NOD lijst 25 t/m 30 november 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Burns, 27 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Burns

Burns Bekend lid

28 mei 2015
    925
    0
    16
    Als je ei is geweest en je op je nod moet wachten, zit je op het wachtbankje (lf)

2. loveexx

loveexx Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Wachtbankje is inderdaad na je eisprong :)

3. Vive4

Vive4 Lid

17 nov 2015
    67
    1
    8
    NULL
    NULL
    Dank! Dan sta ik nog even op zwart.

4. Spathiphyllum

Spathiphyllum Bekend lid

3 mei 2014
    536
    0
    16
    NULL
    NULL
    Pfff ik ben hier nu alweer helemaal flauw van. Nu verlies ik steeds weer een heel klein beetje rood bloed en nog steeds heb ik af en toe steken in mijn onderbuik, aan beide zijkanten. Ik zit nu op 3 dpo, dus de timing is wel heel gek.

5. Spathiphyllum

Spathiphyllum Bekend lid

3 mei 2014
    536
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dogs84: aan het einde van de cyclus lopen ovulatietesten volgens mij wel vaker weer wat op, dus dat zegt nog niet zo heel veel. Helaas nog even afwachten dus...

6. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de reacties dames. Ben ik toch weer enigszins gerustgesteld 😊
    Ga zo maar even rondje hardlopen. Beetje afleiding. M'n dochter is uit logeren vandaag en morgen dus ben er wat meer mee bezig door al die vrije tijd haha.

7. drukkemoeder

drukkemoeder Actief lid

14 mrt 2012
    150
    0
    16
    NULL
    NULL

Lekker sportief. Ik ben energie aan t verzamelen om te gaan sporten maar loop t de hele dag al uit te stellen.
    Is zo lekker warm in huis en ben zo lui ☺️

8. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, ja ik ben het ook al een week aan het uitstellen door het weer. Maar ja, vandaag geen excuses. Het moet er toch een keer van komen 😄

9. Soort

Soort Actief lid

1 nov 2015
    496
    45
    28
    Wat is het stil hier meiden;)

Hier geen buikpijn en geen rugpijn meer.. Alleen soms een klein mini steekje in mn buik en gevoelige/warme/zachte borsten haha

Geen idee waarom ik dit nu weer met jullie deel, maar dan heb ik iets te vertellen:)

10. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Er is vandaag al zoveel gekletst dat iedereen even een rustmomentje neemt ;)
    Net lekker hard gelopen en merk nu ik gedoucht heb dat m'n borsten weer wat gevoeliger zijn. Ik heb echt rare boobs! :D
    Heb nu ook een opgeblazen gevoel terwijl ik al een paar uur niks heb gegeten.

11. Soort

Soort Actief lid

1 nov 2015
    496
    45
    28
    Klinkt goed leenislief!

Wanneer ga jij eigenlijk testen?

12. laura123

laura123 Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.111
    0
    36
    NULL
    NULL
    Laura123 27 jaar 2e ronde 2e kindje

Nod 27 november !

13. laura123

laura123 Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.111
    0
    36
    NULL
    NULL
    Beetje laat maar toch. Elke keer probeer je er niet teveel mee bezig te zijn. Maar dan is je eisprong geweest en dan begint het weer hihi

Blijft afwachten. Met mijn 7 weken per cyclus duurt het allemaal ook erg lang...

14. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    M'n NOD is donderdag, maar m'n ei was een dag eerder dan verwacht dus mag van mezelf eventueel woensdag testen. Maar denk dat als ik woensdag niet ongesteld word dat ik dan test ga kopen en als ik donderdag ochtend nog geen bloed zie dan doe ik de test.

15. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom Laura! Wat een lange cyclus zeg! Kan me voorstellen dat je dan ongeduldig wordt. Ik had de haren al uit m'n hoofd getrokken denk ik!

16. LaDebs

LaDebs Actief lid

6 jan 2014
    443
    2
    18
    Amersfoort
    Waterige afscheiding, pijnlijke boobies, een soort van band om m'n buik dat doortrekt naar m'n rug en enorme honger. Als het niet raak is kan mijn lichaam goed liegen😂😂

17. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw

Dogs, een ovulatietest zal vaak een tweede streepje geven aangezien de stof lh wat gemeten wordt bijna altijd in je lichaam aanwezig is, enkel vlak voor eisprong zal deze dinkerder zijn dus is er meer lh in je lichaam.
    Hopelijk heb je te vroeg getest met je zwangerschapstest

Over paar dagen maar weer proberen meid. Succes!

18. loveexx

loveexx Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Hier hetzelfde haha + dat ik vaak misselijk ben. Maar dat heb ik vaker na de eisprong

19. laura123

laura123 Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.111
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja het is geen pretje! Voor mijn bevalling had ik een cyclus van ongeveer 34 dagen .. nu dus 1 keer per 2 maanden ! Als het deze keer niet raak is dat ga ik naar de gynaecoloog . Kijken of ik überhaupt wel een eisprong heb. Aangezien ik ook bijna 2 weken ongesteld ben bah.

20. laura123

laura123 Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.111
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik hoop voor je dat het raak is! Maar je lichaam kan je zo voor de gek houden he ! Ik voel nu ook weer dingen die ik dacht nog niet eerder gevoelt te hebben ! Duimen draaien dan maar he

Deel Deze Pagina