NOD lijst 25 t/m 30 november 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Burns, 27 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aynil

Aynil Bekend lid

16 okt 2015
    531
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Brabant
    Kijk dat verklaard een hoop en past ook beter bij me uitgerekende eisprong haha ik voel het nu nog steeds allemaal kleine pijntjes daar binnen dus me eitje is vast aan het voorbereiden hahaha

2. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw

Een positieve ovulatie test wil niet zeggen dat je ei ook daadwerkelijk spring, maar geeft aan dat je ei ws gaat springen binnen 12-36 uur

3. Aynil

Aynil Bekend lid

16 okt 2015
    531
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Brabant
    Ja dat weet ik.. Maar ik heb nog geen posi test dus hij is er nog niet, wel hard aant werk daar binnen dat voel ik dus een deze dagen komt ie haha

4. emetje

emetje Fanatiek lid

24 sep 2015
    1.163
    0
    36
    Mijn ovu testjes lopen ook mooi op dus hoop binnen enkele dagen een positieve! Dan zou ik al zo gelukkig zijn met een eerder ei.. elke keer pas op dag 19 of 20 een posi test en daardoor steeds een hele lorte lf 7 a8 dagen dus ik zou al heel gelukkig zijn als mn ei op dag 14 of 15 zou zijn :)

5. emetje

emetje Fanatiek lid

24 sep 2015
    1.163
    0
    36

Dat had ik gisteravond echt felle steken rechtsonder! Dat ie maar goed groeit en rijpt daarbinnen :)

6. Aynil

Aynil Bekend lid

16 okt 2015
    531
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Brabant
    Nou het rommelt hier nog steeds en bij jou? Het is goed aan het werk daar binnen haha.. Hopelijk voor jou dus wat eerder je ei want dag19/20 is wel erg laat voor een cyclus van 27/28 dagen..

Had het al vaker zo geromeld bij jou zo vroeg in de cyclus of voor t eerste nu?

7. Chromie

Chromie Actief lid

24 jul 2015
    188
    7
    18
    Hier even een update:
    Gisteren dus langs gyn geweest, krijg meteen een eerste opvolging van mijn 'hormoon'spiegel.
    Zichtbaar was een nieuwe cyste maar verder niets verontrustend 'denk ik', want vond dat hij nogal veel "ah oei, tja, euhm ja" zei toen die me onderzocht (inwendige echo), maar dierf niet te vragen of er iets mis was...

Gisteren bloed laten trekken, dan na eisprong opnieuw zo snel mogelijk bloed laten nemen en op 1ste dag van menstruatie ook.
    Dag 2 van ms opnieuw bij gyn zijn + op dag 3 van nieuwe cyclus starten met Clomid.

Nu ook extra vitaminen nemen: omnibionta prenatal

Was toch even de kluts kwijt na al die info, heb er maar snel men agenda bijgenomen :D

Ahja, men ml moet ook een staaltje binnenbrengen ;)

Eigenlijk hoop ik dat het dan deze maand toch lekker raak is en ik dit volgende cyclus niet meer nodig heb :p

8. emetje

emetje Fanatiek lid

24 sep 2015
    1.163
    0
    36

Nee voor het eerst zo vroeg nu! Dus heel blij mee. Hopen dat de piek snel komt :D

9. dogs84

dogs84 Bekend lid

29 jul 2013
    882
    0
    16
    Goedemiddag,

Zie je 'n bijlage.
    Ik twijfel dat 'n nieuwe potje (rechter) foliumzuur met vitamine D maar normaal altijd zelfde naam foliumzuur zonder vitamine D. Ik denk dat deze is wel goed?? Anders ik moet terug naar kruidvat wegbrengen.
    Linkse foto "foliumzuur" gebruik ik gewoon nog want 'n paar tablet is nog over. Daarna 'n nieuwe potje "foliumzuur met vitamine D".

Wie heeft dit ook nieuwe potje "foliumzuur met vitamine D"?? Alvast bedankt

10. Aynil

Aynil Bekend lid

16 okt 2015
    531
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Brabant
    Chromie, Van dat aan oeh zou ik ook zenuwachtig worden.. Gelukkig niks ernstigs..En hopelijk deze ronde gewoon raak!

Emetje, dat is een goed teken dus! :)

11. Aynil

Aynil Bekend lid

16 okt 2015
    531
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Brabant
    Dogs84, Ik heb ook foliumzuur met vitamine D van de Kruidvat. Is gewoon goed hoor..

12. MissDonna

MissDonna Fanatiek lid

26 nov 2013
    1.003
    233
    63
    Vrouw
    Chromie spannend zeg! Als je op dat moment zelf noets durft te vragen kan je altijd al je vragen in deze dagen via de telefoon stellen he :)

13. Soort

Soort Actief lid

1 nov 2015
    496
    45
    28
    Spannend allemaal dames!

Ik had zondag een positieve ovu test, rond het middaguur.
    Volgende dag al een sterk afnemende ovu test..

Had mijn ei dus gisteravond wel verwacht (dan zou t tussen 24 en 36 uur na de positieve test zitten), maar vandaag nog steeds steekjes en vruchtbaar slijm...

wellicht springt mn ei wat later na de positieve ovu test..

Zondag en gister geklust.. Vanavond nog een keer maar denk dan, voor de zekerheid:) moeten we kans maken toch

14. Leeuwinnetje14

Leeuwinnetje14 Fanatiek lid

26 sep 2013
    1.907
    0
    36
    Dames heb even jullie raad nodig..... volgens de calculator hier zou vandaag mijn vruchtbare dag zijn maar nog geen positieve test te bekennen. Ook geen slijm ofzo. Zo raar.... wat zouden jullie doen? Vanavond toch klussen?

15. MissDonna

MissDonna Fanatiek lid

26 nov 2013
    1.003
    233
    63
    Vrouw
    Als je geen positieve test hebt zit je ei er nog niet aan te komen.

Maar om te klussen hoef ik nooit die positieve test te hebben hihi 😜

Morgen naar het ziekenhuis voor een echo van mn eiblaasjes! En behandeling verder deze maand

16. Aynil

Aynil Bekend lid

16 okt 2015
    531
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Brabant
    Leeuwinnetje, als je nu je vruchtbare periode aanbreekt zul je over een dag of 2/3 je eisprong pas hebben zo geven ze dat meestal aan bij die berekeningen dus test je ovu ook nog niet positief.. klussen zou ik gewoon doen hoor vanaf nu om dag tot na je ei zit je altijd goed..

Soort, idd gewoon voor de zekerheid nog eens kun je achteraf niet zeggen hadden we maar haha succes..

17. Aynil

Aynil Bekend lid

16 okt 2015
    531
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Brabant
    MissDonna, wat voor behandeling heb je?

18. Burns

Burns Bekend lid

28 mei 2015
    925
    0
    16
    Gister nog omowitte ovutesten en vandaag ineens een knaller en een positieve digitale ovutest! Sinds ik Clomid slik heb ik steeds witte testen en dan ineens een knaller...maar als mijn ei morgen/overmorgen springt klopt mijn cyclus deze maand weer door de Clomid. Slik ik het in ieder geval niet voor niets...

19. Aynil

Aynil Bekend lid

16 okt 2015
    531
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Brabant
    Ooh das fijn Burns dat je cyclus weer klopt!

20. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Yes burns dat is fijn :)

Ik denk dat je beter van je testen kan uitgaan dan van een calculator. Je lichaam kan elke maand iets anders doen. Kijk maar naar mijn onderschrift. Je kan gewoon sex hebben. Als je het lekker vindt teminste. Een voorraadje kan geen kwaad.

Deel Deze Pagina