Ik ben sinds zondag geveld door een hele zware voedselvergiftiging met koorts dus nu hoogstwaarschijnlijk de vruchtbare dagen gemist voor het laatste gezellig gemaakt op vrijdag en sindsdien niet meer. Ben nog steeds heel erg ziek dus zie de komende dagen ook niet gebeuren dat er geklust wordt. Heb geen ovu testen gebruikt maar een app, ga de volgende ronde aan de slag met de ovu testen. Wel lief dat je het vraagt
@sohappy groot gelijk. @28Lana ai!! wat ontzettend vervelend zeg. Wat zal jij je lamlendig voelen. Iig heel veel beterschap
@28Lana vervelend. Hopelijk knap je snel op! @Anar91 Buikpijn is na twee volle dagen gelukkig voorbij. Zit morgen op 5 dpo. Niks raars verder, alhoewel ik het idee heb dat ik heel sterk alles ruik. Gister een luchtje van iemand die voor me liep op straat, vanmiddag muntthee die ik erg vreemd vond ruiken en vanavond een glaasje rum van m’n man wat erg sterk was. Maar dat kan natuurlijk ook gewoon allemaal in m’n hoofd zitten...
Hier wat krampjes en steken in mijn baarmoeder, maar dat zegt volgens mij nog niet zoveel op 5dpo. Verder een lage weerstand (keelpijn, hees en koortslip), zere (.)(.) en een wat opgezette buik. Vanochtend is mijn temp ook weer verder gestegen. Zat op 36.93 en nu op 37.08. Zou allemaal iets kunnen betekenen, maar kan net zo goed helemaal niks zijn . Pfff dat wachten duurt veel te lang. Ben blij als het vrijdag is en ik de 1e test ga doen. Verwacht er dan nog niks van, maar dan kan ik ten minste weer iets doen
@Meisje93 Kan er nog niks over zeggen.. Deze maand geen Ovutesten gebruikt dus weet niet wanneer mijn eisprong is geweest. Daarom deze maand geprobeerd om de dag te vrijen. Probeer deze week nog af te maken en dan wachten maar.
valt mee. 's ochtend wat misselijk. lage rugpijn en wat zere borsten. Zoals iedere ronde. @femmie88 mooie stijging. Die krampjes in bm heb ik iedere ronde, rond dit termijn. @Noortjedebeer Succes!
En vanochtend weer.. maar negatief. Ik stop met testen. Wordt er alleen maar verdrietig om en snap niks van mn lichaam. Hoe ist met de andere dames? Al nieuws?
@Jackster ik ben nu 7 dpo.. maar nog nergens last. Ja misschien heeel iets gevoelige tepels en ik moet vaker de grote boodschappen lossen.. en de rest ?
@Jackster Wat rot zeg. Lastig dat je nu dus even niet op je lichaam kunt vertrouwen. Hoop dat dit nu gewoon je ei is en dat je over 2 weken een mooie test hebt. Mijn temp is vandaag weer naar 36.8 gedipt, dus denk dat de hoge temp van gisteren nog niet veel zegt. Misschien vandaag een innestelingsdip . Haha ik blijf overal vanalles achter zoeken, maar rationeel weet ik dat afwachten het enige is dat we kunnen doen.
@Jackster Ik wil je geen valse hoop geven maar, na mijn mk liet de zwangerschapstest al snel niks geen tweede streep meer zien, maar de ovulatietesten nog wel die liepen langzaam af, dus bij mij waren de ovulatietesten gevoeliger dan de zwangerschapstest... Dus wie weet....Het kan nog alle kanten op bij jou
Meiden wat een berichten weer En jullie maken het allemaal zo spannend. Het testmoment komt ook dichterbij natuurlijk. @Jackster snap dat je niet helemaal op je lichaam kan vertrouwen. Hebben jullie het nog gezellig kunnen maken? @femmie88 nee helaas zegt de temp niks. Ik heb nu ook weer schommelingen in mijn temp @28Lana aah bah. Beterschap! @Noortjedebeer spannend! Vooral als je niet weet wanneer je eisprong is geweest. @sohappy nog gezellig gehad voor de zekerheid? Kan beide kanten op natuurlijk @hier gisteren een avondje weggeweest met twee goede vrienden. Naar een musical waarbij je dus lang moet zitten. Na de show ging ik staan en viel ik ineens bijna om van de onderbuikpijn. Het waren echt goede felle steken/krampen. Heeft een uurtje aangehouden. De terugweg was mijn hele onderbuik flink gevoelig. Dus wat dat nou weer was. Ik zou er niet te veel opletten, maar met zulke dingen kun je er gewoon niet omheen. Verder had ik gisteren ook een tempdip die nu weer omhoog ging, dus heel spannend wat die morgen gaat doen. Grrr wat duurt dat wachten lang.
Ik sta hier lekker koekjes te bakken in mijn pyjama met kerstmuziek aan. Even lekker afleiding en niksen op mijn vrije dag.
@Mama1504 Ja om die krampen kun je niet omheen idd ook best vervelend! Ik heb iets raars, ik kreeg na me ei zere borsten alleen vanaf gisterenmorgen helemaal geen last meer van! Normaal altijd last na me ei. Alleen nu heel af en toe steekjes onder in de buik.
@Jackster balen zeg. @sannekrul hier is de stoelgang ook wat beter ja. Verder nog rustig. @Mama1504 oeh wat spannend zeg! Wie weet de innesteling. Heb het ook een keer gehad die steken. Ook met plassen had ik dan die steken in mijn baarmoeder. Heb toch het idee, dat het toen een mislukte innesteling was. @Noortjedebeer oehh heerlijk zeg!
@Anar91 dat is idd ook vreemd. Ik heb sinds vorige maand na mijn ei ineens pijnlijke borsten. De rondes daar voor nooit last van. Behalve richting mijn ongi. wat kan je lichaam vreemd doen heh? @Meisje93 precies wat jij zegt. Ik dacht eerst ook dat t kwam omdat ik nodig moest plassen dus ben naar het toilet gegaan. Maar zo nodig hoefde ik dus niet heel vreemd. Heb nog geen testdrang (gevoel zegt dat t niet raak is). Maar als het zo doorgaat dan gaat t wel komen denk ik.