Oww wat een goed nieuws zeg!! Gelukkig klussen wij gelijk na de menstruatie om de 2 dagen.. en tijdens posi test om de dag dus dan zouden we toch wel goed moet zitten? Even van uitgaande dat dit dus wel bij meer dames zo zou kunnen zijn
Mijn lf was de laatste keer 7 dagen... daar maak ik me ook zorgen over hoor! Maar in juni gestopt met de pil dus ik wil het nog een paar maandjes de tijd geven.
Ik ben in mei gestopt met de pil. Dus ik geef het ook nog even de kans! Alleen bij de eerste was het best snel raak en dan ga je nu denken klopt het allemaal? Maar eerst maar eens afwachten..
Denk dat mijn eisprong heel dichtbij is!! Slijm neemt toe, en ik voel duidelijk een opening in mijn bm. Ovulatietesten lopen ook op! En ik voel duidelijk steekjes in mijn linker eistok! Heb gister de afgelopen dagen al gevreeen hmm. Zou t dan wel verstandig zijn om vanavond te klussen? Of zal ik t tot morgenavond laten?
Denk dat je morgen dan nog zeker een goede kans hebt. Stel je piek is morgen dan nog 24 to 36 uur voor je ei spring en die is dan ook nog even vruchtbaar.
Beter morgenavond nog een keer. Hij springt bij een piek binnen 24-36 uur en overleeft 12 uur. Sperma overleeft zeker 72 uur en te vaak seksen is ook niet goed voor de zaadcellen. Die moeten namelijk wel tijd krijgen om voldoende te rijpen voordat ze worden afgevuurd (oooh wat erg dat ik dit zeg hahaha) Maak het vooral heel gezellig! Beetje romantisch enzo
Dank je wel lieve meiden! Ik ga nu lekker slapen, moet eerlijk zeggen dat ik vandaag ook erg moe ben, te moe om t nog gezellig te maken. Op naar morgen!
Nou hier geen positieve ovulatietesten gezien vd week Wel veel pijn en steken, dinsdag iets van helder slijm en donderdsg giga veel... Dus mss moet ik uitgaan van donderdag, aangezien vorige cyclys ook 14 dagen na het meeste helder slijm mijn menstruatie kreeg. Dat zet mijn nod op donderdag 26 nov. maar kans is nihili aangezien we maandagavond voor laatst geklust hebben en over 16 uur pas weer de eerst volgende optie is. Volgende ronde ga ik andere ovulatietesten dan sensitest kopen aangezien al 2 cylussen geen piek test en ook geen oplopers
Kan je niet nog even doortesten molensteen? Ik ga nu van huis naar het ziekenhuis. Hopen op goed nieuws, goede eiblaasjes 😊
Inderdaad verschrikkelijk...een nichtje van ons zit momenteel in Parijs. Gelukkig heeft ze vannacht laten weten veilig te zijn.
Helaas.. ik ben net bij het ziekenhuis geweest.. 1 van 17 en 1 die er bij gekomen is van 16. Dus nog niet goed.. maandag terug kijken hoe het er dan uit ziet
Ja doe ik ook, maar denk echt dat me ei geweest is... Las net dat je maandag weer terug moet... Balen maar blijf hier lekker kletsen joh..
Thx gisteravond al gezellig gehad dus nu morgenavond weer. Hopelijk dan morgen mooi mijn piek en dan hebben we ons best weer gedaan. Hopelijk voor jou ook snel een mooi groot eitje!! En blijf inderdaad gezellig hier meekletsen als je wil