Nod lijst 9 tot met 16 december

Discussie in 'NOD forum' gestart door Ladylola, 3 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    ♥ NOD lijst 1 t/m 8 december 2015 ♥

9. (0)

10. (0)

11. (0)

12. (0)
    Ladylola, 31 jaar, 16de ronde (mk ronde 9), 2de kindje

13. (0)

14. (0)

15. (0)

16. (0)

datumloos (o)

Totaal: 0

Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0),

WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!

Alvast een lijst gemaakt. Deze ronde maak ik geen kans meer, dus op naar een nieuwe!

2. Bv1hoven

Bv1hoven Actief lid

11 sep 2015
    111
    0
    0
    Hoi hoi, mag ik hier op de lijst? Info over mij, 37 jr, 2e kindje, ronde 17, ma in ronde 8. Mijn vermoedelijke nod zal zijn 11 dec( uitgaande van m'n vorige cyclus) die nu al 2 rondes niet stabiel is:( As woensdag onze eerste afspraak in het ziekenhuis, hopelijk heb ik daar voordeel van dat ik dan op dag 3 van mijn cyclus ben. X

3. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    ♥ NOD lijst 1 t/m 8 december 2015 ♥

9. (1)
    Koekie2, 29 jaar, 3e kindje, ronde 5 (3e ronde Clomid 50mg)

10. (0)

11. (1)
    Bv1hoven, 37 jaar, 2e kindje, ronde 17 (mk ronde 8)

12. (1)
    Ladylola, 31 jaar, 2e kindje, ronde 16 (mk ronde 9)

13. (0)

14. (0)

15. (0)

16. (0)

datumloos (o)

Totaal: 3

Wachtbankje (0), Zwanger (0), Ongesteld (0),

WIL JE OP DE LIJST? GEEF DAN DE VOLGENDE GEGEVENS DOOR of vul de lijst zelf aan met je: naam, leeftijd, hoeveelste kindje en ronde. En HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. NIET KOPIËREN! DAT WERKT NIET!

Alvast een lijst gemaakt. Deze ronde maak ik geen kans meer, dus op naar een nieuwe!

4. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Ik heb met toch ook maar even bijgevoegd...
    Uitgaande van afgelopen ronde zit ik op 9 december

5. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Gezellig koekie! Weer samen in de lijst! Mooie afsluiting van het jaar als we beide roze kleuren!

6. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Bv1hoven ook al weinig geluk😩 We lopen om en nabij gelijk met miskraam en rondes. Zkh heeft mij afgewezen helaas. Ze vinden dat ik na me mk weer een jaar zelf moet oefenen...

7. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Ja dat is wel gezellig he Lady zo samen.
    Ik hoop ook dat we samen op roze mogen..
    Vind het wel fijn een bekende... hihi...
    Maar niet fijn dat jij het bent, maar goed... we gaan voor roze!

Bv1hoven. Ook een bekende uit de vorige lijst.. hopelijk mag jij ook op roze.

Morgenochtend begin ik weer met de Clomid.. Ben benieuwd wat hij deze ronde doet

8. Bv1hoven

Bv1hoven Actief lid

11 sep 2015
    111
    0
    0
    Ik zag idd ook dat we bijna gelijk lopen.....balen zeg dat je bent afgewezen....belachelijk...nou ben benieuwd wat er bij ons gezegd wordt woensdag.

9. Bv1hoven

Bv1hoven Actief lid

11 sep 2015
    111
    0
    0
    Ja koekie2 we zijn elkaar idd al eerder tegengekomen. Hopelijk mag jij ook snel op roze, en mogen we zwanger het jaar uit😄

10. Mirya

Mirya Bekend lid

15 mrt 2015
    827
    615
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Mag ik hier ook bij? 35 jaar, 1e kindje, 6e ronde. Nod vermoedelijk op 15 of16 december maar kan evt ook nog later worden. Mijn cyclus is nog niet helemaal te voorspellen....

11. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Mirya welkom!

Een brutale vraag, heb jij welis een eisprong bemerkt? Als ik kijk naar jouw lange cyclussen? Daar heeft koekie meer ervaring mee.

12. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Ik ben ook zeer benieuwd! Hoop voor jou dat ze meewerken.
    Mijn partner belt vandaag met de ha of zij zaadonderzoek kunnen doen. En als hier wat opvallends uit komt gaan we maar weer druk opvoeren.

13. Koekie2

Koekie2 Fanatiek lid

6 jul 2015
    2.085
    216
    63
    Mirya, welkom en jij hebt inderdaad erg lange cyclussen. Toen wij zwanger wilde worden en ik stopte met de pil had ik hier ook last van. De ene keer was mijn cyclus 35 dagen en de andere keer 96 of 76 en ga zo maar door. Ik heb direct aan de bel getrokken bij de HA omdat toen ik aan de pil ging juist vanwege mijn cyclussen zei hij dat als ik ooit kinderen wilde, ik gewoon langs moest komen. Ik zat bij een andere huisarts wegens verhuizing en na een aantal maanden mijn cyclus bijhouden en onderzoeken werden we doorgestuurd naar het ziekenhuis. Conclusie: PCOS zonder eisprong. 1e ronde Clomid 50mg was het raak en hebben we onze mooie meiden gekregen.
    Nu gaan we voor een 3e kindje en zijn alweer in ronde 3 van de MMM beland... Ondanks de Clomid wisselt mijn cyclus ook maar is niet meer zo dramatisch als wat het was... Na de zwangerschap maar 3 maanden de pil gebruikt en daarna gestopt omdat ik geen zin had in die hormonen in mijn lijf. Toen was mijn cyclus ook niet optimaal. Wel wat beter dan voorheen maar niet zoals het moest zijn

14. Bv1hoven

Bv1hoven Actief lid

11 sep 2015
    111
    0
    0
    Zijn er bij jullie dan helemaal nog geen onderzoeken gedaan? Ik zal hier laten weten wat er morgen uitkomt;)

15. Mirya

Mirya Bekend lid

15 mrt 2015
    827
    615
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Vragen mag altijd Ladylola! Of ik antwoord geef is een tweede :D
    Ik heb nu twee rondes gebruik gemaakt van ovulatie testen. Twee keer mijn eisprong gevonden en na 12 dagen ongesteld geworden. Tenminste, ik neem aan dat een knaller op een ovulatie test gevolgd door behoorlijke steken in mijn buik aan geeft dat ik een eisprong heb gehad?

Ik ben hier nog niet mee naar de ha geweest, wilde mijn lijf eerst de kans geven het zelf op te pakken en dat lijkt nu ook te gebeuren....

16. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Hahahaa ja sorry ben brutaal.
    Maar jeetje wel een eisprong, maar lange cyclussen. Lijkt me wel vervelend zeg.

17. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Ja ik ben heel benieuwd!
    Nee geen onderzoeken gedaan, ben geen eens op gesprek geweest. Alleen vragenlijsten ingevuld en aan de hand daarvan konden ze een conclusie trekken.

18. Mirya

Mirya Bekend lid

15 mrt 2015
    827
    615
    93
    Vrouw
    NULL
    NULL

Ik zie die eerste lange cyclussen maar als ontpil periode. Ik heb zo'n 17 jaar de pil geslikt dus ik vind het niet onlogisch als mijn lijf even nodig heeft om dat zelf op te pakken. De afgelopen twee cyclussen zijn naar mijn idee meer richting normaal dus ik wacht de komende cyclus nog maar even af. Mocht dat weer een lange worden dan ga ik langs de ha. Of zouden jullie dat eerder doen?

19. Ladylola

Ladylola Fanatiek lid

19 sep 2009
    4.832
    1.234
    113
    Naarbij Amsterdam ;)
    Nee denk dat het heel schappelijk is als je het nog aan kijkt. Maar als jij ook een positieve ovulatie test hebt?
    En jeetje ja na 17jr heeft je lichaam wel even nodig ja. Hier is pa ssinds mijn dochter mijn cyclus normaal. Voor mijn dochter tussen de 30-35 dagen met af en toe een uitschieter omhoog. Nu voornamelijk 29/30 dagen.

20. Bv1hoven

Bv1hoven Actief lid

11 sep 2015
    111
    0
    0
    Hoi hoi, nou het eerste gesprek zit erop. Eerst allerlei vragen gehad, en toen zei ze eigenlijk dat ze rekenen vanaf m'n miskraam dus dat was in maart om na een jaar pas onderzoeken te starten. Dus was enigszins teleurgesteld, maar ze ging ons toch vertellen wat de onderzoeken inhouden. Omdat ik in elke cyclus m'n lh piek vind vind ze het nu nog niet nodig om een hcg te doen. Mijn man mag zijn zaad inleveren en dat gaan ze onderzoeken, daarna volgt er een afspraak om de uitslag daar van te bespreken en hoe en wat dan verder. Ben blij dat er naar ons geluisterd wordt en ze snapt de onzekerheid gezien onze leeftijd, maar ze zegt ook; je bent al 2x zwanger geweest dus dat is positief. Nou wordt vervolgt😉

Deel Deze Pagina