren een fikse wandeling gaan maken van 18km met het nodige klauter en klim werk en alles doet pijn nu. Ik heb gisteren dus deftig met vriendlief kunnen babbelen over deze cyclus en we gaan het gewoon bekijken. Het is mijn eerste cyclus na verwijderen van spiraal dus mijn lichaam zal toch nog wat hinder ondervinden. Ik ga er van uit dat het deze maand niet zal lukken. Dus ik hou mij nu vooral ff bezig met mijn opleiding en bekijk het wel wanneer mijn eraan komen. Ik lees wel nog dikwijls mee maar ga me toch wat proberen afzijdig te houden. Sorry dames maar het valt me wat zwaar dat mijn lichaam toch niet doet wat ik er van verwacht had. Ik heb anders nooit problemen met mijn cyclussen en nu dus wel.
Oh meis, naar gevoel maar je zit er net in, je lijf heeft (hoe naar ook) de tijd nodig in sommige gevallen. Ik vind dat je niet moet denken dat je problemen hebt met je cyclus want je weet niet wat er gebeurt. Voor hetzelfde geldt wordt je einde vd maand ongesteld en verloopt het proces dan 'normaal'. Frustrerend allemaal he, sta er wat positiever in meid, het komt vast goed allemaal! Belangrijkste is accepteren dat je lichaam dikwijls niet op 1 lijn zit met je hoofd en wat jij wil (zei ik die al zo'n 2,5 jaar braaf aan het wachten is...) Toi toi toi P.s. wel goed focussen op wat anders! Welke opleiding ga je volgen? Ik ga zelf in november weer een opleiding volgen, kijk er enorm naar uit!
@HarleyQuinn kan me voorstellen dat het prettiger is om even wat minder actief mee te doen op het forum, eerst maar even afwachten hoe snel je lichaam hersteld en weer enigzins regelmatig is.. heel veel succes met de opleiding, wel een fijne doorbreking van de sleur én afleiding op dit moment lijkt me!!
Misschien duidelijker in het echt dan op de foto, maar vanmorgen (niet de eerste urine) is minder roze dan gisteren, dus ik neem ook plaats op het wachtbankje!
NOD-lijst 25 september t/m 1 oktober 25 September (0) 26 September (4) Nouckie- 35 jaar - 3e kindje - ronde 2 Anno2014 - 34 jaar - 2e kindje - ronde te veel! EersteWondertje - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Mika90 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 na MK 27 September (3) HarleyQuinn - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 Meisje93 - 23 jaar - 2e kindje - ronde 4 Judith01 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 4 28 September (3) Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - ronde 5 Cindy77 - 39 jaar - 4e kindje (3 oudere kids uit eerdere relatie) ronde 3 Gewoonsamen - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 29 September (7) Another - 27 jaar - 2e kindje - ronde 7 Mom2011 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 Lady1987 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 Brenda87 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Biggestwish - 28 jaar - 4e kindje - ronde 2 Anar91 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 7 Klvertje4- 32 jaar- 2e kindje- ronde 2 30 September (1) MammaR - 27 jaar - 2e kindje - ronde 4 1 Oktober (3) Haagsmeisje-33 jaar - 2e kindje - ronde 1 Mama1504 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 Rainbow88 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 7 Datumloos (0) Totaal: 21 Wachtbankje (16) Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.