Wooow wat veel die hun ei hebben gespot.. Hoeveel last ik de vorige maand had van mijn ei zo weinig voel ik nu gewoon helemaal niks. Geen buikpijn geen pijnlijke borsten heel apart deze maand. We houden deze week nog om de dag gezellig zit nu op dag 15. Vorige maand veel pijn gehad deze dag. Maar we zullen het zien ik doe wel ovulatietesten van action maar werd ik vorige maand niet heel duidelijk in dus zal deze maand ook niet knallen. We gaan vrolijk door met testen en zullen afwachten wat progesteron gaat doen hihi..
Ik wens voor jullie allen een roze lijst. Voor ons wordt het hem niet deze ronde. Vandaag bij de dermatoloog geweest omdat ik al meer dan een maand exceem heb op mijn hoofd, onder mijn borsten en in mijn liezen. Zij denkt nu dat het psoriasis is. Dus verschillende zalven en shampoo gekregen waar ik voorlopig zoet mee ben. Deze mogen niet icm een zwangerschap helaas Wij moeten dus even wachten tot, hopelijk snel, de psoriasis minder wordt. Succes allemaal!!
@vrauwke Wat naar zeg. Heb je er veel last van ook? Ik hoop dat de zalfjes snel werken. Zo niet op tijd aan de bel trekken hoor. Heb je het vaker gehad?
NOD-lijst 25 t/m 31 December 2017 25 December Doornroosje94, 23 jaar, 2e kindje, ronde 2 Elena83, 34 jaar, 1ste kindje, ronde 11 26 December Mama1504, 29 jaar, 2e kindje, ronde 6 Aoibhe, 27 jaar, 1e kindje, ronde 2 Rian85, 32 jaar, 4e kindje, rondje 1 Saaaraaa, 23 jaar, 2e kindje, ronde 5 27 December FAE91, 26 jaar, 2e kindje, ronde 10 Tjemmie, 33 jaar, 1e kindje, ronde 12 (ronde 11 vmk) 28 December Sannekrul, 27 jaar, 1e kindje, ronde 1 D1987, 30 jaar, 1e kindje, ronde 4 NoelleJona, 32 jaar, 3e kindje, ronde 4 Wachtbankiemuts, 38 jaar, .. kindje, ronde 1 Mariekeroxy, 35 jaar, 2de kindje ronde 1 Chanbee, 26 jaar, 1e kindje, ronde 15 Femmie88, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 29 December Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, ronde 7 30 December SoHappy 32 jaar, 2e kindje, ronde 6 28Lana, 30 jaar, 1e kindje, ronde 3 Anikas 31jaar,1e kindje,ronde 4 jolicoeur, 35 jaar, 1e kindje, ronde 2 31 December Anar91, 26 jaar, 1e kindje, ronde 10 Vrauwke, 37 jaar, 2e kindje, ronde 4 Curitiba, 41 jaar, 2e kindje, ronde 1 (na MK) Datumloos: Noortjedebeer, 24 jaar, 1e kindje, ronde 5 Totaal: 24 Wachtbankje (7), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Nee ik heb het nog niet eerder gehad. Maar blijkbaar zit het wel in de familie heb ik nu van mijn moeder gehoord. Zij en haar vader hadden het ook, maar mijn moeder heeft er nu al een tijd weinig last van gehad. Dus hopelijk werken de zalfjes voor mij ook snel.
Als het goed is wel ik hou al een paar maanden mijn cyclus niet meer in de gaten met testen of tempen omdat het daarmee toch ook niet lukte.. maar mijn borsten worden wat meer gespannen, ik had mijn haarelastiek in mijn bh gedaan omdat ik hem even nergens kwijt kon maar dat deed gewoon pijn. Heb ik anders nooit.. maar goed daardoor vermoed ik wel dat hij eraan zit te komen
Hier wat later een eisprong waargenomen . Mijn nod is nu 31 of 1 januari 2018. SuperGoed getimed en nu maar afwachten.
Nou ja zeg..... telkens als ik denk nu zal de ovulatie wel onderhand geweest zijn en ik test in de verwachting een lichte ovulatie test te hebben krijg ik dit soort testen. Vanaf gisteren morgen/middag/ avond zulke strepen... zo donker dat ik een piek snel verwacht maar niets dat afloopt... mijn man is er wel blij mee.... telkens het bericht nee schat het is nog niet gedaan je moet nog even aan de slag
Hij is nu wel heel donker, dus lijkt alsof je piek eraan komt. Kruidvat schijnt ook wel lang donkere testen te geven.
Bedankt voor je reactie! Ben wel blij met de ovulatie testen. Ik was anders echt al klaar met de seks geweest en nu gaan we toch nog even wat langer door. Wrs dan cyclus van 32 dagen ipv 28.
Hier denk ik toch pas gisteren mijn ei gehad. FF zette vandaag mijn kruis op dinsdag, maar als ik mijn temp voor zaterdag en zondag hetzelfde invul als vandaag verspringt het kruis naar gisteren. Vandaag dus 1dpo en officieel op het wachtbankje. Blij dat we het gisteren nog even gezellig hebben gemaakt .
Welkom op het wachtbankje. Fijn dat de timing goed was. @Rian85 die is zeker mooi donker! Super. @femmie88 oh gelukkig maar dat je het nog gezellig hebt gehad.
@femmie88 gezien je kaartje in je andere topic zeg ik ook dat ie of gisteren was of in de nacht. Dus goed dat jullie t nog even gezellig hebben gehad @Wachtbankiemuts aan de timing zal t niet liggen nu maar weer wachten! @Rian85 spannend. Hopelijk toch nu je piek Hier ook eindelink op t wachtbankje. Vanmorgen een mooie stijging. Dacht eerst dat ie vandaag nog kon springen. Maar gisteravond geen puf meer om het gezellig te maken ivm mijn verjaardag dus zou de temp van vanmorgen even aan zien en anders vanochtend nog even gezellig maken, Maar niet meer nodig geweest. Ook werd ik wakker met pijnlijke borsten, en denk dat ie is geweest. Dus gaan het nu weer afwachten. Die ellendige twee wachtweken gaan beginnen.
Was je gisteren jarig? Nog gefeliciteerd dan! Fijn dat je ook op het wachtbankje zit. Nu inderdaad maar weer afwachten tijdens die ellendige weken. Gelukkig heb ik het erg druk de komende tijd. Dit weekend zit helemaal volgepland en volgend weekend gaan we op wintersport. Heb dus komende week ook nog genoeg aan vakantievoorbereidingen te doen .