Ooh zo spannend allemaal nog weekje geduld hebben dus Jaa ik ga morgenochtend weer een testje doen voel me best zwanger mja kan ook zijn dat me lichaam me voor de gek houdt Heb last van me baarmoeder alsof ik al bandenpijn heb en me borsten zijn gevoelig.. Me vriend is ervan overtuigd dat ik zwanger ben dus daardoor kan k zelf ook niet meer helder nadenken hahah
Kan idd innesteling zijn hoeft niks ergs te zijn hoor Oooh wauw rare droom haha Heb je het nog steeds of was het eenmalig?
Durf nog niet zo goed voorzichtig blij te zijn. Toch maar een digitale clearblue halen voor morgenochtend haha dan geloof ik het misschien meer
snap ik hoor. haha. Ben benieuwd naar je test morgen. Maar heb er vertrouwen in hoor. Gisteren had je een negatieve test toch? Of was daat eergisteren.
Gisteren inderdaad nog negatief.... Ik had de hoop eigenlijk al opgegeven voor deze ronde dus zou een fijne verassing zijn.
ja dan heb ik er wel veel vertrouwen in hoor. Als je gisteren een witte test & nu al zo'n streep. @Milou pff spannend zeg! Maar geen krampen oid?