Gefeliciteerd hoor!! Op de valreep de laatste die roze werd deze lijst een goeie zwangerschap gewenst hoor!
Ik heb ook stiekem nog wat hoop op een roze kleur ipv rood haha Menstruatie blijft nog uit, dus we gaan ergens na het weekend maar weer testen. dan zou ik toch wel ongesteld moeten zijn (en als dat niet is dus even testen..)
Ga je toch niet zaterdag testen? Spannend hoor! Zou super zijn, als het in ronde 1 gelijk raak mag zijn.
Even er tussen uit geweest . Gefeliciteerd dames op roze! Jammer om zoveel tijd te zien Wij hebben besloten een pauze in te lassen. En er vanaf begin 2018 weer voor te gaan! Veel liefs Milou
Wat super leuk, een juni-kindje als alles goed mag gaan! Gefeliciteerd hoor!! Je zit nu in het Kinderwens forum. Ga terug naar het Forum, scroll voorbij Kinderwens verder naar Zwanger zijn, de enalaatste is dan het Bevallingslijst forum uit mijn hoofd gezegd.. fijne zwangerschap!
Weet niet wat de reden is om even bewust afstand te nemen, maar zo'n adempauze kan misschien ook wel zorgen voor datgene waar je op hoopt..!! En zo niet dan is het over drie maandjes alweer januari, dan zien we je hier weer terug (maar hopelijk zijn alle dames uit deze lijst inmiddels niet meer op het NOD forum)!!