Had ik misschien beter gedaan ja,dan was ik zeker...ik geraak er nu niet meer en morgen zondag is alles dicht. Pfff
Wat veel mensen alweer op het wachtbankje ! Hebben jullie ook wel is hoofdpijn tijdens de eisprong ? Ik had dus gisteren ontzettende steken met wat menstruatie kramp met hevige hoofdpijn , alles van dat was na een uur of 2/3 weer over . Rekbaar slijm vandaag ook niet meer waargenomen , wel normaal slijmerige afscheiding en heb idee dat mijn baarmoeder nog erg hoog ligt , baarmoedermond lijkt wel meer gesloten dan gisteren ..
@ano1 yep. Vorige ronde had ik tot 3dpo veel last van hoofdpijn. Spannend hoor. Kan de eisprong zijn. Maar ook de laatste groeispurt.
Ik vind die laatste van de 14e wel gelijk. Misschien heb je piek wel tussen de 14e en 15 gehad. Heb je daar ook wat gevoeld?
Ik heb gelukkig bijna nooit hoofdpijn. Ik merk het echt aan steken onderin mijn buik. En dan ook die dag de eisprong. (Mijn gevoel werd bevestigd met de echo van laatst) En uiteraard is de positieve ovulatie test ook iets waaraan ik het merk. En daarna ong 4 dagen later gevoelige borsten. Maar dat was deze keer dus eerder. Ook heftiger.
@anikas ik plas altijd streepjes op de dipsticks. Ik heb dus altijd lh in mijn urine. Lh schommelt ook wel eens. Dis vandaar dat je donkere en ineens een lichte test kan hebbe. Toch zou ik nog wel even doortesten @ano1 ik heb idd rond mijn eisprong veel hoofdpijn. Zodra de eisprong geweest is, is mijn hoofdpijn ook verdwenen.
Ik weet het echt niet en moet het nu maar gewoon loslaten. ..ik voel al drie á vier dagen vanalles (menstruele achtig en klachten) dus weet het niet goed.bedankt om mee te denken...x
Ik weet niet hoor....net nog 1tje gedaan en superlicht....denk ook dat hij geweest is maar ik kan er niet goed aan uit wanneer...gewoon loslaten nu.wat zal zijn,zal fijn.
@anikas heh wat vervelend die onzekerheid. Is t misschien een idee om te tempen? Dan kun je precies zien of ie idd gesprongen is.
Ik zet me dan ook maar op het wachtbankje...NOD-lijst 25 t/m 31 December 2017 25 December Elena83, 34 jaar, 1ste kindje, ronde 11 Aoibhe, 27 jaar, 1e kindje, ronde 2 26 December Mama1504, 29 jaar, 2e kindje, ronde 6 Saaaraaa, 23 jaar, 2e kindje, ronde 5 27 December FAE91, 26 jaar, 2e kindje, ronde 10 Tjemmie, 33 jaar, 1e kindje, ronde 12 (ronde 11 vmk) 28 December Sannekrul, 27 jaar, 1e kindje, ronde 1 D1987, 30 jaar, 1e kindje, ronde 4 NoelleJona, 32 jaar, 3e kindje, ronde 4 Mariekerox, 35 jaar, 2de kindje ronde 1 Chanbee, 26 jaar, 1e kindje, ronde 15 Femmie88, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 Anno1, 25 jaar, 2e kindje, ronde 1 Doornroosje94, 23 jaar, 2e kindje, ronde 2 29 December Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, ronde 7 30 December SoHappy 32 jaar, 2e kindje, ronde 6 28Lana, 30 jaar, 1e kindje, ronde 3 Anikas 31jaar,1e kindje,ronde 4 jolicoeur, 35 jaar, 1e kindje, ronde 2 Rian85, 32 jaar, 4e kindje, ronde 1 31 December Anar91, 26 jaar, 1e kindje, ronde 10 Vrauwke, 37 jaar, 2e kindje, ronde 4 Curitiba, 41 jaar, 2e kindje, ronde 1 (na MK) Wachtbankiemuts, 38 jaar, .. kindje, ronde 1 Datumloos: Noortjedebeer, 24 jaar, 1e kindje, ronde 5 Totaal: 25 Wachtbankje (13), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren![/QUOTE]
Jawel hoor....Steken of hoofdpijn is veelal de laatste groeispurt van je follikels waarna na een paar dagen je eisprong plaatsvindt.