Goed van je Burns! Top! Loveexx Dat weet ik helaas niet, dit was mijn eerste ronden met ovulatie-testen. Misschien een van de andere meiden wel
Dag 13 was dan 12 november. We blijven soieso diorklussen en testen omdat ik dus ook ooit mn ei pas op dag 3p heb gehad 1x. En m toen dus gemist haha. We zullen zienm hebben op dag 11 en 14 geklust dus dat zou er dan om hangen als ie al geweest is.
Wat knap burns!! Ik kan het niet maar ben dan ook een flinke roker, zodra ik een posi test in handen heb zal ik wel direct stoppen.
Ik weet het even niet meer... Zaterdag had ik mijn piek met de testen. Zondagavond een felle steek in mijn buik met zeurende buikpijn. Maandag en vandaag blijft de buikpijn een beetje aanhouden met af en toe een steekje. En vanaf gisteravond duizeligheid erbij! Iemand hier ervaring mee? Kan ik ervan uit gaan dat mijn eisprong zondag was of moet hij nog komen?
♡ nod lijst 25 t/m 30 november 2015 ♡ 25 november (8) bloomy, 31 jaar, 2e ronde, 3e kindje dogs84, 31 jaar, 17e ronde, 2e kindje cins, 33 jaar, 10e ronde, 1e kindje nightshade, 36 jaar, 15e ronde, 4e kindje veldmuis, 23 jaar, 15e ronde, 1e kindje soort, 27 jaar, 10e ronde, 1e kindje help85, 30 jaar, 7e ronde, 1e kindje mmm Rboersch, 32 jaar, 1e ronde na ma, 1e kindje 26 november (7) Burns, 29 jaar, 15e ronde, 1e kindje mmm leenislief, 34 jaar, 2e ronde, 2e kindje emetje, 29 jaar, 3e ronde, 1e kindje leeuwinnetje14, 33 jaar, 2e ronde, 2e kindje evelijne, 26 jaar, 13e ronde, 1e kindje mmm mizz bunny, 32 jaar, 5e ronde, 2e kindje mmm Hylo, 27 jaar, 1e ronde, 3e kindje 27 november (6) chromie, 29 jaar, 10e ronde, 1e kindje ladebs, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje ditbenik, 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje mamba25, 25 jaar, 2e ronde (1e cyclus 90d), 2e kindje mmm aynil, 28 jaar, 1e ronde, 3e kindje Spathiphyllum, 32 jaar,?, 2e kindje 28 november (8) jaydee, 26 jaar, 1e ronde, 2e kindje jessy77, 37 jaar, 6e ronde, 2e kindje trotsemama1990, 25 jaar, 12e ronde, 3e kindje drukkemoeder, 30 jaar, 2e ronde, 4e kindje loveexx, 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje bulb, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje zwangels, 32 jaar, 4e ronde, 2e kindje Zonnesaeltje, 29 jaar, 4e ronde, 2e kindje 29 november (3) sappie1986, 29 jaar, 5e ronde, 2e kindje lucy16, 32 jaar, 10e ronde, 1e kindje Vive4, 28 jaar, 3e ronde, 2e kindje 30 november (11) puggie, 26 jaar, 3e ronde, 2e kindje talitha, 24 jaar, 11e ronde, 1e kindje adriana, 29 jaar, 25e ronde, 2e kindje petra82, 33 jaar, 40+ ronde, 2e kindje imp, 31 jaar. 6e ronde. 3e kindje kroel, 36 jaar, 4e ronde, 2e kindje Missdonna, 26jaar, ronde?? 1ste kindje mmm happy85, 32 jaar, 5e ronde, 2e kindje rosa887, 27 jaar, 8e ronde, 1e kindje flower0102, 31 jaar, 4e ronde, 3e kindje Chriss, 30 jaar, 1e ronde mmm, 2e kindje mmm datumloos. (4) molensteen, 31 jaar,11e ronde, 2e kindje laurazoey, 27 jaar, 9e ronde, 1e kindje 26mei, 28 jaar, 3e ronde, 2e kindje lovelevi, 27 jaar, 1e ronde, 2e kindje totaal: 47 wachtbankje (24), zwanger (0), ongesteld (0), mmm (6), negatieve test (0), twijfel-/tuurtest (0)
Ik heb even een pc ter beschikking en heb de lijst gelijk aangepast en aangevuld. Ik heb er toch voor gekozen om het groen en paars om te draaien. Misschien voor het overzicht wat makkelijker en voor de mensen die het toch willen weten/zien staat het erachter. En bedankt voor alle aanmoedigingen rondom mijn stoppen met roken!
Ik heb ongeveer hetzelfde, alleen had ik vandaag weer een piek.. ik snap er niet zoveel meer van maar we klussen gezellig door
Wauw wat een berichten weer! Hier nog geen symptomen, ben er ook niet zo heel veel mee bezig vergeleken met de vorige ronde. Deze week lekker veel werken dus afleiding genoeg
Ik gebruik een appje 'Quit Buddy'. Natuurlijk moet je zelf alles doen maar die app registreert precies hoe lang je gestopt bent, hoeveel sigaretten je niet gerookt hebt en hoeveel geld je al bespaard heb... Ook krijg je bijna dagelijks een berichtje van je 'coach'. Tevens laten ze zien hoe snel je lichamelijke conditie zich herstelt in verhouding met je oude rookgedrag. Dit zijn best harde feiten allemaal, voor mij een goede reden om het vol te houden. En natuurlijk alle bekende redenen om te stoppen
Haha oke meisje. Prima. Maar IK gun het iemand in de mmm eerder dan iemand die in ronde 1 of 2 al aan komt zeuren. That is all... Jij begon toch wel degelijk deze discussie. Maar maakt niet uit. Ik weet hoe dingen op papier overkomen en hoe mensen dat verkeerd kunnen interpreteren. Ik maakte het niet persoonlijk tegenover jou en jijdoet dat nu wel tegen mij. Ben blij dat er een verschil i tussen ons.
Burns, super goed!! Ik ben nu 5 weken gestopt ben zo blij ik er weer vanaf ben.. Ik was al eerder gestopt voor mijn laatste zwangerschap 2jaar gestopt net een maand voor me meisje 1werd en toen weer begonnen door stress altijd spijt van gehad maar niet kunnen stoppen veel pogingen gedaan.. En nu was die knop weer om en gaat het super makkelijk weer.. Flower, ik had ook die steekjes en hielden ook aan na de posi ovulatietest.. Tegen mij is gezegd dat hij dan nog moet springen want je voelt je ei nu groeien.. Misselijk geen evaring mee.. Iemand uit ander topic had ook pas 4/5 dagen na knal test de eisprong dus het is mogelijk.. Gewoon nog even door klussen.
Weten jullie eigenlijk wat het granaatappelsap precies doet? Bepaalde vitamines misschien, of iets anders? Ik drink het zelf (nog) niet.