NOD-lijst 25 september t/m 1 oktober 25 September (0) 26 September (7) Nouckie- 35 jaar - 3e kindje - ronde 2 Anno2014 - 34 jaar - 2e kindje - ronde te veel! EersteWondertje - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Mika90 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 na MK Maev - 33 jaar - 2e kindje - ronde zoveel MMM EchtLief - 26 jaar - 1e kindje - ronde? MMM 5 jaar bezig ondertussen... Lovebunny - 32 jaar - 2e kindje - ronde 5 27 September (4) HarleyQuinn - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 Meisje93 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 4 Judith01 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 4 Milou - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 28 September (5) Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - ronde 5 Cindy77 - 39 jaar - 4e kindje (3 oudere kids uit eerdere relatie) ronde 3 MMM Gewoonsamen - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 BonnieH - 25 jaar - 1e kindje - ronde 5 MMM Mama1504 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 29 September (8) Another - 27 jaar - 2e kindje - ronde 7 Mom2011 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 Lady1987 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 Brenda87 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Biggestwish - 28 jaar - 4e kindje - ronde 2 Anar91 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 7 Klvertje4- 32 jaar - 2e kindje- ronde 2 Ilse1986- 31 jaar- 2e kindje - ronde 1 30 September (2) MammaR - 27 jaar - 2e kindje - ronde 4 TikTik - 34 jaar - 1e kindje - ronde 12? (tel kwijt) 1 Oktober (3) Haagsmeisje -33 jaar - 2e kindje - ronde 1 Rainbow88 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 7 123abc - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Datumloos (0) Totaal: 28 Wachtbankje (7) Zwanger (4), Ongesteld (10), MMM (4), Negatieve Test (5), Twijfel-/Tuurtest (2) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
Hihi herkenbaar hier ook. Mijn zoontje zei doe maar een zusje hoor die speelt met poppen anders als ik een broertje krijg dan gaat ie met mijn Lego en auto's spelen hahaha..
ik heb op dat vlak sowieso 1 kind dat wordt teleurgesteld dochter wilt een zus want ze vind broers stom! (ze hebben heel de tijd ruzie, maar ze pesten elkaar ook heel de tijd) en zoon wilt een broer want hij vind meisjes stom want die wenen heel de tijd... (tja wa wilt ge als ge uw zus heel de tijd plaagt en pijn doet??) dus probeer het hen wel duidelijk te maken dat ik het ook niet voor te kiezen heb dus dat sowieso eentje boos/teleurgesteld gaat zijn... wordt vervolgd......
Gefeliciteerd! Ja dat doe ik ook! Dat deed ik de vorige keer ook en toen was het super snel! Ik zeg altijd dat ze bij papa moet zijn! Die bepaalt
thnx! gekke is. heb nu in 3u tijd geen druppel bloed meer verloren. had vanmiddag een beetje bloed en wat krampen. Ging er vanuit dat het gelijk ging door zetten. vorige ronde had ik ook zoiets en toen zette het pas 2 dagen later door. Daar zit ik niet echt op te wachten.
Wie gaan er morgen allemaal testen? Ik heb echt al hele week zere borsten en sinds vandaag dikke blauwe aders bij mijn tepels. Wil natuurlijk niks zeggen en misschien is mijn lichaam me flink voor de gek aan het houden.. maar wil proberen het testen nog heel even uit te stellen.. maar denk niet dat ik me kan inhouden zo haha..
Hoi allemaal, even een tijdje niet actief mee gedaan. Ik wilde de wachttijd niet zwaarder maken. Wel super fijn te horen dat er al wat zwangeren zijn! Gefeliciteerd! Voor een aantal is het nog spannend! Hier nog steeds op het wachtbankje.
@Mom2011 telt bloedprikken ook? dan ik. @Klvertje4 lukt het een beetje om de wachtweken door te komen?
Ik ben vandaag niet ongesteld geworden. Heb wel al 2 keer gehad dat het een dag later kwam. Morgen ga ik testen kopen en dan zaterdag ochtend ga ik testen mocht er nog geen menstruatie zijn. Iemand tips voor welke test goed is? Ben zaterdag 12dpo. Kruidvat 2v5 is hier overal uitverkocht
@Meisje93 ja ik wilde testen vanmorgen maar had mij verslapen en moest opschieten en we gingen naar pretpark toe in Duitsland dus hele dag geen bereik gehad. Maar morgen ga ik zeker een test doen. @Maev het moet alleen een streepje zijn geen plusje.
@Maev ja ik kom ze wel redelijk door. Ik was rond mn eisprong ziek en dus maar 1 keer op het juiste moment geklust. Bij jou nog spannend? Denk dus dat het niet raak zal zijn, al heb ik soms toch stiekem wel het gevoel. Ik ga gewoon afwachten en een keer na mn nod testen als ik dan nog niet ongesteld ben.
@Meisje93 wat jammer dat het deze ronde niet zo mocht zijn.. alhoewel.. uit je latere bericht begrijp ik dat het nog niet helemaal doorgezet is?? Zo vervelend, als je toch nog hoop krijgt, wat een onzekerheid
@Mom2011 die zere borsten herken ik wel heel erg. Maar helaas loos alarm bij mij. Hopelijk bij jou niet. @BonnieH oeh hoop echt dat het raak mag zijn voor je! Ben heel erg benieuwd. die van trekpleister is dezelfde als die van kruidvat. Kan wel even kijken welke testen gevoelig zijn. @Anar91 oepsie. Ben heel benieuwd naar je test morgenochtend @Maev succes morgen! Duimen draaien voor je. klopt wil nog niet echt doorzetten. Maar heb totaal geen hoop hoor. Zojuist wat roze verlies en drupje bloed weer. Begin nu wat krampen te krijgen. Dus gaat niet lang meer duren hoor. (hoop ik)
Nog even getest. Ben er toch niet gerust op. Normaal bij zwanger zijn volle borsten en nu zijn ze slap.