@femmie88 gezien jouw kaaartje zou je ei vanacht hebben gesprongen, met nu een slowrise. Hoop ook dat t genoeg was.
@femmie88 klopt. Dat zou voldoende moeten zijn. Die pijn zou ook de laatste groeispurt kunnen zijn & dat je ei vandaag gaat springen. Vind de steiging nl. minimaal. of het moet idd een slowrise zijn.
Hmmm stomme ovulatie testen. Ik dacht ik doe er nu nog 1 in de verwachting dat hij vrijwel negatief zal zijn gezien oploop op cyclus dag 14... dacht ik dan ergens de piek te hebben gehad. Blijft hij zo donker... niet positief maar ook zeker niet aan het aflopen...
@Tjemmie fijn dat voor jullie alles goed is. Stom he dat ook al is alles goed dat het dan zo lang duurt. Dat is vreselijk balen. En helemaal dat het dan mis gaat. Bah. Ik hoop voor je dat het snel opnieuw raak mag zijn. Het is enorm dubbel. Aan de ene kant hoop ik dat alles goed is, aan de andere kant denk ik laat ze maar iets vinden dan kunnen we er hoop ik iets meer. Maar ja als ze dan iets vinden is dat toch weer balen. Als ze zeggen dat je het bv nog een half jaar zelf moet proberen, denk ik ja hallo we proberen het al een jaar en we hebben het al eerder een jaar geprobeerd. En eigenlijk vind ik het lang genoeg geduurt nu. Voor nu kunnen we alleen maar afwachten en ik hoop heel erg dat het nu wel lukt.ik heb minder stress en voel me een stuk beter. Af gelopen jaar is een heel hectisch jaar geweest.
NOD-lijst 25 t/m 31 December 2017 25 December Doornroosje94, 23 jaar, 2e kindje, ronde 2 Elena83, 34 jaar, 1ste kindje, ronde 11 26 December Mama1504, 28 jaar, 2e kindje, ronde 6 Aoibhe, 27 jaar, 1e kindje, ronde 2 Rian85, 32 jaar, 4e kindje, rondje 1 Saaaraaa, 23 jaar, 2e kindje, ronde 5 27 December FAE91, 26 jaar, 2e kindje, ronde 10 Tjemmie, 33 jaar, 1e kindje, ronde 12 (ronde 11 vmk) 28 December Sannekrul, 27 jaar, 1e kindje, ronde 1 D1987, 30 jaar, 1e kindje, ronde 4 NoelleJona, 32 jaar, 3e kindje, ronde 4 Wachtbankiemuts, 38 jaar, .. kindje, ronde 1 Mariekeroxy, 35 jaar, 2de kindje ronde 1 Chanbee, 26 jaar, 1e kindje, ronde 15 Femmie88, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 29 December Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, ronde 7 30 December SoHappy 32 jaar, 2e kindje, ronde 6 28Lana, 30 jaar, 1e kindje, ronde 3 Anikas 31jaar,1e kindje,ronde 4 jolicoeur, 35 jaar, 1e kindje, ronde 2 31 December Anar91, 26 jaar, 1e kindje, ronde 10 Vrauwke, 37 jaar, 2e kindje, ronde 4 Curitiba, 41 jaar, 2e kindje, ronde 1 (na MK) Datumloos: Noortjedebeer, 24 jaar, 1e kindje, ronde 5 Totaal: 24 Wachtbankje (5), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
NOD-lijst 25 t/m 31 December 2017 25 December Doornroosje94, 23 jaar, 2e kindje, ronde 2 Elena83, 34 jaar, 1ste kindje, ronde 11 26 December Mama1504, 28 jaar, 2e kindje, ronde 6 Aoibhe, 27 jaar, 1e kindje, ronde 2 Rian85, 32 jaar, 4e kindje, rondje 1 Saaaraaa, 23 jaar, 2e kindje, ronde 5 27 December FAE91, 26 jaar, 2e kindje, ronde 10 Tjemmie, 33 jaar, 1e kindje, ronde 12 (ronde 11 vmk) 28 December Sannekrul, 27 jaar, 1e kindje, ronde 1 D1987, 30 jaar, 1e kindje, ronde 4 NoelleJona, 32 jaar, 3e kindje, ronde 4 Wachtbankiemuts, 38 jaar, .. kindje, ronde 1 Mariekerox, 35 jaar, 2de kindje ronde 1 Chanbee, 26 jaar, 1e kindje, ronde 15 Femmie88, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 29 December Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, ronde 7 30 December SoHappy 32 jaar, 2e kindje, ronde 6 28Lana, 30 jaar, 1e kindje, ronde 3 Anikas 31jaar,1e kindje,ronde 4 jolicoeur, 35 jaar, 1e kindje, ronde 2 31 December Anar91, 26 jaar, 1e kindje, ronde 10 Vrauwke, 37 jaar, 2e kindje, ronde 4 Curitiba, 41 jaar, 2e kindje, ronde 1 (na MK) Datumloos: Noortjedebeer, 24 jaar, 1e kindje, ronde 5 Totaal: 24 Wachtbankje (6), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
De eerste wachters staan er al op. Spannend. Ik zie nu net dat ff een nod datum zegt die buiten deze lijst valt hij zegt 24 dec. Nou ja met mijn latere ei komt het nu wel weer uit
Haha. Ja dat ga je nu niet meer redden. Zit je toch onverwachts in het goede clubje. FF gaat zeker uit van een cyclus van 28 dagen.
zo grappig! mijn vriend die zegt bij elk iets wat ik voel, zeg of doe, ben je zwanger? hahahah dus met mijn altijd goedwillige karakter en vrolijke instelling heb ik hem vandaag super enthousiast even de hele cyclus uitgelegd van een vrouw en het één en ander laten zien en dat je niet 2,5 weken na je eerste dag van je laatste ongesteldheid zwanger kunt zijn, nadat ik dat had gedaan kreeg ik een droog antwoord.. " schat ik heb biologie gehad, dus ik snap het wel..." Hij vindt het gewoon leuk om zo te zitten sarren en uit te dagen.. achjaa de mafkees, ik wilde dit even kwijt
hmm. ik had zojuist megaveel cervixslijm. Kan dat na je piek? heb ik de eisprong iig nog niet gehad.. @sannekrul haha geweldig.
Volgens mij kan dat wel. Zoals ik t eens begrepen heb, veranderd het juist weer als je eitje daadwerkelijk geweest is. Dus denk idd niet dat ie al geweest is. kan vandaag nog wel natuurlijk spannend!
Ik heb me deze maand voor het eerst aangemeld op het nod forum. En lees lekker mee. Nu vroeg ik me af wat de reden is dat veel van jullie met ovulatie testen bezig zijn.