Onder zeuren versta ik dat het allemaal "zo lang duurt" terwijl je pas in ronde 1 zit. Ladebs ik kan het niet anders formuleren. Ik begrijp niet dat hier een discussie over is gekomen. Mijn intenties waren om het allemaal te laten voor wat het was. Blijkbaar zijn de hormonen hier aan de overhand. Ik laat het lekker voor wat het is nu. Twijfelde om me aan te melden bij een nod forum en ik weet nu dat het beter is me er niet meer bij in te schrijven.
Granaatappelsap zou kunnen zorgen voor een goede doorbloeding van de baarmoeder, waardoor het een eventuele innesteling zou kunnen bevorderen. Er is volgens mij niet echt iets bewezen, maar schaad het niet, baad het niet Het is ook erg lekker! Althans, die van Healthy People. Die van POM is 100% granaatappelsap maar die vind ik minder lekker.
Ik zit nu denk ik op eisprongdag, ik heb deze keer juist een lange lhpiek gehad. Zondag waren de testen al net zo donker als de controlestreep, de test van maandagochtend vroeg was uiteindelijk het donkerste, maar zelfs vanochtend was de test nog steeds vrij donker. Vorige cyclus had ik maar 1 dag positieve testen. Heel gek. Wel heb ik nu voor het eerst er ook buikpijn bij, al een paar dagen, vooral aan de linker- maar soms juist ook weer aan de rechterkant. Ik heb nog nooit eerder iets van een eisprong gevoeld, dus dit is wel even wennen. Ik hoop maar dat het een teken is dat het ei goed groeit en springt . Testen jullie trouwens nog door met ovulatietesten na je piek?
Spathiphyllum, ik heb dat wel gedaan.. Goed ook want ik dacht me piek al te hebben maar werd nog donkerder dus was me pek nog niet wat ik gedacht had.. Toen die lichter was niet meer door getest toen wist ik me piek geweest was..
Je moet dat soort uitspraken niet zo letterlijk nemen meid. Zo is het helemaal niet bedoeld. Ik ben er zelf zo één die steeds "zeurt" over het lange wachten, maar ik denk dat ik ook namens veel andere meiden spreek als ik zeg dat het niet zo serieus bedoeld is als jij het nu opvat Mijn "gezeur" is uiteraard met een knipoog.
Precies dat duurt in ronde 100 net zo lang als in ronde 1. Laat iedereen lekker in haar waarde. Als je in ronde 1 zit is alles toch nog spannend... Ik gun het iedereen en ons ook. Ik dacht dat dit juist een plek was om je ei kwijt te kunnen... Voor iedereen ongeacht hoe makkelijk of hoe moeilijk het zwanger worden gaat.
Wat laurazoey denk ik bedoeld is niet zozeer het lang wachten op het wachtbankje maar de meiden die het na ronde 1 of 2 het zo lang vinden duren voordat ze zwanger zijn. En tuurlijk is elke maand er een te veel als je zo graag wilt en tuurlijk heeft iedereen evenveel recht op een kindje maar er zit wel degelijk verschil tussen zeuren wanneer je net 1 maand bezig bent of wanneer je na tig rondes de MMM in gaat. Dan kiest zij ervoor om een hoger gunfactor voor die laatste groep te hebben, prima toch? Denk verder niet dat we er een gigantische olifant van moeten gaan maken nu en lekker gezellig door moeten blijven kletsten. Voor gekat en gekrab hebben we de lounge al
Ja! Laten we een feestje bouwen hier! Ik denk dat we dat allemaal wel kunnen gebruiken. Drank: Granaatappelsap Hapjes: Walnoten, haring Versiering: Roze Muziek: Baby love - Diana Ross Sweet child o' mine - guns n roses Kwestie van geduld - Rowwen Heze Nog meer suggesties? Vul maar aan.....😜
Whahahha oke we maken er geen woorden meer aan vuil punt uit klaaar! Hapjes daar mogen de bitterballen met mayonaise en of mosterd niet ontbreken.. iets minder gezond als wat op jou lijstje staat maar wel lekker hahahha
Drank: Granaatappelsap Hapjes: Foliumzuurtabletjes Walnoten haring Bitterballen met mayo & mosterd Tony's Chocolonely caramel & zeezout Versiering: Roze Muziek: Baby love - Diana Ross Sweet child o' mine - guns n roses Kwestie van geduld - Rowwen Heze This sex is on fire - Kings of Leon Every baby - The Kelly Family Afleiding: Veel sex
NOD-feestje Drank: Granaatappelsap Hapjes: Foliumzuurtabletjes Walnoten haring Bitterballen met mayo & mosterd Tony's Chocolonely caramel & zeezout Versiering: Roze (rood is not done!) Muziek: Baby love - Diana Ross Sweet child o' mine - guns n roses Kwestie van geduld - Rowwen Heze This sex is on fire - Kings of Leon Every baby - The Kelly Family Afleiding: Veel sex duimendraaien speculeren over symptomen
♡ nod lijst 25 t/m 30 november 2015 ♡ 25 november (8) bloomy, 31 jaar, 2e ronde, 3e kindje dogs84, 31 jaar, 17e ronde, 2e kindje cins, 33 jaar, 10e ronde, 1e kindje nightshade, 36 jaar, 15e ronde, 4e kindje veldmuis, 23 jaar, 15e ronde, 1e kindje soort, 27 jaar, 10e ronde, 1e kindje help85, 30 jaar, 7e ronde, 1e kindje mmm Rboersch, 32 jaar, 1e ronde na ma, 1e kindje 26 november (7) Burns, 29 jaar, 15e ronde, 1e kindje mmm leenislief, 34 jaar, 2e ronde, 2e kindje emetje, 29 jaar, 3e ronde, 1e kindje leeuwinnetje14, 33 jaar, 2e ronde, 2e kindje evelijne, 26 jaar, 13e ronde, 1e kindje mmm mizz bunny, 32 jaar, 5e ronde, 2e kindje mmm Hylo, 27 jaar, 1e ronde, 3e kindje 27 november (6) chromie, 29 jaar, 10e ronde, 1e kindje ladebs, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje ditbenik, 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje mamba25, 25 jaar, 2e ronde (1e cyclus 90d), 2e kindje mmm aynil, 28 jaar, 1e ronde, 3e kindje Spathiphyllum, 32 jaar,?, 2e kindje 28 november (8) jaydee, 26 jaar, 1e ronde, 2e kindje jessy77, 37 jaar, 6e ronde, 2e kindje trotsemama1990, 25 jaar, 12e ronde, 3e kindje drukkemoeder, 30 jaar, 2e ronde, 4e kindje loveexx, 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje bulb, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje zwangels, 32 jaar, 4e ronde, 2e kindje Zonnesaeltje, 29 jaar, 4e ronde, 2e kindje 29 november (3) sappie1986, 29 jaar, 5e ronde, 2e kindje lucy16, 32 jaar, 10e ronde, 1e kindje Vive4, 28 jaar, 3e ronde, 2e kindje 30 november (11) puggie, 26 jaar, 3e ronde, 2e kindje talitha, 24 jaar, 11e ronde, 1e kindje adriana, 29 jaar, 25e ronde, 2e kindje petra82, 33 jaar, 40+ ronde, 2e kindje imp, 31 jaar. 6e ronde. 3e kindje kroel, 36 jaar, 4e ronde, 2e kindje Missdonna, 26jaar, ronde?? 1ste kindje mmm happy85, 32 jaar, 5e ronde, 2e kindje rosa887, 27 jaar, 8e ronde, 1e kindje flower0102, 31 jaar, 4e ronde, 3e kindje Chriss, 30 jaar, 1e ronde mmm, 2e kindje mmm datumloos. (4) molensteen, 31 jaar,11e ronde, 2e kindje laurazoey, 27 jaar, 9e ronde, 1e kindje 26mei, 28 jaar, 3e ronde, 2e kindje lovelevi, 27 jaar, 1e ronde, 2e kindje totaal: 47 wachtbankje (24), zwanger (0), ongesteld (0), mmm (6), negatieve test (0), twijfel-/tuurtest (0)
Haha mag ik ook op het feestje komen? Ondanks dat ik nog niet op het wachtbanjke zit? Wil er zoo graag op