♡ NOD lijst 25 t/m 30 november 2015 ♡ 25 november (8) Bloomy, 31 jaar, 2e ronde, 3e kindje Dogs84, 31 jaar, 17e ronde, 2e kindje Cins, 33 jaar, 10e ronde, 1e kindje Nightshadw, 36 jaar, 15e ronde, 4e kindje Veldmuis, 23 jaar, 15e ronde, 1e kindje Soort, 27 jaar, 10e ronde, 1e kindje Lovelevi, 27 jaar, 1e ronde, 2e kindje Help85, 30 jaar, 7e ronde, 1e kindjewachtbankje 26 november (7) Burns, 29 jaar, 15e ronde, 1e kindjewachtbankje Leenislief, 34 jaar, 2e ronde, 2e kindje Emetje, 29 jaar, 3e ronde, 1e kindje Leeuwinnetje14, 33 jaar, 2e ronde, 2e kindje Aynil, 28 jaar, 1e ronde, 3e kindje Evelijne, 26 jaar, 13e ronde, 1e kindje Mizz bunny, 32 jaar, 5e ronde, 2e kindje 27 november (3) 26mei, 28 jaar, 3e ronde, 2e kindje Chromie, 29 jaar, 10e ronde, 1e kindje LaDebs, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje 28 november (8) Jaydee, 26 jaar, 1e ronde, 2e kindje Jessy77, 37 jaar, 6e ronde, 2e kindje TrotseMama1990, 25 jaar, 12e ronde, 3e kindje Drukkemoeder, 30 jaar, 2e ronde, 4e kindje Loveexx, 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje Flower0102, 31 jaar, 4e ronde, 3e kindje Bulb, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje Zwangels, 32 jaar, 4e ronde, 2e kindje 29 november (2) Sappie1986, 29 jaar, 5e ronde, 2e kindje Lucy16, 32 jaar, 10e ronde, 1e kindje 30 november (8) Puggie, 26 jaar, 3e ronde, 2e kindje Talitha, 24 jaar, 11e ronde, 1e kindje Adriana, 29 jaar, 25e ronde, 2e kindje Petra82, 33 jaar, 40+ ronde, 2e kindje Imp, 31 jaar. 6e ronde. 3e kindje Kroel, 36 jaar, 4e ronde, 2e kindje Missdonna, 26 jaar, ?, 1e kindje Happy85, 32 jaar, 5e ronde, 2e kindje Datumloos. (2) Molensteen, 31 jaar,11e ronde, 2e kindje Laurazoey, 27 jaar, 9e ronde, 1e kindje Totaal: 38 Wachtbankje (8), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (4), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)[/QUOTE]
De rede dat je nog pijn hebt is omdat je ei waarschijnlijk nog niet echt gesprongen is. Een positieve test betekenddat je ei tussen de 24 en 48 uur later springt.
ja dat weet ik, ik had dus gisteren een positieve ovutest.. maar ik heb nu een negatieve ovu test.. mij is dus verteld je moet door testen tot negatieve test en als die negatief is na je positieve test dat je ei dan gesprongen is.. dus nu negatieve ovu test en dan kan die nog steeds springen? ik dacht dus dat als die weer negatief was de eisprong geweest was..
Nee een knal test betekend dat de concentratie het hoogst is. Vanaf dat moment zal je ei binnen 24 tot 48 uur springen. Vandaar de steekjes nog.
Flower0102 hij is net niet even donker, vanavond nog eens testen dan is ie mss wel positief! Nog een tip voor de ovutesters: als je een positieve test hebt gehad kun je het beste gewoon stoppen met testen want je wordt er alleen maar onzeker van! Het lh gehalte kan erg schommelen de gehele cyclus. Ik ga straks beginnen met mn eerste ovu deze maand. Heb enorme testdrang hahahah
dan zit ik nu dus nog niet op 1 dpo? wat ingewikkeld allemaal zeg en iedereen zegt iets anders hahaha nouja we wachten het gewoon af. vanavond nog eens gezellig maken dan hebben we ons best gedaan haha
Daarnaast geeft een positieve ovulatietest je geen garantie dat je ei ook daadwerkelijk zal springen. Om zeker te willen weten of je echt een eisprong hebt gehad kan je beter je temperatuur gaan bijhouden.
1 dpo is de dag na je eisprong. Die weet je dus niet zeker, tenzij je he temperatuur opmeet. Het is niet heel moeilijk en iedere test werkt hetzelfde. https://www.kruidvat.nl/ovulatietest
Hoi meiden! Zou ik ook mee mogen kletsen? Ik ben 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje Ik weet niet 100% zeker wanneer mijn eisprong is geweest, al gebruik ik wel ovulatietesten. Ik test altijd na mijn werk, en woensdag was hij ineens een stuk donkerder dan normaal maar nog niet positief. Die avond rond 23.30 nog een keer getest en toen was hij positief. Mijn eisprong is dus óf gister geweest, of hij komt vandaag nog ergens. Ik hou daarom denk ik 27 november aan als mijn NOD.. of denken jullie iets anders? Dit is ook mijn eerste ronden met ovulatietesten
Denk dat je ei dan uiterlijk vandaag springt. En je nod ligt eraan hoelang je lf is... die is bij iedereen anders
Dag meiden, Ik ga vermoedelijk veel meiden in de war brengen maar vind het toch belangrijk hier even te laten weten wat de 1ste uitslag van mijn bloed en echo als resultaat hebben gegeven: De reden dat ik naar de gyn ben geweest was omdat ik een korte lf had van 7 dagen. Ik maakte gebruik van ovu-testen waar ik steeds een knaldag had + ik voel mijn eisprong heel erg (dit dacht ik dus al enkele cyclussen). Nu weet ik dus het volgende (wat me dus terug hoop en moed geeft na 10 rondes): Als ik van de testen uitga (vandaag licht streepje), de pijn en de vorige cyclussen zou men eisprong de 18de zijn en men NOD 25 of 26-11 MAAR volgens mijn echo en bloedonderzoek gebeurd mijn eisprong dus vandaag of morgen, 5 dagen vroeger dus !!! Blijkbaar komt de erge pijn die ik rond de ovulatie opmerk dus door het eitje (wat blijkbaar volgens de gyn bij mij goed groot is) dat gesprongen is en de bmwand en eierstok daardoor erg irriteerd + de eierstok die heel erg gespannen heeft gestaan en terug ontspant... + de ovu-testen werken bij mij dus niet zoals het zou moeten zijn! Ik krijg een dikke knaller NA dat mijn ei gesprongen is (heeft hormonale redenen) dus de gyn stelde voor ermee te stoppen + bij twijfel een echo te laten nemen zodat ik op de juiste moment klus Dus nu moet ik uitgaan vanaf dat ik al lichte pijn heb in mijn lies (zoals elke maand) dat mijn eisprong dichtbij is en niet wachten met klussen op een knal ovu-test of tot de pijn heel erg is. En het leukste nieuws is dat mijn lf periode dan wel lekker 11-12 dagen is en we gewoon te laat begonnen met klussen (pas op de dag van de 1ste dikke streep op ovu-test). Nu volgende week opnieuw echo en bloed en dan weet ik weer meer over mijn al te gekke hormoonspiegel En vanavond dus lekker klussen *feeling so happy*
Flower 0102, je testen lopen mooi op! Zou einde van de dag nog eens testen, wellicht dat ie dan donkerder wordt.
Chromie, wat fijn voor je dat je duidelijkheid hebt gekregen hoe jouw cycles loopt! en dat je lf helemaal niet kort is! Vanavond vieren en extra van genieten! Haha
Chromie Ik heb niet alles terug gelezen, dus ik weet verder niet precies wat er aan de hand is, maar fijn dat je goed nieuws hebt gehad en dat je nu meer weet over hoe het bij jou in elkaar steekt. Veel plezier vanavond haha
Temperatuur is erg handig in combi met ovu testen. Is voor mij altijd de bevestiging dat het ei geweest is. Dus als je klust totdat je temp hoog is, heb je nooit je ei gemist
Bedankt meiden! Het doet deugd terug wat moed te hebben kan er weer volop tegenaan Temperaturen is bij mij bijna onmogelijk aangezien ik op te veel verschillende tijdstippen moet opstaan en ik die resultaten dan ook niet echt kan vertrouwen
Chromie dat klinkt echt verwarrend maar heel fijn voor jou! Elk lichaam is ook anders en is soms erg vreemd haha, dus fijn dat je nu weet dat een positieve test bij jou niet klopt.. Anders mis je elke maand de boot. Wellicht had ik daar ook deze keer soort last van (paar dagen na positieve test en alle eisprong symptomen, weer een knaltest). Was gelukkig al vroeg begonnen met klussen (cyclusdag 10).