Mag ik ook bij jullie in de lijst. Mijn ei was opeens een week eerder. Mizz bunny, 32 jaar, ronde 5, 2de kindje, Nod 26 Nov
Hoi Mizz Bunny, Ik ben nieuwsgierig of er een oorzaak is voor jouw vele vroege miskramen.. Of zit je nu in onderzoeken of behandeling? Liefs Soort
Mag je vragen. Voor alsnog niets bekend en heb net aantal onderzoeken gehad. Uitslagen zijn ogenschijnlijk normaal. Deze maand naar gynaecoloog om alles door te spreken en hoe verder Volgens mijn gynaecoloog grote kans dat het gewoon pech is.
Wat heftig Mizz Bunny. Dat maakt het allemaal wel heel beladen lijkt me. Kan me voorstellen dat je met een positieve test dan nog geen gat in de lucht springt. Hoop voor je dat je binnenkort meer duidelijkheid hebt. Sterkte en succes!
Wil iemand mij op datumloos zetten? K ben het spoor weer bijster en stop met testen. Kan zijn dat mn ei al is geweest maar dan was die heel vroeg of hij komt nog en ben der wel weer klaar mee. We sexen ons de weken wel gewoon door en als het bijster lang duurt zal ik eens een testje wagen en anders wacht ik tot ik vanzelf ongesteld word
Hier snap ik er ook niets meer van. Al een paar dagen alleen maar lichte ovu testen. Heb ik niet veel aan. Wel heel misselijk in de ochtend en als ik honger heb. Ook heel gek. Ga morgen nog een testje doen en dan zien we wel verder. Vorige maand had ik gewoon oplopende testen dus dat ging goed. Waarom deze maand nu niet?
@Help, Gelukkig kun je je toevoegen deze maand! Nu gaan we duimen dat iedereen (heel idealistisch) op roze mag!
♡ NOD lijst 25 t/m 30 november 2015 ♡ 25 november (8) Bloomy, 31 jaar, 2e ronde, 3e kindje Dogs84, 31 jaar, 17e ronde, 2e kindje Cins, 33 jaar, 10e ronde, 1e kindje Nightshadw, 36 jaar, 15e ronde, 4e kindje Veldmuis, 23 jaar, 15e ronde, 1e kindje Soort, 27 jaar, 10e ronde, 1e kindje Lovelevi, 27 jaar, 1e ronde, 2e kindje Help85, 30 jaar, 7e ronde, 1e kindjewachtbankje 26 november (7) Burns, 29 jaar, 15e ronde, 1e kindjewachtbankje Leenislief, 34 jaar, 2e ronde, 2e kindje Emetje, 29 jaar, 3e ronde, 1e kindje Leeuwinnetje14, 33 jaar, 2e ronde, 2e kindje Aynil, 28 jaar, 1e ronde, 3e kindje Evelijne, 26 jaar, 13e ronde, 1e kindje Mizz bunny, 32 jaar, 5e ronde, 2e kindje 27 november (3) 26mei, 28 jaar, 3e ronde, 2e kindje Chromie, 29 jaar, 10e ronde, 1e kindje LaDebs, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje 28 november (8) Jaydee, 26 jaar, 1e ronde, 2e kindje Jessy77, 37 jaar, 6e ronde, 2e kindje TrotseMama1990, 25 jaar, 12e ronde, 3e kindje Drukkemoeder, 30 jaar, 2e ronde, 4e kindje Loveexx, 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje Flower0102, 31 jaar, 4e ronde, 3e kindje Bulb, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje Zwangels, 32 jaar, 4e ronde, 2e kindje 29 november (2) Sappie1986, 29 jaar, 5e ronde, 2e kindje Lucy16, 32 jaar, ronde 10, 1e kindje 30 november (7) Puggie, 26 jaar, 3e ronde, 2e kindje Talitha, 24 jaar, 11e ronde, 1e kindje Adriana, 29 jaar, 25e ronde, 2e kindje Petra82, 33 jaar, 40+ ronde, 2e kindje Imp, 31 jaar. 6e ronde. 3e kindje Kroel, 36 jaar, ronde 4, 2e kindje Missdonna, 26 jaar, ?, 1e kindje Datumloos. (2) Molensteen, 31 jaar,11e ronde, 2e kindje Laurazoey, 27 jaar, 9e ronde, 1e kindje Totaal: 37 Wachtbankje (7), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)
In de lijst zie ik jou NOD op 28 nov staan dan komt jou ei er nog aan.. T weekend waarschijnlijk.. Ik zou nog even door testen
Ahh balen mizz bunny, dat ze niks kunnen vinden. Naja of juist fijn, want dan moet het gewoon goed kunnen gaan deze keer.. Lastig hoor, beetje dubbel.. En ik snap (zelf paar vroege mk gehad) dat positieve testen nooit meer zo leuk zijn als toen die eerste keer. Dat mooie en zonder zorgen zullen we niet meer hebben. Ik zal voor je duimen dat je deze maand dubbel geluk hebt, dus een positieve test en een blijvend wondertje
Mijn nod is altijd een pure gok en als ik dit weekend mn ei verwacht hadde mn testen nu wel moeten oplopen. Ik heb tot nu toe nog geen 2 maand achter elkaar dezelfde cyclus duur gehad. Ik kap ermee en wacht rustig af. Daarom wil ik graag op datumloos
Laurazoey, Kan me voorstellen dat het heel frustrerend is om zo'n onregelmatige cyclus te hebben. Ik word al chagrijnig als er 1 dag verschil in zit! Misschien is je temperatuur bijhouden iets voor jou of doe je dat al?
Nee dat doe ik niet. Ik werk heel onregelmatig. Mn vroegste wekker gaat om 5 uur en ik kan daarna niet meer in slaap vallen als ik bijvoorbeeld weekend heb. Dus dat doe ik niet. Kon mn ei redelijk vinden maar eerdere rondes was het allemaal nog goed te doen. Het wordt steeds lastiger en ik heb er geen zin meer in. Ik ga het loslaten nu en zie wel wat er komt en wanneer