Ja ik begin het nu toch ook wel spannend te vinden LaDebs. Mijn lichaam geeft ook heel tegenstrijdige signalen dus ik hou het bijna niet meer
Ik word hier ook beetje ongeduldig nu.. wil het zo graag weten! Als ik alles op een rijtje zet (symptomen die ik vorige zwangerschap ook had, mooie temperatuur curve en de bruine afscheiding van 1 dag met kramp en rugpijn) kan het zo maar raak zijn.. zolang ik niet ongesteld word ga ik woensdag testen. Dan moet het wel minimaal 14 dagen mn ei zijn en een week na mn vermoedelijke innesteling.. Pffoehhh nog paar nachtjes meiden
Ik voel juist helemaal niks 🙁 Dat maakt me echt onzeker, maar probeer positief te blijven. Mijn temp is wel hoog, 37,2, maar heb geen innestelingsdip gehad. Hebben jullie dat wel?
Niks voelen kan ook goed teken zijn hoor Hoor je ook heel vaak.. En dan blijken ze toch zwanger te zijn. Ik had wel een temp dip maar ook dat zegt niet alles he, omdat ik die dag erna wel heel erg kramp had en bruin slijmverlies.. Link ik het aan een grote kans op een innesteling.. Anders is het wel heel toevallig.. Maar zonder temp dip kan je net zo goed zwanger zijn, geen zorgen Wanneer kan/ga je testen?
♡ nod lijst 25 t/m 30 november 2015 ♡ 25 november (11) Bloomy, 31 jaar, 2e ronde, 3e kindje Dogs84, 31 jaar, 17e ronde, 2e kindje Cins, 33 jaar, 10e ronde, 1e kindje Nightshade, 36 jaar, 15e ronde, 4e kindje Veldmuis, 23 jaar, 15e ronde, 1e kindje Soort, 27 jaar, 10e ronde, 1e kindje Help85, 30 jaar, 7e ronde, 1e kindje mmm Rboersch, 32 jaar, 1e ronde na ma, 1e kindje Moby123, 27 jaar, 1e ronde, 1e kindje Esfie, 30 jaar, 9e ronde, 2e kindje Jallou, 31 jaar, 3e ronde, 3e kindje 26 november (9) Burns, 29 jaar, 15e ronde, 1e kindje mmm Leenislief, 34 jaar, 2e ronde, 2e kindje Emetje, 29 jaar, 3e ronde, 1e kindje Leeuwinnetje14, 33 jaar, 2e ronde, 2e kindje Evelijne, 26 jaar, 13e ronde, 1e kindje mmm Mizz bunny, 32 jaar, 5e ronde, 2e kindje mmm Hylo, 27 jaar, 1e ronde, 3e kindje Osmosis, 39 jaar, 1e ronde ivf, 2e kindje mmm Qwerty123, 25 jaar, 7e ronde, 1e kindje 27 november (7) Chromie, 29 jaar, 10e ronde, 1e kindje Ladebs, 26 jaar, 2e ronde, 2e kindje Ditbenik, 28 jaar, 2e ronde, 1e kindje Mamba25, 25 jaar, 2e ronde (1e cyclus 90d), 2e kindje mmm Aynil, 28 jaar, 1e ronde, 3e kindje Spathiphyllum, 32 jaar,?, 2e kindje Laura123, 27 jaar, 2e ronde, 2e kindje 28 november (8) Jaydee, 26 jaar, 1e ronde, 2e kindje Jessy77, 37 jaar, 6e ronde, 2e kindje Trotsemama1990, 25 jaar, 12e ronde, 3e kindje drukkemoeder, 30 jaar, 2e ronde, 4e kindje Loveexx, 23 jaar, 2e ronde, 1e kindje Bulb, 27 jaar, 3e ronde, 1e kindje Zwangels, 32 jaar, 4e ronde, 2e kindje Zonnesaeltje, 29 jaar, 4e ronde, 2e kindje 29 november (3) Sappie1986, 29 jaar, 5e ronde, 2e kindje Lucy16, 32 jaar, 10e ronde, 1e kindje Vive4, 28 jaar, 3e ronde, 2e kindje 30 november (11) Puggie, 26 jaar, 3e ronde, 2e kindje Talitha, 24 jaar, 11e ronde, 1e kindje Petra82, 33 jaar, 40+ ronde, 2e kindje Imp, 31 jaar. 6e ronde. 3e kindje Kroel, 36 jaar, 4e ronde, 2e kindje Missdonna, 26jaar, ronde?? 1ste kindje mmm Happy85, 32 jaar, 5e ronde, 2e kindje Rosa887, 27 jaar, 8e ronde, 1e kindje Flower0102, 31 jaar, 4e ronde, 3e kindje Chriss, 30 jaar, 1e ronde mmm, 2e kindje mmm Zoesje, 24 jaar, 7e ronde na ma, 2e kindje datumloos. (5) Molensteen, 31 jaar,11e ronde, 2e kindje Laurazoey, 27 jaar, 9e ronde, 1e kindje 26mei, 28 jaar, 3e ronde, 2e kindje Lovelevi, 27 jaar, 1e ronde, 2e kindje Adriana, 29 jaar, 25e ronde, 2e kindje mmm totaal: 54/U] wachtbankje (38), zwanger (0), ongesteld (0), mmm (9), negatieve test (0), twijfel-/tuurtest (2)
Alvast proficiat aan de dames in oranje op de lijst! Ik kon me niet meer inhouden en heb vanmorgen ook getest, maar helaas nog geen spoor van een streepje. Ik ga donderdag pas een nieuwe test doen denk ik en probeer intussen positief te blijven.
Ik ga dinsdag beginnen met testen. Als ik al niet morgen begin want wachten duurt te lang. Ik ben ook echt zo een type die dan rustig een uur lang naar een test kan kijken ondanks dat ie omowit is, in de hoop dat er ineens een tuurstreep komt te staan haha Bii mijn eerste kind heb ik netjes gewacht tot nod, bij de 2de 1 dag voor nod test gedaan, en bij mijn derde kind wist ik gewoon dat ik zwanger was zo raar, de dag dat ik gemeenschap had was de dag van eisprong de rest van de maand hadden we niks gedaan omdat mijn man voor werk in t buitenland zat, dus in die hele maand had ik maar 1x sex en dat was toevallig op de dag van de eisprong en een paar uur daarna zei ik tegen mijn zussen, deze maand wordt ik zwanger. Was er zo zeker van en iedereen lachen. Had toen gewoon gewacht tot nod en heb ik een test gedaan en ja zwanger! Niemand kon t geloven, maar t was echt zo. Gek he hoe een lichaam in elkaar zit.
Haha bij mijn eerste wist ik t ook gewoon. Ik zei tegen m'n vriend ik ben zwanger. Hij zei hoe weet je dat dan? Ik zei ik weet t gewoon. Heb toen maar een test gekocht om t hem ook te laten zien, en ja hoor. Hahaha echt heel vreemd.
Hallo dames! Gefeliciteerd voor de dames met een streepje! Hoop dat het gaat oplopen de komende dagen. Heb zojuist zelf met een test in mijn handen gestaan. Maar toch weer weggelegd... Weet niet waarom. Denk dat ik het niet durf. Ik voel de laatste dagen helemaal niks meer. Alleen af en toe een steek. Maar dat kan ook door de drukke dagen komen die ik gehad heb met mijn werk. Mijn borsten zijn ook een stuk minder gevoelig... Mijn NOD is op zaterdag. Wellicht ga ik woensdag een test eraan wagen.
Uhhh ik ben er ook zo 1 haha, kan een hele dag naar een witte test kijken.. Zelfs de volgende ochtend bekijk ik de test dan nogmaals Maar tof verhaal dat je van 1x toen zwanger was en je het meteen wist.. Nu zal het vast ook snel raak zijn bij jou.. Zal voor je duimen
Spannend... Ik lees bij iedereen die tweestrijd. Of al gaan testen met kans op teleurstelling en dat je dan eigenlijk nog niks weet of veelmoeite doen om jezelf in te houden met testen tot NOD. Wat een kwelling zijn die twee weken na eisprong toch! Grappig drukke moeder dat je er ook zo zeker van was bij je derde! Ik wist het bij de eerste ook vrij zeker... Durfde het toen niet te geloven omdat ik om ons heen hoorde dat het al maanden duurde en dan zou het bij ons in eens raak zijn?? Zit nu weer met precies hetzelfde gevoel...
Inderdaad Jaydee, die 2 weken zijn echt killing. Die onzekerheid maakt het zo ondraaglijk. Ik was bij mijn eerste ervan overtuigd dat ik niet zwanger was. Was 1e ronde en de symptomen die ik voelde weet ik aan m'n komende menstruatie. Toen ik eenmaal zwanger was wist ik zeker dat het een jongen zou worden en tadaaa....een meisje! Mijn moederinstinct is dus volkomen onbetrouwbaar
Moet wel zeggen dat ik de 1e week op het wachtbankje nog wel vind gaan, maar die tweede week!!! Wens iedereen alvast veel succes de komende week. Samen slaan we ons er wel doorheen!
Hahaha blij dat ik niet de enige ben die lang naar een witte test kan kijken of er niet toch iets staat..... Hier twijfels over m'n ei, of hij is vandaag of een week geleden 😩 Denk dat ik, als het niet raak is deze ronde, volgende ronde ook ga tempen.. @burns en osmosis: gefeliciteerd!!
Week voor nod duurt altijd het langst ! Dan wil je toch altijd eerder testen dan op je nod hihi.. Ik denk niet dat het voor mij raak is. Bij mijn eerste waren de symptomen zo duidelijk : aders op borsten , gerommel in de buik.. Nu alleen opgeblazen buik. Trekkerig gevoel overal.. word denk ik toch ongesteld ...