Klinkt goed Burns! Zal voor je duimen @leeuwinnetje: zou ook uitgaan van de testen ipv een internet berekening.. En naast de testen goed kijken naar je vruchtbare slijm Ik krijg morgen uitslag bloedonderzoek (na paar vroege miskramen onderzoek naar afwijkingen in bloed, en auto immuun).. Hoop zo dat de uitslag goed is en de vroege miskramen dus domme pech zijn..
Spannend Soort hopelijk is het niks ernstigs. Missdonna succes met de echo! Burns yesss lekker aan de klus! Wat fijn je ei zo mooi getimed! Leeuwinnetje, een Calculator daar moet je niet naar kijken. Als je ovutest positief is dan zal je ei binnen 12-36 uur springen. En om de dag klussen dan zit je altijd goed
Bedacht me dat ik nog clearblue testen had liggen (ovu) doet de houder het niet meer... balen, had er nog 8 Tht is tot einde van 2015 dus denk niet dat ze daar nog wat aan kunnen doen
Momenteel op dag 3.5.7 clomid en daarna pregnyl. Samenleving test was 2x negatief dus nu iui en wss kijkoperatie van eierstokken. Dat hoor ik vanmiddag denk ik.
Soort: ben erg benieuwd of ze wat gevonden hebben of dat het 'echt pech' is geweest.. hoelaat krijg je de uitslag? Burns: jij hebt verder geen controle toch met de clomid? Loveexx nee denk niet dat ze daar wat aan kunnen doen nee haha miss dat je ze nog in een nieuwe houder kan gebruiken?
Spannend dames! Ik zal voor jullie duimen. Hier voel ik aan alles dat mijn ei ieder moment kan springen. Vanavond dus weer flink aan de slag
Nee klopt. Alleen als ik wil kan ik een telefonische afspraak met de arts maken om mijn bijwerkingen te bespreken. Ik ben nog in tweestrijd wat ik zal doen. Want anders moet ik misschien over stappen op spuiten en moet ik wel op controles gaan komen. Dan ben ik er dus onbedoeld heel erg mee bezig. Maar goed nu op een bepaalde manier ook omdat de bijwerkingen soms echt mijn dagen en gesteldheid beïnvloeden.
Hallo.. Mag ik ook meedoen? Ben 27 jaar, dit is onze eerste ronde voor een tweede kindje.. Nod wss 25 november. Normaal altijd cyclus gehad van 28 dagen.. Alleen afgelopen maand was eerste maand na stoppen pil en toen duurde de cyclus 35 dagen.. Vandaag wel krampachtige steken gehad links.. (had ik bij mijn eerste zoon ook, maar dan rechts en bleek 14 dagen later toen zwanger) Ik heb nog een zoontje van 2 jaar en 9 maanden Succes allemaal
Net uitslag gehad. Eerste bloedonderzoeken zijn goed. Over 3 weken moet ik wel terug voor gesprekje huisarts... Hopelijk ben ik dan weer zwanger en blijft het zitten. Ik ga nu wel even extra hoge dosis vitamine B kopen. Zit wel wat in mijn zwangerschapsvitamine maar geen hoge dosering. Lees dat dat eventueel een miskraam kan voorkomen.. Baad het niet dan schaad het niet. Tarwekiem durf ik nog steeds niet omdat mijn cyclus zo mooi is. Ei is hier nu zeker weten geweest dus ik neem plaats op het wachtbankje.. Succes voor de eitjes die nog moeten springen bij jullie Ik mag nog niet klagen als ik jullie medische molen dingen lees. Dat lijkt mij heel heftig. Ik houd mijn miskramen nu nog even op de domme pech, en ga pas als het weer een keer mis gaat extra onderzoeken aanvragen. Heeft nu weinig zin denk ik. Liefs Soort
Lovelevi, welkom en succes.. houd er rekening mee je nu weer zon lange cyclus kan hebben kan he hoeft niet.. ontpillen kan rare dingen doen met je lichaam.. Soort, wat fijn dat de uitslagen goed zijn! een vriendin van mij kreeg ook steeds een miskraam.. toen mocht ze utrogestan gebruiken vanaf t moment dat ze zwanger was tot een bepaald aantal weken en toen is het goed gegaan.. ook de tweede zwangerschap eerst zwanger zonder utro weer mis gegaan en daarna met utro weer goed gegaan.. mss heb je hier iets aan mocht het de volgende keer weer mis gaan..
Help! Omdat ik steekjes blijf houden ging ik net voor de zekerheid toch nog een laatste ovu test doen.. Afgelopen zondagmiddag had ik een knaller (linker op foto). Toen de afgelopen dagen nam de test al erg af.. En nu vandaag weer een knaller (rechter op foto). Welke vinden jullie de beste knaller? En hoe kan dit nu weer haha.. Eitje toch niet gesprongen en doet nu binnen 36 uur nieuwe poging misschien? Bedankt voor de utrogestan tip. Alleen de huisarts denkt als er wat mis is meer aan mijn doorbloeding/auto immuun.. Daar heeft utrogestan geen zin voor toch?
Fijn dat de eerste bloeduitslagen goed waren. Ik vind persoonlijk de rechter ovutest op de foto positiever...misschien is inderdaad je ei niet gesprongen...
oeps!! hoe kan dat nu weer idd.. zijn beide knallers denk zelfs de rechter nog ietsiepietsie donkerder is.. Nog even gezellig maken dus want dit is echt een positest dus denk je ei er nog aankomt.. ik weet niet precies waar het wel en niet goed voor is utrogestan je kan het altijd met je gyn bespreken.. nu moet ik zeggen ik allemaal verschillende verahlen lees erover op dit forum de ene gyn zegt dit de andere dat.. dus ja wat is waarheid.. ik zeg maar zo baat het niet dan schaadt het niet wel..
Ja ik zie het nu ook op de foto ja, rechter is de beste. Nou dan vanavond of morgenochtend maar nog een x klussen... Denk morgenochtend, want het is beter voor de man als er wat uur tussen zit. Optimaal is 48 uur maar tussen 24 en 36 uur lijkt mij ook wel genoeg om de sperma kwaliteit weer terug op pijl te hebben. Of hebben jullie andere ervaringen? Hebben jullie al een knaltest burns en aynil? Ja ik word ook helemaal gek van alle uitlopende adviezen en als je leest wat allemaal mis kan zijn of kan gaan. Die onzekerheid is vreselijk.. Waar doe je goed aan he..
♡ NOD lijst 25 t/m 30 november 2015 ♡ 25 november (7) Bloomy, 31 jaar, 2e ronde, 3e kindje Dogs84, 31 jaar, 17e ronde, 2e kindje Cins, 33 jaar, 10e ronde, 1e kindje Nightshadw, 36 jaar, 15e ronde, 4e kindje Veldmuis, 23 jaar, 15e ronde, 1e kindje Soort, 27 jaar, 10e ronde, 1e kindje Lovelevi, 27 jaar, 1e ronde, 2e kindje 26 november (5) Burns, 29 jaar, 15e ronde, 1e kindjewachtbankje Leenislief, 34 jaar, 2e ronde, 2e kindje Emetje, 29 jaar, 3e ronde, 1e kindje Leeuwinnetje14, 33 jaar, 2e ronde, 2e kindje Aynil, 28 jaar, 1e ronde, 3e kindje Evelijne, 26 jaar, 13e ronde, 1e kindje 27 november (3) 26mei, 28 jaar, 3e ronde, 2e kindje Chromie, 29 jaar, 10e ronde, 1e kindje LaDebs, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje 28 november (10) Jaydee, 26 jaar, 1e ronde, 2e kindje Laurazoey, 27 jaar, 9e ronde, 1e kindje Jessy77, 37 jaar, 6e ronde, 2e kindje TrotseMama1990, 25 jaar, 12e ronde, 3e kindje Drukkemoeder, 30 jaar, 2e ronde, 4e kindje Loveexx, 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje Flower0102, 31 jaar, 4e ronde, 3e kindje Bulb, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje Zwangels, 32 jaar, 4e ronde, 2e kindje 29 november (2) Sappie1986, 29 jaar, 5e ronde, 2e kindje Lucy16, 32 jaar, ronde 10, 1e kindje 30 november (7) Puggie, 26 jaar, 3e ronde, 2e kindje Talitha, 24 jaar, 11e ronde, 1e kindje Adriana, 29 jaar, 25e ronde, 2e kindje Petra82, 33 jaar, 40+ ronde, 2e kindje Imp, 31 jaar. 6e ronde. 3e kindje Kroel, 36 jaar, ronde 4, 2e kindje Missdonna, 26 jaar, ?, 1e kindje Datumloos. (1) Molensteen, 31 jaar,11e ronde, 2e kindje Totaal: 35 Wachtbankje (1), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (3), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)