@Biggestwish Wat een mooie test! Niet elke zwangerschap is hetzelfde dus ik zou me geen zorgen maken! Al de anderen die vandaag testen, succes!
yep het is doorgezet vanacht zoals verwacht. Op naar de volgende ronde. Bizar heh dat een 1e zo makkelijk gaat & een 2e op zich laat wachten.
Oh wat jammer, veel succes dan! Ik blijf je volgen in dat ander topic Ja idd, maar kijk naar mij he, hier is 't 'uiteindelijk' ook gelukt! Ik moet zeggen, deze maand ben ik er veel minder mee bezig geweest dan anders (Veel aan ander werk gedacht, bezoekje aan gynae dat mij geruststelde) en toen ik testte dacht ik echt 'Oh 't gaat niks zijn'. Dus er minder mee bezig zijn hielp bij mij wel.
NOD-lijst 25 september t/m 1 oktober 25 September (0) 26 September (7) Nouckie- 35 jaar - 3e kindje - ronde 2 Anno2014 - 34 jaar - 2e kindje - ronde te veel! EersteWondertje - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Mika90 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 na MK Maev - 33 jaar - 2e kindje - ronde zoveel MMM EchtLief - 26 jaar - 1e kindje - ronde? MMM 5 jaar bezig ondertussen... Lovebunny - 32 jaar - 2e kindje - ronde 5 27 September (4) HarleyQuinn - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 Meisje93 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 4 Judith01 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 4 Milou - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 28 September (5) Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - ronde 5 Cindy77 - 39 jaar - 4e kindje (3 oudere kids uit eerdere relatie) ronde 3 MMM Gewoonsamen - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 BonnieH - 25 jaar - 1e kindje - ronde 5 MMM Mama1504 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 29 September (8) Another - 27 jaar - 2e kindje - ronde 7 Mom2011 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 Lady1987 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 Brenda87 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Biggestwish - 28 jaar - 4e kindje - ronde 2 Anar91 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 7 Klvertje4- 32 jaar - 2e kindje- ronde 2 Ilse1986- 31 jaar- 2e kindje - ronde 1 30 September (2) MammaR - 27 jaar - 2e kindje - ronde 4 TikTik - 34 jaar - 1e kindje - ronde 12? (tel kwijt) 1 Oktober (3) Haagsmeisje -33 jaar - 2e kindje - ronde 1 Rainbow88 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 7 123abc - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Datumloos (0) Totaal: 28 Wachtbankje (7) Zwanger (6), Ongesteld (10), MMM (4), Negatieve Test (5), Twijfel-/Tuurtest (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
thnx! Gezellig. Hihi ja bij jou is het ook gelukt. Fijn dat je er minder mee bezig was. de afgelopen 2 rondes ben ik ook veel rustiger. Heb deze ronde wel mijn kwaaltjes opgeschreven zodat ik weet wat ik normaal ook heb. Echt super dat het raak is bij je
@Biggestwish , mooie test! @Rainbow88 , ja die is mooi opgelopen toch? Ik heb vanmorgen ook weer getest! Denk dat ik nog 1 pakje Kruidvat 2v5 haal de dan is het klaar met testen! Vorige keer liepen de streepjes snel terug en werd ik pas 4 weken later ongesteld, dus wilde het nu wel goed in de gaten houden! Vandaag ongeveer 15dpo en 2 dagen na nod
Mijn man dacht ook dat wij wel zo zwanger zouden zijn omdat we door onze eerste verrast werden.. Misschien zijn we wel super vruchtbaar en is het direct raak, zei hij.. maar daar moettie dus op terug komen.. helaas! Mijn verloskundige zei afgelopen maandag ook dat het vaker gebeurd dat het raak is wanneer mensen er juist ontspannen mee bezig zijn ipv krampachtig.. ik merk dat dat elke ronde iets makkelijker gaat maar om nou te zeggen dat ik ontspannen er mee omga?! Zie mezelf continue alweer met een dikke buik of een kinderwagen lopen en ben alles aan het lezen wat los en vastzit over de zwangerschap, kraamtijd, baby's, borstvoeding, sprongetjes... zucht.. Wat kun je soms vermoeiend zijn voor jezelf :S
Ik mag ook door naar volgende ronde. Vanmorgen wat bloedverlies gehad dus zal vandaag wel doorzetten. Waar ik wel blij mee ben is dat mijn cyclus tot de dag af helemaal perfect klopt. Deze ronde ga ik starten met zwanger worden pillen van Etos. En ga volgende ronde niet meer zo vroeg testen, elke keer de spanning van tuurstreepjes hihi.. ga mezelf niet meer zo kwellen haha.. Iedereen op roze nogmaals gefeliciteerd en fijne zwangerschap. En dames op rood, we gaan er weer voor in volgende ronde!
@Judith01 mooie knaller al hoor. Snap het dan wel ja, dat je nog even door blijft testen. @Mom2011 ahh nee heh wat balen dan dat na zo'n tuurstreepje. heel veel succes in de volgende ronde. @MammaR ja dat geloof ik wel, dat dat invloed erop kan hebben. moet zeggen dat ik de afgelopen 2 rondes veel meer rust heb. En het meer over me heen laat komen. Hopelijk werpt dat snel zijn vruchten af Wat jij hebt, heb ik gelukkig (nog) niet. hopelijk kan je dat ook wat los laten
NOD-lijst 25 september t/m 1 oktober 25 September (0) 26 September (7) Nouckie- 35 jaar - 3e kindje - ronde 2 Anno2014 - 34 jaar - 2e kindje - ronde te veel! EersteWondertje - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Mika90 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 na MK Maev - 33 jaar - 2e kindje - ronde zoveel MMM EchtLief - 26 jaar - 1e kindje - ronde? MMM 5 jaar bezig ondertussen... Lovebunny - 32 jaar - 2e kindje - ronde 5 27 September (4) HarleyQuinn - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 Meisje93 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 4 Judith01 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 4 Milou - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 28 September (5) Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - ronde 5 Cindy77 - 39 jaar - 4e kindje (3 oudere kids uit eerdere relatie) ronde 3 MMM Gewoonsamen - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 BonnieH - 25 jaar - 1e kindje - ronde 5 MMM Mama1504 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 29 September (8) Another - 27 jaar - 2e kindje - ronde 7 Mom2011 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 Lady1987 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 Brenda87 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Biggestwish - 28 jaar - 4e kindje - ronde 2 Anar91 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 7 Klvertje4- 32 jaar - 2e kindje- ronde 2 Ilse1986- 31 jaar- 2e kindje - ronde 1 30 September (2) MammaR - 27 jaar - 2e kindje - ronde 4 TikTik - 34 jaar - 1e kindje - ronde 12? (tel kwijt) 1 Oktober (3) Haagsmeisje -33 jaar - 2e kindje - ronde 1 Rainbow88 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 7 123abc - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Datumloos (0) Totaal: 28 Wachtbankje (7) Zwanger (6), Ongesteld (11), MMM (4), Negatieve Test (5), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
Ja idd balen maar ergens ook eigen schuld.? Te vroeg getest Wss. Volgende ronde test ik pas op nod. Komt goed ff lekker niks doen het weekend hihi
Gefeliciteerd voor die gene die zwanger zijn! De dames die ongesteld zijn geworden succes volgende ronde! Hier lees ik wel mee maar schrijf niet heel veel.. niet echt tijd voor ik ben al deen paar dagen misselijk, super last van mn borsten en rugpijn. Ik ga denk morgen testen ik weet namelijk niet precies wanneer mn ei sprong is geweest. Afwachten nog even! Voor diegene die ook nog op het wachtbsnkje zitten... spannend he!!
tja dat zou idd kunnen ja. Beter idd om op NOD te gaan testen. mrja zo lastig heh. @ilse1986 spannend hoor!
Gefeliciteerd de dames die zwanger zijn! Alle andere succes in de volgende ronde!! Hier vandaag 11dpo. Ik heb een korte LF van 10/11 dagen. Dus gister of vandaag zou ik de rode duivels moeten krijgen. Vanaf 6:00 wakker gelegen van de misselijkheid en werd ik wakker van stekende en brandende tepels. Nog nooit gehad! Ik ben bekend met gevoelige darmen maar zo erg als afgelopen week heb ik het nog nog gehad. Ik hoop zo dat het deze ronde raak is. Precies een jaar geleden gestopt met de pil. Nu probeer ik niet te denken en hopen dat die extra klachten duiden op zwangerschap om vervolgens weer teleurgesteld te worden, al begin ik behoorlijk ongeduldig te worden hihi