@Rian85 ik wil niet eerder dan nod testen. Maar aangezien mijn nod net na de kerst valt misschien toch eerder een testje wagen om te weten wat ik kan eten en drinken
haha. 10dpo is idd vroeg zat. @Elena83 dan zou het wel van een innesteling zijn hoor. blijf heel hard duimen voor je.
@Elena83 pff spannend zeg. Hoop zo dat jullie niet verder hoeven voor het trjaect. Ben echt zo benieuwd naar de uitslag van januari. Hier ook mega zere borsten. Zoontje mag graag stoeien maar dat gaat nu echt niet hier is de progesteron dus goed hoog
@Meisje93 ik heb geen idee of het van een instelling was. Ik ga er maar niet van uit. Wat ik wel raar vind is die borsten.. als je progesteron hoog blijft moeten jee borsten toch gevoelig blijven. Aan de andere kant zijn er ook vrouwen die niets merken in de wachtweken. Dus tja ik weet het niet. Soms denk ik zelfs dat ik het me allemaal verbeeld.. Dank je wel dat je zo hard duimt. Heel lief! @Mama1504 Dank je wel! Lief van je. Ja ik ben ook ontzettend benieuwd.
Hier precies hetzelfde! Nod op 28 december. Misschien toch maar testje eerste kerstdag.. dan zit ik volgens mij op 10 dpo.
Ik ga op 2e kerstdag testen, dat is 13 DPO voor mij, ivm kerstdiner en eventueel wijn. Ik ben eigenlijk meer een laattester juist, vorige keer 15 DPO getest. Maar ik verwacht eigenlijk niet zoveel van deze ronde, had weinig vruchtbare afscheiding en ook weinig seks gehad. Het is nog wel mogelijk maar de keren dat ik zwanger was, had die ronde wel wat meer succesfactoren.
Ik ga zaterdag op 9dpo al een keer testen. Veel te vroeg, maar wil op wintersport wel weten waar ik aan toe ben. Ga vanaf dan maar gewoon elke dag een testje doen denk ik. Vorige zwangerschap op 10dpo in de middag positief getest, dus misschien dat 9dpo ook wel kan nu .
Ja dan weet je ietsje meer. 10 dpo is wel vroeg dan idd, maar ja die feestdagen heh @Stakato hier ook ivm wijn e.d. ben een wijn drinker. Als ik dat op de tweede kerstdag niet doe gaat het wel opvallen eerste kerstdag kan ik nog bobben, dan gaan we naar mijn schoonfamilie en die wonen hier niet in het dorp dus die smoes is al verzonnen. Haha. Spannend hoor meiden! @Rian85 woow dies nog donkerder!! Nou lange piek. Have fun nog even!
NOD-lijst 25 t/m 31 December 2017 25 December Elena83, 34 jaar, 1ste kindje, ronde 11 26 December Mama1504, 29 jaar, 2e kindje, ronde 6 Aoibhe, 27 jaar, 1e kindje, ronde 2 Saaaraaa, 23 jaar, 2e kindje, ronde 5 27 December FAE91, 26 jaar, 2e kindje, ronde 10 Tjemmie, 33 jaar, 1e kindje, ronde 12 (ronde 11 vmk) 28 December Sannekrul, 27 jaar, 1e kindje, ronde 1 D1987, 30 jaar, 1e kindje, ronde 4 NoelleJona, 32 jaar, 3e kindje, ronde 4 Mariekerox, 35 jaar, 2de kindje ronde 1 Chanbee, 26 jaar, 1e kindje, ronde 15 Femmie88, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 Anno1, 25 jaar, 2e kindje, ronde 1 Doornroosje94, 23 jaar, 2e kindje, ronde 2 29 December Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, ronde 7 30 December SoHappy 32 jaar, 2e kindje, ronde 6 28Lana, 30 jaar, 1e kindje, ronde 3 Anikas 31jaar,1e kindje,ronde 4 jolicoeur, 35 jaar, 1e kindje, ronde 2 Rian85, 32 jaar, 4e kindje, ronde 1 31 December Anar91, 26 jaar, 1e kindje, ronde 10 Vrauwke, 37 jaar, 2e kindje, ronde 4 Curitiba, 41 jaar, 2e kindje, ronde 1 (na MK) Wachtbankiemuts, 38 jaar, .. kindje, ronde 1 Datumloos: Noortjedebeer, 24 jaar, 1e kindje, ronde 5 Totaal: 24 Wachtbankje (9), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
Dag allemaal, Juist bijgelezen allemaal en krijg geen meldingen wat ik wel raar vind.een vraagje,zien jullie ergens op de foto' mijn piek nu en wanneer mijn ei zou zijn of is geweest? ik kan er helaas niet goed aan uit wat mij onzeker maakt...
@anikas wanneer test je? En hou je rekening met niet drinken van te voren? Als je namelijk daar geen rekening mee houdt is je urine te veel verdund en heb je kans dat de LH piek niet wordt gevonden. Omdat ze opgedroogd zijn is de kleur ook anders. Je teststreep moet even donker zijn als controle streep of donkerder. Ik kan het bij jou testjes niet goed zien. Ik zou in ieder geval doortesten tot hij weer afloopt. Misschien is je piek nog niet geweest of je urine te verdunt.
Ik zit in een ander groepje en daar raden ze me ook aan om door te testen. Heb drie dagen echt menstruele klachten gehad en vandaag voel ik helemaal niets meer..pfff ja inderdaad zo onzeker allemaal waardoor je gaat twijfelen. 15 vandaag zit ik nu