Ik moet iets heel stoms bekennen.. ik had een paar weken geleden, tijdens mijn MA een doosje kv2v5 gekocht, voor deze ronde. Ik kan ze gewoon NERGENS meer vinden! Ik weet dat ik ze toen ergens heb neergelegd en toen dacht "Dat is een fijne plek, daar kan ik ze gemakkelijk vinden". Nou niet dus.. geen flauw idee meer waar! Gister maar van ellende een nieuw pakje gekocht >_<
ik ga toch vanavond een testje wagen... ik kan ècht niet meer wachten en ik vermoed dat als ik morgenochtend pas ga testen, ik deze nacht niet kan slapen. En daar heb ik niet zon zin in.... pfffffffff ben echt zó zenuwachtig.
Wow wat creatief mamavandrie!!!! Heel erg leuk gedaan!! De reactie van je man kan niet anders als heel positief zijn! Ja, is 2 uur niet drinken genoeg??
Ik deed mijn eerste test gewoon uit nieuwsgierigheid om 18.30 op 10dpo...De volgende ochtend waren de streepjes (2 verschillende testen) even donker met ochtend urine.
Ik hou het ook niet meer!!! Zo leuk als die positieve berichten, wow Dogs, veel sterkte voor jou! Ik ga nog steeds mijn best doen om woensdagochtend pas te testen.. Mijn collega denkt dat ik zwanger ben haha.. Fingers crossed, ik zou dolgelukkig zijn!
Nee ik ben nog aan het werk... vanavond als onze kindjes op bed liggen ga ik testen. Dat is zo rond 20.00uur verwacht ik.
De test die ik vanmiddag heb gedaan was na 2 koppen thee. De urine zag er ook wel licht uit. Dus er is nog hoop?
Hier nu net 1dpo hahahaha dus ik kan niet meetesten helaas ik ga als ik 8 dpo haal dan testen. Met mn lf van 7 dagen is dat 1 dag na mijn nod.