Ik doe vanavond nog een test twijfel een beetje of deze wel of niet positief is.. denk het wel met bijbehorende klachten maar ik test rustig Door haha Ja daar zegt ook iedereen dus wat anders over ik weet nu dus ook niet vanavond wel of niet gezellig moet maken ivm dat we gisteravond al gezellig gehad hebben denk ik zelf mss beter dan morgenvroeg pff lastig haha
Nou hier op t forum ziet t er echt anders uit als in t echt.. Minder duidelijk en minder positief.. Achja we klussen en testen gewoon door en zien het vanzelf wel haha
Haha soort jeetje. Die rechter is idd positiever. Gek hoor, maar ik heb het wel vaker gezien. Hier nog geen streepjes te bekennen. Ik had morgen mn knaller verwacht. Maar eerlijk gezegd ben ik bang dat die later komt omdat er nog niks te zien is. Morgen weer een testje wagen. Als die niet voor zaterdag knalt val ik van de lijst af. Maar goed ik wacht geduldig af.
Ik zou idd even door testen. Misschien dat je vanavond later wel een echte knaller hebt. Regelmatig sex helpt natuurlijk ook
Hij loopt al weg goed op hoor Aynil.. En sommigen hebben nooit een knaller, dus als je de rest van de symptomen wel hebt.. Al zeggen symptomen ook niet alles, want ik had afgelopen dagen super duidelijk vruchtbaar slijm, en vandaag niet zo meer terwijl ik wel weer een knaltest heb. Geloof toch maar dat je gevoel bijna altijd goed zit.. Als je gisteravond het gezellig hebt gehad, en je test is nog geen knaller, zou ik denk morgenochtend vroeg klussen. Je ei springt op zn vroegst nu/vanavond en anders morgenavond denk ik.. Zou inderdaad nog kijken voor een nieuwe test vanavond. Als je morgenochtend klust is dat mooie timing denk ik. Dan is de kwaliteit vast weer optimaal van je man en is er een goede voorraad als je ei morgen pas komt. Want van gisteravond kan goed mee doen als je ei vanavond is
Ik vind de rechter test ook duidelijker. Hier heel de dag steekjes in mijn buik en ook al slijm. Manlief was gisteravond te moe om het gezellig te maken en ikzelf vanavond. En ook nog geen positieve ovutest gehad dus denk dat het deze maand een gok wordt of puur geluk 😉
Aynil.. Ik weet dat er weer een lange cyclus kan komen. Maar voor nu ga ik weer even uit van een 28 dagen cyclus.. Maar ik verwacht niets.. Dus ben ik 25e of 26e bijv. Niet ongesteld.. Verwacht ik ook niet direct dat ik zwanger ben.. We wachten het gewoon af..
Hmmz mijn ovu testen liepen of en nu vandaag dag 12 weer af... vind er geen 1 echt positief eigenlijk.. nog maar even doortesten denk ik? Wat denken jullie?
Laurazoey, hoeft ook niet persee oplopende streepjes te hebben want eigenlijk is dat gewoon negatief kan best zijn je morgen een knaller hebt.. Soort, dat had ik zelf eigenlijk ook in gedachten dus dat gaan we mooi doen haha.. Thnx.. Haha tis allemaal wat he symptomen testen hoe wie wat hahahaha Lovelevi, oké Emetje, idd raar die controlestreep.. Even door testen nog..
Zondag en dinsdag aan de klus geweest (voel me net Bob de Bouwer als ik dit zeg) en maken het donderdag, zaterdag en maandag nog even 'verplicht' gezellig 😉 Voelde de laatste keer dat m'n baarmoeder wat lager stond, zo'n geweldig niet lekker gevoel is dat als je kerel er tegenaan aan het harken is. Anyways, we maken er wat van! Volg jullie allemaal, met de ovu testen e.d. Kan er alleen niets zinnigs over zeggen vandaar zo af en toe een berichtje! Succes allemaal!
Ik weet inmiddels 100% zeker dat ik niet uit het niets een knaller heb. Mn testen lopen elke maand weer netjes op
Oké ja opzich is dat ook fijner maar niet bij iedereen is dat zo.. Voor jou dus nog even wachten op je ei..
Haha lekker te volgen zo straks bijna wit, nu paar uur later weer zo: Nog geen vruchtbaar slijm dus de knaller zal nog even op zich laten wachten, wel steeds wat steekjes onderin mn buik dus hij groeit nog heb dit overigens nog nooit gehad, altid witte ovu test dan 1 dag lichte steep en dan een knaller.
Emetje, Das een goed teken dan zal je een deze dagen wel een donkere streep hebben.. Links van vanochtend rechts van net..