NOD lijst 25 September t/m 1 Oktober

Discussie in 'NOD forum' gestart door Meisje93, 28 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Brenda87

Brenda87 Lid

12 feb 2013
    72
    5
    8
    Vrouw
    Wateringen
    Balen Meis :(

2. HarleyQuinn

HarleyQuinn Bekend lid

24 aug 2017
    979
    605
    93
    Vrouw
    Ja dat wel. We weten waar het probleem zat deze keer. Hopelijk volgende cyclus wel Ok.

Ik hoop het ook. Al da wachten is niets voor mij :p

Ooh nee!! :( maar mss dat er donderdag wel iets te zien is??

Ben nog geen thermometer kunnen gaan halen. Zal voor straks of morgen zijn vrees ik...

3. EchtLief

EchtLief Lid

22 feb 2015
    74
    31
    18
    Volwassn kleuren
    NULL
    Hoi dames, ik ben even niet online geweest voelde me niet zo lekker, dacht eigenlijk dat mijn menstruatie was door gezet, maar vind het wel een beetje raar, zaterdag heel licht ongesteld daarna best wel flink maar eigenlijk nergens last van (met endometriose is dat raar want ga altijd 3 dagen dood van de pijn). We zijn nu dinsdag en was gister eigenlijk al niet meer ongesteld... Heb wel al afspraak gemaakt voor volgende ronde bij de gynecoloog... Misschien toch nog even testen voor die tijd?

Heb het niet helemaal gelezen, maar meiden die zwanger zijn gefeliciteerd!

4. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ah nee wat ontzettend balen! :( Ik hoop het ook voor je, dat het in de volgende ronde raak mag zijn.

5. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @HarleyQuinn denk het niet, aangezien ik nu 13 dpo ben. Is wel een hele mini kans.

aha! Ach als je er maar 1 hebt voor je eisprong. :)

@EchtLief ik zou even een testje doen voor de zekerheid! Wie weet een innesteling geweest.

6. EchtLief

EchtLief Lid

22 feb 2015
    74
    31
    18
    Volwassn kleuren
    NULL

Oke zou dat echt kunnen? En kan ik dan straks gewoon een test doen of beter wachten tot morgen ochtend? Vind het nogal eng, maar ja mn menstruatie was wel heel raar... Misschien toch maar straks voor de zekerheid testen...

7. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    op hoeveel dpo zit je nu?
    liever ochtendurine. ;) of even paar uur niet drinken/plassen.
    Ja ik vind die menstruatie ook wel erg apart.

8. EchtLief

EchtLief Lid

22 feb 2015
    74
    31
    18
    Volwassn kleuren
    NULL

Als ik het volgens het ziekenhuis zou doen, had ik gister middag ongesteld moeten worden, uhm heb maandag 11 september inceminatie gehad dus dat is dan dpo 15 vandaag als ik het goed begrijp

9. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    dus op 12 dpo had je die lichte bloeding?
    kans is klein maar niet onmogelijk. De meeste innestelingen vinden tussen 6-12dpo plaats.
    Maar ik wil je niet teveel hoop geven.

10. EchtLief

EchtLief Lid

22 feb 2015
    74
    31
    18
    Volwassn kleuren
    NULL

Oke ja vind mn menstruatie vooral raar omdat ik endometriose heb, en ik dus eigenlijk 2 dagen eerder dan gepland ongesteld ben geworden, ik weet niet of dat normaal is dit was de eerste x dat we de inseminatie hebben gedaan, mijn menstruatie klopt wel met mijn eigen cyclus zat dan zaterdag precies op nod vandaar ook dat ik dacht dat de inseminatie mislukt was. Maar omdat ik echt nergens last van had terwijl ik anders 3 dagen over de grond kruip van de pijn, en echt 2 dagen niks kan, en nu ben ik gewoon gaan werken zondag zonder dat ik eigenlijk ergens last van had... Daarom vind ik het eigenlijk beetje raar

11. 123abc

123abc Actief lid

2 dec 2015
    455
    221
    43
    NULL
    NULL
    Je kunt altijd testen toch? Als je vandaag nog niet ongesteld bent kun je morgenochtend een keer proberen. Dan weet je het zeker.. Ik vind zelf altijd de onzekerheid zo moeilijk dus zou het zelf wel doen denk ik.

12. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    @EchtLief het kan een innesteling zijn maar het kan ook zijn dat je er minder last van hebt gehad omdat je bijv minder slijmvlies aangemaakt hebt, of minder afgestoten hebt. Ik zou morgenochtend even een testje wagen of het zkh bellen of je ter controle een bloedtest mag zodat je met een gerust hard kan beginnen aan de nieuwe poging.

13. EchtLief

EchtLief Lid

22 feb 2015
    74
    31
    18
    Volwassn kleuren
    NULL

Ja vind de onzekerheid ook wel moeilijk, maar ik wist dus niet wat nou verstandig was, ga nu even niet drinken en niet plassen en dan toch een testje doen, heb er geen hoop in. Denk dat me lichaam me gewoon weer is voor de gek houd maar omdat ik wel al afspraak heb staan bij gynecoloog ga ik toch maar een test doen...

14. Milou

Milou Lid

6 sep 2017
    99
    65
    18
    Vrouw
    Hoi meiden gister ben ik bij de huisarts beland, net na sluitingstijd ik lag dubbel vd buikpijn.. een echo gemaakt en er zat toch een vruchtje in helaas meteen een miskraam gekregen

15. 123abc

123abc Actief lid

2 dec 2015
    455
    221
    43
    NULL
    NULL
    O nee wat vervelend! Dat maakt het misschien nog moeilijker! Sterkte hoor

16. EchtLief

EchtLief Lid

22 feb 2015
    74
    31
    18
    Volwassn kleuren
    NULL

Oke, dat zou ik nog steeds vreemd vinden want mijn endometriose is heel sterk aanwezig waardoor ik eigenlijk altijd wel last van mn buik heb ook voor en na menstruatie, nu had ik vanaf inseminatie gevoelig gevoel bij m'n buik maar eigenlijk vanaf zaterdag niet meer... K ga toch maar even testen, over 2 weken zoiezo echo voor de volgende ronde...

17. EchtLief

EchtLief Lid

22 feb 2015
    74
    31
    18
    Volwassn kleuren
    NULL

Owh nee heel veel sterkte....

18. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    och nee wat erg! Sterkte.

@EchtLief goed dat je even gaat testen. Heb je iig duidelijkheid.

19. Judith01

Judith01 Bekend lid

16 nov 2014
    709
    552
    93
    @dames op rood, wat balen zeg! Heel veel succes de váolgende ronde!

@Maev , ik zie ook niets helaas! Jammer

@Meisje93 , nee hè! Shit! Ik had goede hoop!:(

20. Maev

Maev VIP lid

4 dec 2014
    6.071
    5.553
    113
    @Milou sterkte en een digi knuffel.

Deel Deze Pagina