Kwam toevallig een vriendin daar tegen die zegt gelijk wat is er met jou dan? Later vraagt ze stiekem of t raak is.. tja toen begon ik te huilen en zei dat ik nog in afwachting ben. Komen net thuis en we staan ons om te kleden zegt ml hé je borsten zijn groter! Hopelijk goede voorbodes... Gaan goed deze lijst in meiden, keep up the good work!
@Nouckie wat fantastisch, van harte hoor!! Wat een mooie testen! De tweede roze kleur in deze lijst.. op naar nog meer! @Eerstewondertje wat jammer dat het deze ronde niet zo mocht zijn.. was je menstruatie dan ook niet veel eerder op gang gekomen dan gedacht?
oeh spannend! Ik hoop het echt voor je! Je borsten worden anders nooit groter? gelukkig! Hopen op een innesteling. pff hier word ik wakker met erg pijnlijke borsten, lage rugpijn & wat ongi krampjes. @Judith01 en????
@Meisje93 , spannend! Kan natuurlijk 2 dingen betekenen! Hopelijk iets positiefs Ik heb weer getest nu, is heel lastig te zeggen of ie echt donkerder is, lijkt er wel op maar de eerste is natuurlijk droog en deze nog wat natter.. Vind het nog niet overtuigend genoeg om mezelf op roze te zetten..
@Judith01 je ziet hem wel wat duidelijker hoor. Maar ik snap je helemaal! wat voor test ga je nu halen? toch de CB? ik hoop het ook. we gaan het zien.
Goede morgen dames Vannacht raar gedroomd allemaal, ook gedroomd dat ik ongi werd. Gisteravond gevoelige tepels. Vanmorgen toch maar getest maar zag helaas niks. Vrijdag nod dus kan nog natuurlijk, maar ik ga er vanuit dat ik toch ongesteld wordt. Zijn er meer die getest hebben vandaag? Wordt spannende week voor iedereen!
@Mom2011 nee nog niet getest. Nod is ook pas donderdag/vrijdag. Wel vreemde dingen hier: zo was ik om 5 uur klaar wakker nadat ik getempt had en t enige waar ik aan kon denken was soep echt zoo raaar
@Mom2011 balen van je negatieve test. Maar idd je bent nog vroeg. Op hoeveel dpo zit je nu? hier ook elke keer rare dromen. @Mama1504 hihi dat is zeker raar! Hopelijk iets positiefs! hier wakker geworden met hoofdpijn, lage rugpijn, pijnlijke borsten & ongikrampjes. hopelijk iets positiefs.
yup. en geen idee of ik het de vorige rondes ook had. we gaan het wel zien. donderdag moet ik ongi worden. dinsdag testje wagen.
NOD-lijst 25 september t/m 1 oktober 25 September (0) 26 September (7) Nouckie- 35 jaar - 3e kindje - ronde 2 Anno2014 - 34 jaar - 2e kindje - ronde te veel! EersteWondertje - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Mika90 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 na MK Maev - 33 jaar - 2e kindje - ronde zoveel MMM EchtLief - 26 jaar - 1e kindje - ronde? MMM 5 jaar bezig ondertussen... Lovebunny - 32 jaar - 2e kindje - ronde 5 27 September (4) HarleyQuinn - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 Meisje93 - 23 jaar - 2e kindje - ronde 4 Judith01 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 4 Milou - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 28 September (5) Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - ronde 5 Cindy77 - 39 jaar - 4e kindje (3 oudere kids uit eerdere relatie) ronde 3 MMM Gewoonsamen - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 BonnieH - 25 jaar - 1e kindje - ronde 5 MMM Mama1504 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 29 September (7) Another - 27 jaar - 2e kindje - ronde 7 Mom2011 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 Lady1987 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 Brenda87 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Biggestwish - 28 jaar - 4e kindje - ronde 2 Anar91 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 7 Klvertje4- 32 jaar - 2e kindje- ronde 2 Ilse1986- 31 jaar- 2e kindje - ronde 1 30 September (2) MammaR - 27 jaar - 2e kindje - ronde 4 TikTik- 34 jaar- 1e kindje- ronde 12? (tel kwijt) 1 Oktober (3) Haagsmeisje -33 jaar - 2e kindje - ronde 1 Rainbow88 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 7 123abc - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Datumloos (0) Totaal: 28 Wachtbankje (20) Zwanger (2), Ongesteld (1), MMM (4), Negatieve Test (2), Twijfel-/Tuurtest (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
Hoi allemaal, ik zal mezelf even voorstellen. Ik heb mij al in de lijst toegevoegd. Ik ben Ilse 31 jaar en heb een zoontje van net 2. Ik ben al maanden gestopt met de pil omdat ik heel veel last van migraine had. Gestopt en bijna nooit meer last van.. Deze maand nog geen serieuze poging omdat we volgende maand trouwen.. maar dacht als het gebeurd gebeurd het... vorige week vrijdag eisprong gehad en nu sinds paar dagen ineens rugpijn en gevoelige borsten dus gaat toch wel kriebelen dus we zullen zien! Klets graag met jullie mee!
Ahh balen zeg Gelukkig maar Ik vind um zeker duidelijker hoor Jammer maar kan allemaal nog Ik heb vanochtend ook getest helaas ook nog helemaal wit Dat klinkt allemaal al goed hoor hihi nog 2 dagen
welkom! wat leuk dat jullie gaan trouwen. Veel succes met de voorbereidingen. spannend allemaal hoor!