NOD lijst 25 t/m 30 november 2015

Discussie in 'NOD forum' gestart door Burns, 27 okt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. emetje

emetje Fanatiek lid

24 sep 2015
    1.163
    0
    36
    Ohh gelukkig aynil! Ik wou je niet onzeker maar ben blij dat je nog een 2v5 gedaan hebt :D hihi

2. Burns

Burns Bekend lid

28 mei 2015
    925
    0
    16
    Water helpt niet om te drinken als je bijna van je stokje gaat. Als het echt je suikerspiegel is, een slok pure ranja nemen! Of een plakje ontbijtkoek naast je bed klaar leggen. En dan natuurlijk wel de ontbijtkoek met suiker!

3. Burns

Burns Bekend lid

28 mei 2015
    925
    0
    16
  4. Osmosis

Osmosis Lid

29 sep 2013
    80
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ja ik was echt angstig... Ik probeerde het gevoel te onderdrukken maar het werd erger en erger. Door de kou van het water kon ik me focussen op de koude plekken op mijn lichaam en kwam langzaam aan bij. Ben later wel gewoon gaan werken want ging na het eten weer prima.

Dank je wel voor de tip Chriss!

5. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oei Osmosis, dat is schrikken. Inderdaad beter in fases opstaan zoals hier al werd gezegd.

6. Burns

Burns Bekend lid

28 mei 2015
    925
    0
    16
    Hier net voor de gein een ovutest gedaan om te kijken of deze reageert op de hcg. Afgelopen zaterdag toen ik de eerste positieve zw test in handen had, was de ovutest bijna omowit. Nu heb ik een knallende ovutest in handen! Vind het toch grappig en het zegt wel iets over de hcg opbouw denk ik..

7. Osmosis

Osmosis Lid

29 sep 2013
    80
    0
    6
    NULL
    NULL
    Ja precies Burns morgen ben ik beter voorbereid. Het water was toevallig het enige dat er toen was, want lopen kon ik nauwelijks. Ook bedankt voor je tip!

En Leenislief ik ga dat inderdaad proberen

Hoe gaat het met jou verder Burns?

8. laura123

laura123 Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.111
    0
    36
    NULL
    NULL
    Morgen toch nog een keer testen !! ;)

9. Osmosis

Osmosis Lid

29 sep 2013
    80
    0
    6
    NULL
    NULL
  10. Osmosis

Osmosis Lid

29 sep 2013
    80
    0
    6
    NULL
    NULL
    Inderdaad grappig :)

11. Burns

Burns Bekend lid

28 mei 2015
    925
    0
    16
    Ik voel mij opzich heel goed. Ben alleen wat sneller vermoeid en ik slaap licht/slecht. Met vlagen wat misselijk en rommelende darmen. Oja, ik voel mij onwijs opgeblazen...Maar goed, dit alles had ik ook steeds van de hormonen die ik slikte dus ik legde de link niet met een zwangerschap. Ik deed ook voor de 'fun' een gratis gekregen testje afgelopen zaterdag.Ik was ook helemaal van slag!

Ik werd gisteravond wel ineens heel onzeker of alles wel goed zou zitten...net weer getest en de testen lopen gelukkig op!

12. Leenislief

Leenislief Fanatiek lid

30 sep 2011
    1.765
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat ik volgende ronde toch maar eens ovulatietesten ga doen voor de zekerheid. Welke bevelen jullie aan?

13. Osmosis

Osmosis Lid

29 sep 2013
    80
    0
    6
    NULL
    NULL

Goede tekens allemaal Burns ik herken ze ook en heb ook weer getest vandaag..ben verslaafd :). Mijn buik is zo gespannen kan het niet meer inhouden...dus dat opgeblazen gevoel is zeker herkenbaar.

Positief blijven heh schat :)

14. laura123

laura123 Fanatiek lid

18 jan 2013
    1.111
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb zowel met clear blue digitaal en action goede ervaringen

15. Burns

Burns Bekend lid

28 mei 2015
    925
    0
    16
    Ik had dipsticks van 123thuistesten.nl maar volgens mij bestaan zij niet meer. Ik had bijv 90 ovutesten voor €25 en 6 zwangerschaps dipsticks gratis. Maar volgens mij is tesjezelf.nl van dezelfde ondernemers. Action raad ik je niet aan, reageren slecht. Maar goed, bleek later bij mij ook dat het met mijn cyclus niet helemaal goed zat. Vandaar de Clomid. Ik gebruikte ook altijd een cb digitaal als ik dacht dat de ovu dipstick positief was, dit werkte bij mij altijd goed.

16. Burns

Burns Bekend lid

28 mei 2015
    925
    0
    16
    Probeer ik ook echt wel. Ik ben nooit negatief geweest dat het niet zou gaan lukken maar elke maand werd de teleurstelling groter kan ik nu zeggen. Maar dat hoef ik jou niet uit te leggen, je bent zelf ook een heel traject ingegaan.

Ik ben er wel achter dat ik beter einde vd middag kan testen. De testen zijn dan duidelijker dan 's ochtends.
    De bovenste is van vanochtend en de 2e van net. Daaronder mijn ovulatietest die ik voor de gein deed.

Bijgevoegde bestanden:

17. Osmosis

Osmosis Lid

29 sep 2013
    80
    0
    6
    NULL
    NULL
    Burns ziet er echt goed uit!!
    🎉🎉🎉🎉
    Bij deze die van vanmiddag van mij om het even ook af te leren 😂😂😂

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      12,2 KB
      Weergaven:
      5
  18. Burns

Burns Bekend lid

28 mei 2015
    925
    0
    16
    ook jouw plus wordt steeds duidelijker😂

19. qwerty123

qwerty123 Fanatiek lid

16 nov 2015
    1.569
    902
    113
    NULL
    NULL
    Heel herkenbaar! Ben benieuwd

20. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    Vanmiddag met ochtendurine 5 dagen voor NOD positief getest met een licht lijntje... Kwamen mn klachten daar dus toch echt vandaan.

Gefeliciteerd alle positieve testers, wachters succes en negatieve testers ik duim mee dat het jullie een volgende ronde gegund is!

Deel Deze Pagina