Gisteren nog een ovulatie test gedaan. Hij blijft nog even positief. Vanavond nog maar eens gezellig maken kan vandaag niet meer testen want ze zijn op.... het rondje is de controle streep dus hij is nog steeds donkerder dan de controle.
Wat een gezellige drukte hier! Hoop dat januari leeg is . Vraagje; mijn temp is nu pas hoger vanochtend 37.2. Dit is de 2de shift zeg maar . 3 dagen geleden wel een eerste shift gehad naar 37.00 Positieve Ovu op de 17de Op hoeveel dpo zit ik nu? #ik sport wel maar niet zwaar #slik foliumzuur en multivitamine #gezond eten maar ook gewoon lekkere foute dingen hoor Cafeïnevrije koffie en geen alcohol #ik test meestal 1 dag ervoor nod
@Wachtbankiemuts heb je vandaag je piek gevonden? dan moet je ei springen en is de tempverhoging van je piek
oke. En welke datum was dat? Denk dat je eerste verhoging door je lh piek kwam. en deze 2e verhoging door je eisprong. Dus dan zou je nu op 1dpo zitten.
Nee dat is niet zo dat Mn ei nu pas is die is al geweest. Heb ik gevoeld. En Mn ovutesten zijn al een paar dagen weer wit Mijn ei springt vrij snel na de piek(berekend nav vorige cyclus) op dag 12 een piek en dag 27 ongesteld en dat na een mk
op welke CD zit je nu dan? btw. je LF hoeft niet altijd 14 te zijn. kan ook 12 dagen zijn of 18 bijv.
Ik heb op het forum wel al gelezen dat de kruidvat testen vaak veel te snel een piek aangeven en daardoor vaak vals positief
Hier vandaag enorme buikpijn / krampen op opgezette buik. Geen idee of het wat is? Maar wilde het even melden
ja klopt. Deze testen zijn niet zo populair. je darmen misschien wat ontregeld? Hier beginnen de krampjes in de onderbuik/schaamstreek weer
@D1987 kan idd na de sprong wat gevoelig zijn. Ook wel eens gehad. Hier nog nergens last van. Behalve pijnlijke borsten.
Hmmm dat wist ik niet. Ach ja, Kruidvat was weer open dus toch nog 1verpakking gekocht. Nu duidelijk piek voorbij. Ik was aan het lezen over de lh piek en las dat hij 24 tot 48u kan duren: De LH-piek duurt zo’n 48 uur – meerdere dagen dus – en begint ongeveer 24-36 uur voorafgaand aan de ovulatie. Het geeft hiermee het meest betrouwbare signaal dat de piek van de vruchtbare periode plaats zal vinden. Door de LH-piek te achterhalen, kun je dus beter je ovulatie in de gaten houden. Gisteren hebben we geen seks gehad maar de 2 dagen ervoor wel en vanavond ook nog voor de zekerheid de periode daarvoor ook elke dag of om de dag... dus gehele periode wel voldoende denk ik. In mijn geval toch blij dat ik de ovulatie testen gedaan heb want anders was ik uitgegaan van een cyclus van 28 dagen en wrs te vroeg gestopt met proberen. Nu ga ik uit van een cyclus van 32/33 dagen en dus weer langer doorgegaan met proberen. Het is ook pas de eerste cyclus na de bevalling en nog tijdens de bv periode van mijn jongste dus nog zoekende naar hoe mijn cyclus er nu uit gaat zien.
Even een vraagje he.. maandagavond had ik mijn positieve ovulatietest in handen.. en die dag zelf voelde ik trillingen en rare dingen in mijn buik, daarom teste ik, de volgende dag had ik krampen en buikpijn, de dag daarna nog heel iets.. is dan daarna pas mijn eisprong geweest of Kun je dit nooit vaststellen tenzij je temperatuurt ??
NOD-lijst 25 t/m 31 December 2017 25 December Elena83, 34 jaar, 1ste kindje, ronde 11 Aoibhe, 27 jaar, 1e kindje, ronde 2 26 December Mama1504, 29 jaar, 2e kindje, ronde 6 Saaaraaa, 23 jaar, 2e kindje, ronde 5 27 December FAE91, 26 jaar, 2e kindje, ronde 10 Tjemmie, 33 jaar, 1e kindje, ronde 12 (ronde 11 vmk) 28 December Sannekrul, 27 jaar, 1e kindje, ronde 1 D1987, 30 jaar, 1e kindje, ronde 4 NoelleJona, 32 jaar, 3e kindje, ronde 4 Mariekerox, 35 jaar, 2de kindje ronde 1 Chanbee, 26 jaar, 1e kindje, ronde 15 Femmie88, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 Anno1, 25 jaar, 2e kindje, ronde 1 Doornroosje94, 23 jaar, 2e kindje, ronde 2 29 December Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, ronde 7 30 December SoHappy 32 jaar, 2e kindje, ronde 6 28Lana, 30 jaar, 1e kindje, ronde 3 Anikas 31jaar,1e kindje,ronde 4 jolicoeur, 35 jaar, 1e kindje, ronde 2 31 December Anar91, 26 jaar, 1e kindje, ronde 10 Vrauwke, 37 jaar, 2e kindje, ronde 4 Curitiba, 41 jaar, 2e kindje, ronde 1 (na MK) Wachtbankiemuts, 38 jaar, .. kindje, ronde 1 Rian85, 32 jaar, 4e kindje, ronde 1 Datumloos: Noortjedebeer, 24 jaar, 1e kindje, ronde 5 Totaal: 25 Wachtbankje (14), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren!
IK heb mezelf op het wachtbankje gezet en cyclus van 32 dagen bedacht dan val ik nog net binnen dit NOD groepje. Maar ik twijfel tussen 31 dec of 1 jan.
Een LH piek is geen garantie dat je ook een eisprong hebt. Dus 100%zeker weet je het niet tenzij je zwanger blijkt. Dan heb je zeker een eisprong gehad die maand
@Rian85 je donkerste test lijkt die van gisterochtend te zijn. @Mama1504 hier ook nog niet veel kwaaltjes. Alleen af en toe wat krampjes bij de baarmoeder. @sannekrul klopt. Zonder temperaturen kan je dat helaas nooit vaststellen. Maar ik zou dan uitgaan voor een eisprong op woensdag. Dus dan ben je nu 4dpo. Maar net wat rian85 zegt.Geen garantie dat je ei ook daadwerkelijk springt.