Emetje! Ben je ongesteld geworden! Zat zoo te hopen voor je dat die tuurstreep zou veranderen! Ik zit op dag 5 ongi 😓😖 bah bah. Ben altijd na ong 6 dagen pas klaar. Meiden welke ovulatietesten gebruiken jullie? Ik heb die van zwanger en kids besteld voor t eerst. Hebben jullie daar goede ervaringen mee? Ben deze maand ook voor t eerst begonnen met tempen. Spannend!!
Ik gebruik ook altijd voor zwanger en kids dipstick. Ik gebruik weer terug van ovulatietest z&k. Omdat mijn cyclus is moment tussen 25 en 30 dagen en mijn fertiliteitsarts ziet ook duidelijk van wanneer kom ik eisprong tussen dag 11 en 18. Lijkt 't wel vervelend. Daarom ik kan gewoon gebruiken van ovulatietest. Ik gebruik nooit van tempen want ik vertrouw nooit..
Nou een echte ongi kan ik het niet noemen maar is het denk ik toch wel geweest. Zaterdag en zondag en maandag wat rood bloed en dan vooral met afvegen en gister wat bruin bloed en vandaag nog een heel klein ietsie pietsie beetje bruin.. testen blijven tuur/indroogstreepjes dus innestelingsbloeding lijkt me dan ook niet meer... dan zou ik nu toch wel een duidelijkere test moeten hebben dus dan was dit toch mijn ongi
Ik heb last van menstruatiekrampen terwijl dat net voorbij is... mijn lichaam is een beetje in de war denk ik... werd namelijk een week te vroeg ongesteld vorige maand Gebruik trouwens de testen van de action, werken prima hier
Ik werk ook met de testen van de action. De eerste maand had ik ook cb erbij met smiley en toen ik doorhad dat action een knal had tijdens de ben ik daarmee gestopt. Cd is dan toch te duur als je soms je ei pas op dag 21 hebt en vanaf dag 11 begint met testen
Haha ik test de hele maand door dus nog duurder maar dat komt ik vorige maand dus 2 pieken had, bij de eerste is hij toen blijkbaar niet gesprongen en daarna pas op dag 30 uiteindelijk mn ei gehad.. dus om m niet meer te missen gebruik ik ze de hele maand.
Wow dan zou ik gek worden. Eerlijk gezegd snap ik ook niet goed waarom je dan door test als je je piek hebt gehad. En ja als je verder om de dag of 1x per 3 dagen sex hebt kan je je ei natuurlijk ook niet missen. Elke dag testen gedurende de maand zou ik niet blij van worden oog
Omdat een eerste piek dus niet perse betekent dat je ei dan spring, als dat niet gebeurd probeert je eitje het dus een dag of 10 later nog eens, als je dat niet zou weten dan zit je 10 dagen overtijd in de stress. Ik had toen zelfs een lichte maar duidelijke streep op de k2v5 die dus aansloeg op mijn eisprong. Dus voor mij geeft dan een bepaald gevoel van rust, dat ik zeker weet wanneer mijn ei is geweest. Gelukkig vind ik het ook niet erg maar niet iedereen is natuurlijk een beetje control freak zoals ik
Maar normaal gesproken mag je er gewoon vanuit gaan dat die springt. Hij zal vast niet elke ronde blijven steken. Misschien is temperaturen een betere mogelijkheid om zonder al te veel kosten te maken te bepalen wanneer je ei geweest is
Dat is waar zal niet elke ronde zo zijn maar omdat ik onregelmatige tijden werk kan ik niet elke dag op hetzelfde tijdstip temperaturen, dan is het niet meer betrouwbaar dacht ik?
Emetje haha ja laat me zo lachen. Volgens mij zijn wij idd controlfreaks. Had vorige maand ook hele maand de ovulatietest gebruikt. Deze maand zal ik de ovulatietesten van zwanger en kids gebruiken maar niet de hele maand, als ik mijn piek vind stop ik ermee, tenminste dat ik proberen😇 Dat in combinatie met tempen hoop ik een duideijk beeld te krijgen. Afgelopen 3 dagen elke dag netjes 36,6 daarvoor lag ie iets hoger. Emetje ik zie ook iets op je test, maar zou t kunnen dat je test ook op iets anders reageert? Als je zwanger was had ie toch allang wat donkerder moeten zijn. Vindt het echt vervelend voor je elke keer die verwarring.
Ja.. ik vind het ook vreemd.. maar zo duidelijk als deze streep heb ik nog niet gehad en ook echt direct bij het opdrogen van de test. Test nog maar even door haha hier nog een duidelijkere: ( denk ik)
Ja heb effe gekeken en met belichting lopen spelen en dan zie ik idd een streep staan! Zou t dan toch emetje? Hoop t zo voor je!
Ik hoop het maar ik ha nergens meer vanuit deze ronde als het een innestelingsbloeding was dan kan deze test wel kloppen natuurlijk.. duimduimduim