Haha hij blijft maar oplopen, bij mij blijft hij er nog steeds tegenaanhikken. Donkerder als normaal maar nog een stukje van positief.. hier ook nog geenvruchtbaar slijm. Jij wel?
Hahaha die testen blijven rare dingen Ik had nog een allerlaatste test over, die heb ik net ook voor de grap gedaan, had een hele lichte verwacht want alles wijst er op dat mijn ei geweest is.. (Van slijm tot steekjes tot verhoogde temperatuur) Maar toch is de test van vanavond nog aardig donker.. Wel lichter dan knaltesten van afgelopen dagen.. Maar dan nog vreemd dat t zo felle streep blijft hihi. Hopelijk brengt t geluk en is het een aanwijzing dat ik streepjes blijf testen heel deze cyclus en hopelijk de komende 9 maanden ahha lol Mijn advies voor iedereen en mijzelf is; houd t gezellig (lekker veel blijven klussen we maken er maar een feestje van elke dag tot ik ooit weer zwanger ben Aynil: gewoon doorgaan, je ei is er echt bijna.. Hij heeft alleen even vertraging
Emetje, ik heb wel rekbaarslijm al een paar dagen.. Niet in me slipje maar ben gaan voelen haha.. Wnnr verwachte jij je eisprong? Ik eigenlijk morgen en dat is nu ook zo maar had m ivm de test gister dus al iets eerder verwacht maar nee toch vanacht of morgen.. Soort, whahahahha jaaa nu komt ie echt hoor dat moet gewoon haha dus ben benieuwd mijn test morgen.. Nou lastig is dat dan dat je nu weer donkere test hebt.. Welk merk gebruik jij?haha dat zou t mooiste zijn he je de komende maanden streepjes plast haha Ik pak de volgende x andere vind deze niet zo fijn.. En idd wat je zegt we houden het gewoon gezellig haha vanavond even niet hier want vl is er niet en komt pas laat en niet nuchter thuis haha maar vanmorgen gezellig geweest dus dat zit wel goed voor nu.. LaDebs, op naar de volgende klus hahaha
Er wordt al flink gewerkt hier. Goed bezig dames! Ik ben vandaag weer begonnen met de ovu testen. Vandaag dag 8. Ik verwacht op dag 12 of 13 een positieve test. Morgen staat de eerste klus op de planning.
Wat is hier veel gekletst! Zo 11 pagina's erbij Hier ook nu in de vruchtbare periode dus we maken flink gezellig
Ik gebruik kruidvat ovu testen, 7 in een doosje... Zelfde als jou Mijn temp is vanmorgen nog steeds hoger, weer 36.8
Ik heb mn ei meestal pas rond dag 19 en de laatste keer een lf van 7 dage. Dus ik hoop op een eerder ei haha.. wacht wacht
Hoi dames! Mag ik er ook nog bij? Wij gaan voor een 2e kindje, ben 32 jaar en dit is ronde 5. NOD 30 november. Bij de eerste werd ik zwanger in ronde 3. Stiekem hoop je dat het dan weer zo snel zal gaan, maar dat is nu niet het geval! Al zou ronde 5 ook nog snel zijn natuurlijk.. Ik heb nu meer rust en geduld dan toen we voor de eerste gingen. Ik hoop voor alle dames die echt al heel lang bezig zijn dat het snel gaat lukken! Heb respect voor jullie doorzettingsvermogen! Lijkt me niet makkelijk.. Heb het in mijn omgeving van dichtbij meegemaakt. Iedereen om je heen die steeds maar zwanger raakt, en zelf iedere maand weer die teleurstelling. Ik duim voor jullie! Voor alle andere dames, succes met eieren zoeken en wachten! Liefs
Emetje, dat hoop ik ook voor jou een iets eerder ei! Vandaag al een ovu gedaan? Soort, oke de volgende ronde als dat nodig is iig haha ik ga er nie vanuit het de eerste ronde al raak is hoor maar je weet het nooit. Wil ik via internet bestellen van zwanger en Kids heb gehoord die fijn zijn en goedkoper.. jij al een ovu gedaan vandaag ben benieuwd? Kroel, zwangels en help85, succes met klussen doe jullie best haha Happy, gezellig kom erbij.. Ook ik mag nu op het wachtbankje wel vreemd dat ik gewoon nog pijn heb links onder het was afgelopen dagen vervelend geweest maar nu echt soms gewoon pijn maargoed het zal er allemaal wel bij horen haha ovu is duidelijk negatief dus daar kan ik wel vanuit gaan nu dan.
Hallo allemaal, Ben al een paar dagen aan het testen en volgens mij zit ik bijna op mijn piek... blijf nog wel even door testen. Weet niet meer hoe donker de testen de vorige keer waren bij de piek. Voor de rest geen andere verschijnselen als steekjes of rekbaar slijm. Wat vinden jullie van de testen? Ps. Zijn er meer die de foto altijd gedraaid erop krijgen?
Flower0102, ja hier draaien de foto's ook steeds.. hij lkijkt me al aardig positief maar idd nog even door testen.. ik dacht ook al een posi test te hebben maar werd toch nog donkerder.. succes!