@ilse1986 , ja dat is zeker een streep! Gefeliciteerd! @Maev , veel sterkte! @BonnieH , hopelijk is ie straks wat donkerder @Gewoonsamen , balen zeg! Succes de volgende ronde!
O dames, de twijfel is toegeslagen hier.. Het begon met mijn temperatuur vanmorgen: die is gezakt. "Vandaag of morgen wordt ik ongesteld, laat maar zitten" zei ik tegen mijn man terwijl ik naar de wc ging. Daarna ging het krampen! Dus ik terug op bed, maar het zet niet door..!! Inmiddels een paracetamol ingenomen, iets zwaarder durf ik niet tot ik de eerste druppel bloed heb gespot.... Afgesproken met manlief dat ik alleen morgenochtend test als de ongesteldheid nog niet door is gezet (duh) en als mijn temperatuur niet verder is gezakt.. maar ik denk dat ik vandaag nog wel op rood mag hoor, alles trekt en zeurt zoals bij m'n menstruatie hoort.. nouja, wordt vervolgd Andere testers vandaag?
@MammaR ah nee wat balen zeg! Hier wilde het eerst ook niet doorzetten. pas 12u later ofzo zette het eindelijk door.
Zojuist getest maar alweer een heeeeel vaag streepje. Moet hem echt heen en weer bewegen of met de zaklamp van mobiel kijken. Vandaag dpo 12
Hier nergens last van. Mijn nod vermoed ik ook later dus denk op 2 okt. Even afwachten nog. Ik denk niet dat het raak is, aangezien ik op eisprong ziek was. Ik ga ook wachten met testen. Bewust ook wat minder mee bezig. Vorige ronde werd ik er helemaal gek van.
pff wat balen zeg! streepje wel binnen de afleestijd? aha spannend hoor. Wie weet is het juist wel een goed teken dat je niets voelt. Wel goed om er vanuit te gaan dat het niet raak is. Kan het altijd nog meevallen.
Oei.. Hij was op die eerste test best duidelijk.. wil je niet ontmoedigen maar een aflopend streepje is meestal niet goed
Die eerste test was ingedroogd. Dus die wil ik in principe niet meetellen. Daar was na 10 minuten net als de andere een heel vaag streepje en de volgende dag pas zoals op de foto.
NOD-lijst 25 september t/m 1 oktober 25 September (0) 26 September (7) Nouckie- 35 jaar - 3e kindje - ronde 2 Anno2014 - 34 jaar - 2e kindje - ronde te veel! EersteWondertje - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Mika90 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 1 na MK Maev - 33 jaar - 2e kindje - ronde zoveel MMM EchtLief - 26 jaar - 1e kindje - ronde? MMM 5 jaar bezig ondertussen... Lovebunny - 32 jaar - 2e kindje - ronde 5 27 September (4) HarleyQuinn - 32 jaar - 3e kindje - ronde 1 Meisje93 - 24 jaar - 2e kindje - ronde 4 Judith01 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 4 Milou - 28 jaar - 2e kindje - ronde 1 28 September (5) Rhea90 - 27 jaar - 4e kindje (2 overleden) - ronde 5 Cindy77 - 39 jaar - 4e kindje (3 oudere kids uit eerdere relatie) ronde 3 MMM Gewoonsamen - 31 jaar - 2e kindje - ronde 1 BonnieH - 25 jaar - 1e kindje - ronde 5 MMM Mama1504 - 28 jaar - 2e kindje - ronde 3 29 September (8) Another - 27 jaar - 2e kindje - ronde 7 Mom2011 - 32 jaar - 2e kindje - ronde 3 Lady1987 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 4 Brenda87 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 Biggestwish - 28 jaar - 4e kindje - ronde 2 Anar91 - 25 jaar - 1e kindje - ronde 7 Klvertje4- 32 jaar - 2e kindje- ronde 2 Ilse1986- 31 jaar- 2e kindje - ronde 1 30 September (2) MammaR - 27 jaar - 2e kindje - ronde 4 TikTik - 34 jaar - 1e kindje - ronde 12? (tel kwijt) 1 Oktober (3) Haagsmeisje -33 jaar - 2e kindje - ronde 1 Rainbow88 - 29 jaar - 2e kindje - ronde 7 123abc - 27 jaar - 2e kindje - ronde 1 Datumloos (0) Totaal: 28 Wachtbankje (3) Zwanger (6), Ongesteld (14), MMM (4), Negatieve Test (4), Twijfel-/Tuurtest (1) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen.
Ja ik hoop het ook, alleen begin de moed wel beetje te zakken, dat zo lang duurt. En best wat mee gemaakt daaronder... Vorig jaar februari erachter gekomen dat ik in pap3b zat, erg hoog voor mijn leeftijd zeiden ze, heb het in april weg laten branden, september gestopt met de pil en in oktober weer controle gehad, toen zat ik in pap 2.. maar toen zagen ze een cyste in mijn linkereierstok. Juni weer controle gehad en alles was goed geen onrustige cellen meer cyste weg .. helemaal happy alleen ik weet niet wat wij fout doen, mijn man heeft al een zoontje uit andere relatie. Maar bij ons blijft het zo lang op zich wachten...
@Anar91 Och dat snap ik! Wat heb je al veel meegemaakt. kan ook gewoon domme pech zijn heh!. Hier nu in ronde 5 voor een 2e kindje. Bij de 1e ging het ook allemaal gemakkelijker.
Dames op rood! Balen! Hopelijk meer geluk volgende maand. @BonnieH nog steeds spannend dus. Hopelijk snel duidelijkheid.
Nog steeds geen rood te bekennen hier, wel slijm ( sorry ). Dus inderdaad nog steeds spannend. Denk dat ik gewoon ongesteld ga worden maar blijf nog even duimen