NOD-lijst 25 t/m 31 December 2017 25 December Doornroosje94, 23 jaar, 2e kindje, ronde 2 Elena83, 34 jaar, 1ste kindje, ronde 11 26 December Mama1504, 29 jaar, 2e kindje, ronde 6 Aoibhe, 27 jaar, 1e kindje, ronde 2 Rian85, 32 jaar, 4e kindje, rondje 1 Saaaraaa, 23 jaar, 2e kindje, ronde 5 27 December FAE91, 26 jaar, 2e kindje, ronde 10 Tjemmie, 33 jaar, 1e kindje, ronde 12 (ronde 11 vmk) 28 December Sannekrul, 27 jaar, 1e kindje, ronde 1 D1987, 30 jaar, 1e kindje, ronde 4 NoelleJona, 32 jaar, 3e kindje, ronde 4 Mariekerox, 35 jaar, 2de kindje ronde 1 Chanbee, 26 jaar, 1e kindje, ronde 15 Femmie88, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 29 December Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, ronde 7 30 December SoHappy 32 jaar, 2e kindje, ronde 6 28Lana, 30 jaar, 1e kindje, ronde 3 Anikas 31jaar,1e kindje,ronde 4 jolicoeur, 35 jaar, 1e kindje, ronde 2 31 December Anar91, 26 jaar, 1e kindje, ronde 10 Vrauwke, 37 jaar, 2e kindje, ronde 4 Curitiba, 41 jaar, 2e kindje, ronde 1 (na MK) Wachtbankiemuts, 38 jaar, .. kindje, ronde 1 Datumloos: Noortjedebeer, 24 jaar, 1e kindje, ronde 5 Totaal: 24 Wachtbankje (9), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
@femmie88 dankje wel! Ja dus gisteravond was ik kapot. Dus zei al tegen mijn man. Wordt vanavond niets meer zie wel even hoe de temp morgen is gelukkig vandaag hoog genoeg voor een eistijging Ooh dat is lekker veel afleiding en leuk wintersport geniet er van!!
@Meisje93 dankje wel! Weer een jaartje ouder. Hoop dat t snel raak is want 30 komt in zicht en heb altijd gezegd voor mijn 30e wil ik moeder zijn. (Dat is gelukt, maar nu is mijn doel voor mijn 30e 2 kids ). Voorheen zei ik voor mijn 25e. Dat doel is niet bereikt want was er nog niet klaar voor dus maar 5 jaar opgeschoven dus gaan zien hoe de natuur dit jaar zijn werk gaat doen
Haha voor je 30e moet zeker gaan lukken hoor! Haha! tja als je er niet voor klaar bent, moet je er zeker niet aan beginnen.
Nee zeker niet. Mijn man wilde op zijn 18e al. Maar nee bij mij voelde het gewoon niet goed. Tis wel een hele verantwoordelijkheid die je er bij krijgt. En nu zou ik niet anders meer willen
oeh dat is wel heel jong. Ik wilde wel heel graag een jonge mama zijn & dat is goed gelukt. haha. ja het is zeker een hele verantwoordelijkheid.
O dames vergeleken bij jullie ben ik oud. Ik was 35 toen mijn zoon werd geboren en ik hoop voor mijn 36ste zwanger te zijn van nr 2. Dat betekend dat het in ronde 1 moet lukken
Ik ben ook 34 @MariekeRox en het lukt niet meer voor mij 35 helaas.. Maar ze zeggen toch je bent zo oud als je je voelt. Het was eerder niet voor ons weg gelegd dus we hopen dat het nu wel een keer mag gebeuren.
Dank je wel. Ik vind het fijn dat iedereen zo meeleeft en duimt voor ons. Ik wil er eigenlijk zo min mogelijk mee bezig zijn in de wacht weken... (wie niet) Maar ja dat lukt dus echt niet. Ik accepteer het maar. Probeer nu wat dingen te doen waar ik al weken niet aan toe kom. En toch ook van mijn rust proberen te genieten en het boek lezen wat ik al zo lang uit wil hebben. En leuke dingen plannen waar ik het afgelopen jaar amper tijd voor heb gehad. Bv dadelijk sushi eten en volgende week naar de kapper. Veel te lang geleden en mijn haar kan wel wat onderhoud gebruiken. Vandaag en gisteren in het huis bezig geweest. Gewoon op mijn gemak. Is ook wel eens lekker voor de verandering. Een half uur geleden enorme steken rechts ik mijn onderbuik/lies. Lijkt me te vroeg voor innesteling... En mijn borsten joh die staan op springen. Dus misschien toch wel goede progesteron waarde. Ik merk nu ik wat meer rust heb van mijn werk dat ik me energieker voel en ik heb echt onwijs veel zin in de wintersport vakantie in januari. Nu nog beginnen met sporten. Heb de afgelopen tijd veel gelopen, maar zou eigenlijk nog wat meer moeten doen. Maar daar heb ik dan net de energie nog niet voor.
@Elena83 tja.. er niet mee bezig zijn is idd makkelijker gezegd dan gedaan. Mooi dat je weer wat energieker bent en vanalles wat bent gaan doen. Zo gaat de tijd toch wat sneller. Er staan dus nog heel wat dingen op de planning. hopelijk vliegt de tijd voor jou
Yessssss denk dat dit hem is. Nu is hij voor het eerst donkerder dan de controle streep wat denken jullie....
Thnx dan zet ik mijn nod op 30 dec als ik tussen nu en morgen mijn ovulatie krijg. Bedankt voor het meekijken
NOD-lijst 25 t/m 31 December 2017 25 December Doornroosje94, 23 jaar, 2e kindje, ronde 2 Elena83, 34 jaar, 1ste kindje, ronde 11 26 December Mama1504, 29 jaar, 2e kindje, ronde 6 Aoibhe, 27 jaar, 1e kindje, ronde 2 Saaaraaa, 23 jaar, 2e kindje, ronde 5 27 December FAE91, 26 jaar, 2e kindje, ronde 10 Tjemmie, 33 jaar, 1e kindje, ronde 12 (ronde 11 vmk) 28 December Sannekrul, 27 jaar, 1e kindje, ronde 1 D1987, 30 jaar, 1e kindje, ronde 4 NoelleJona, 32 jaar, 3e kindje, ronde 4 Mariekerox, 35 jaar, 2de kindje ronde 1 Chanbee, 26 jaar, 1e kindje, ronde 15 Femmie88, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 29 December Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, ronde 7 30 December SoHappy 32 jaar, 2e kindje, ronde 6 28Lana, 30 jaar, 1e kindje, ronde 3 Anikas 31jaar,1e kindje,ronde 4 jolicoeur, 35 jaar, 1e kindje, ronde 2 Rian85, 32 jaar, 4e kindje, ronde 1 31 December Anar91, 26 jaar, 1e kindje, ronde 10 Vrauwke, 37 jaar, 2e kindje, ronde 4 Curitiba, 41 jaar, 2e kindje, ronde 1 (na MK) Wachtbankiemuts, 38 jaar, .. kindje, ronde 1 Datumloos: Noortjedebeer, 24 jaar, 1e kindje, ronde 5 Totaal: 24 Wachtbankje (9), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren![/QUOTE]