Dankje wel femmie! Zo bloedprikken is gedaan. Ze had hem in 1 keer en heb bijna niets gevoeld. Erg blij mee. Oh dames ik weet niet of ik de komende dagen erg actief ga zijn. Ik heb nu al enorme test drang.. echt vreselijk. Zo stom. En ik merk door het lezen dat het alleen maar erger wordt. Vanmiddag lekker naar de kapper. Even gedachten verzetten. Ik merk dat het elke mnd moeilijker wordt het wachten. Hebben jullie nog tips op de dagen door te komen? Ben toevallig ook nog het meeste van de week vrij deze week. Dus geen afleiding van werk. Wat ik ook wel heerlijk vind, het geeft wel rust.
@Elena83 fijn dat bloedprikken goed ging. Snap heel goed dat je afleiding zoekt. Bingwatchen een idee deze periode? Haha.. Net wat mijn voorganger zei, als je een kindje wilt is iedere maand er 1 teveel. Klagen mag dus zeker, daar zijn we hier toch voor
Haha ja dat is een mogelijkheid. Ik ben alleen zo onrustig als de pest en dus steeds afgeleid Nou ja gelukkig wel lekke dingen gepland vandaag en morgen dus dat scheelt weer 2 dagen
@Elena83 fijn dat het bloedprikken meeviel. Have fun bij de kapper. Yup iedere ronde erbij, word steeds zwaarder. Begin het zelf ook te merken. ik zorg er altijd voor dat ik elke dag wat te doen heb. Ben dan heel druk met koffie drinken bij iedereen. en lekker klagen hier hoor. Dat mag hier. mij valt het ook zwaar & dan zit ik nog maar in ronde 7.
Oooh wat haat ik het wachtbankje... kan mijn hoofd alleen maar bij zwanger worden en wanneer testen en blablabla houden dit worden nog heeele lange twee weken, gelukkig binnekort kerst, ben ik even afgeleid haha
Ik vind het ook nu al lang duren! Zit op 4 dpo en mijn NOD is pas 28 december. Ga wel vrijdag al testen (i.v.m. onze wintersport), maar verwacht er nog niet veel van. Heb ook het voorgevoel dat het niet raak is, maar daar is nu natuurlijk nog helemaal niks over te zeggen. We wachten maar weer af
Gek genoeg voel ik me nog heel erg rustig. Laat het allemaal over me heen komen. Laat me niet gek maken door de evt. kwaaltjes. Puur om een keiharde teleurstelling te voorkomen. Al zal het sowieso pijn doen als ik ongi zal worden.
Vrezelijk hè dat wachten ... net weer mijn baarmoeder gevoelt , gisteren zat die laag en nu ineens weer hoog ! Iemand enig idee hoe dat kan ? Kan ook zo slecht voelen of de baarmoeder mond nou open of dicht is
Ik zit nu op 1 of 2 dpo, ik ben ook aardig rustig precies wat meisje93 zegt. Komt denk ik ook omdat ik weer de schoolbanken in ga en ben daar op het moment ook mee bezig intake enz. Vind spannender voor me zus op het moment hihi, kreeg vandaag haar iui behandeling. Enigste waar ik nu last van heb ik pijnlijke borsten en zwaar gevoel onderin de buik net alsof er een bal opdruk.
@Anar91 wat voor een opleiding ga je doen? Oeh spannend zeg voor je zus. Hoelang is ze al bezig? @ano1 geen idee. Voel niet dagelijks aan mijn bmm.
Ik ben helemaal niet rustig (nu al) en ben nu al zo geconcentreerd op mijn lichaam terwijl ik nog maar 2dpo ben...pff. Heb sinds vanmorgen lichte menstruele klachten precies en pijn bij mijn eierstokken, herkent iemand van jullie dit?
Mijn baarmoeder zit erg omhoog gedraaid nu , je voelt dan zo randje dat is de opening .. maar kan echt niet goed voelen of die open of dicht is .
Dat wachten is helemaal niet leuk. @Elena83 fijn dat het prikken goed ging. hopelijk krijg je goede resultaten ook al moet je eet nog even op wachten. @testdrang ik begin het ook té voelen. Bij mijn 3e ben ik op een gegeven moment gewoon maar begonnen met testen. Ok al was het veel te vroeg dat gaf wel wat rust. Had ik ten minste wat te doen Toen hadden we ook vakantie dus teveel tijd om handelen. Nu wel gewoon aan het werk en op zich genoeg te doen al spookt het de hele tijd door mijn hoofd...
@Meisje93 Ik ga BBL verpleegkundige doen via me werk. Vind allemaal weer heel spannend. Me zus is nu 2,5 jaar bezig voor 2e kindje.
Ik was vorige week ook vrij rustig. Maar ik ben er nu nog meer mee bezig lijkt omdat we al die afspraken hebben gehad. Maar nu met 8dpo pff nee rustig ben ik niet. Ondertussen zit ik met mijn haar in de folie bij de kapper. Ik dacht even op jullie reageren. @Anar91
Ik was vorige week ook vrij rustig. Maar ik ben er nu nog meer mee bezig lijkt omdat we al die afspraken hebben gehad. Maar nu met 8dpo pff nee rustig ben ik niet. Ondertussen zit ik met mijn haar in de folie bij de kapper. Ik dacht even op jullie reageren. @Anar91 jeetje 2.5 jaar al. Wat klote zeg. En dan zeur ik met een jaar. Ik hoop dat ze snel positief nieuws krijgen. Ik hoop zo dat ik met kerst geen wijn mag drinken!