@MariekeRox wat was je eerdere nod? Weet je ook hoelang je lf is? Je eitje zal binnen 48 uur springen dus uiterlijk vrijdag, en dan vanaf vrijdag de aantal dagen lf er bij op.
Nou heb altijd een cyclus van 31 dagen gehad vorige maand opeens 36. En dit is onze eerste ronde weer. Dus heb echt geen idee
Ik denk van wel. Hij zal vanmiddag of vanavond misschien nog meer knallen, maar het lijkt me dat je piek zeker vandaag zal zijn.
Wat en snert weer vandaag zeg.... heb het echt de hele tijd koud als ik buiten ben. Vandaag de kerstboom gekocht met de jongens. Mijn test van gisterenavond laat was er lichter en die van vanmorgen ook niet heel knallend. Ik denk dat ik de lh piek gemist heb met testen maar er zijn desondanks druk aan de slag geweest. Bij mijn eerste had ik ook geen echte knaller ach ja... we wachten af. Komende dagen voor de zekerheid nog gezellig maken. En dan waaaaaachten pfft ook al is dit de 4e keer ik ben nog steeds enorm ongeduldig
@Rian85 wat leuk! Kerstsfeer weer in huis. Wij doen dit jaar geen kerstboom. Zat erg in twijfel, maar toch maar niet gedaan. Morgen jarig en vaak doe ik t daarna. Maar nu toch maar besloten om het niet te doen. Heb allemaal wel kleine kerstdingetjes staan, staat ook wel gezellig. Wel balen dat je geen duidelijke piek hebt gehad. Maar als jullie t alsnog steeds gezellig hebben gehad, kun je hem ook niet missen jaa pfff die twee "lange" wachtweken komen weer aan. Of t je eerste is of je 10e, blijft denk ik ongeduldig althans ikke. Je wil t het gewoon weten haha.
@Rian85 nou heh! Al hoop ik dat door de regen de sneeuw snel zal verdwijnen. Leuk zeg! veel plezier met optuigen. Zou kunnen dat je hem gemist hebt. Al wisselt lh wel in je lichaam. ja vreselijk heh dat wachten. Ga vanmiddag nog een testje doen & dan geloof ik het wel weer.
Hier ook weer positief. Zelfs de sensitest begint positief te worden. Wel vreemd dat die later positief aangeeft dan de cb. Maar goed. Vanavond nog een testje en dan vind ik het ook weer best ben nu alleen heel benieuwd wanneer de temp gaat stijgen
Super! zeker apart dat die duidelijk later positief worden. Ben ook benieuwd wanneer je temp gaat stijgen. Ik vermoed dat ik morgen weer een daling zal hebben in mijn temp.
De cb zal wel iets minder lh nodig hebben en piekt dus eerder. Mijn testen zijn ook nog steeds heel donker. Denk alleen wel dat mijn ei vandaag zal springen. Vanochtend was mijn temp al iets hoger en had vanochtend ook mijn hoogtepunt vd ovulatiepijn. Nu sinds een uurtje geen pijn meer. Ben benieuwd wat mijn temp morgen doet.
@Meisje93 ja zo'n vermoeden heb ik ook. Gaan t zien. @femmie88 dat zal t zijn idd. Mocht t nodig zijn (hoop t niet natuurlijk) ga ik maar weer verder met de dipsticks op de een of andere manier voelt dag vertrouwder ook gezien mijn temp klopt dat beter Spannend. Ben heel benieuwd wat je temp morgen gaat doen. We kunnen vrijdag in ieder geval gezellig met z'n allen plaats nemen op de loungebank
Reageert een zwangerschapstest op LH? Dat wist ik niet. Ik wist wel dat ovulatie testen soms op hcg reageren. Weet je zeker dat je niet zwanger bent? Temp verhoging kan ook als je zwanger bent.
@Meisje93 ja die is positief! Benieuwd of hij nog donkerder word. Ik heb sinds gisteren al gevoelige tempels en vandaag zijn heel mijn borsten gevoelig. Vroeger als anders na mijn positieve ovutesten. Ik weet dat dit helemaal niets zegt en dat progesteron de veroorzaker is. Ben dus wel benieuwd wat het bloedprikken volgende week zegt. Al horen we daar pas 16 januari de uitslag van. En meiden, wat heb ik daar toch een hekel aan...bloedprikken. brrr
@Elena83 spannend. Jup progesteron kan heel wat veroorzaken Waarom zo laat die uitslag als ik vragen mag? (Ben niet bekend met deze situatie)
De arts wil alle uitslagen tegelijk bespreken. Dus mijn cyclusanalyse en bloeduitslagen, en spermanalyse.(Ik probeerde al om de uitslagen te ontfutselen maar had maandag iemand die heel stellig was, nee die krijg je niet) Aan de hand van de uitslagen gaan ze bekijken wat de kans is op een spontane zwangerschap. En dan wordt er gekeken of we het nog zelf moeten proberen of dat ze ons gaan helpen. 16 januari pas omdat ze met de kerstvakantie alleen maar de hoognodige dingen doen. Echo's en behandelingen. Wat ik ook echt wel begrijp. En we zijn zelf ook even op vakantie begin januari. We hebben nu dus in ieder geval nog 2 cyclussen om zelf te proberen. En daarna zien we verder. Stiekem hoop ik natuurlijk dat het in deze ronde of volgende ronde lukt.
Spannend, hoop voor je dat het deze ronde raak is. Ik heb ook echt een fobie voor bloedprikken maar nu is het voor een goed doel
Volgens mij wel hoor.probeer sebiet nog een test te doen, misschien springt die er dan wel uit.succes!