NOD-lijst 25 t/m 31 December 2017 25 December Elena83, 34 jaar, 1ste kindje, ronde 11 Aoibhe, 27 jaar, 1e kindje, ronde 2 Jackster, 27 jaar, 1e kindje, ronde 3 26 December Mama1504, 29 jaar, 2e kindje, ronde 6 Saaaraaa, 23 jaar, 2e kindje, ronde 5 27 December FAE91, 26 jaar, 2e kindje, ronde 10 Tjemmie, 33 jaar, 1e kindje, ronde 12 (ronde 11 vmk) Stakato, 2e kind, ronde 3 (of ronde 1 na mk) Pink06, 33 jaar, 3e kindje, 1e actieve ronde (al ruim een jaar geen anticonceptie en in die periode niet zwanger geworden) 28 December Sannekrul, 27 jaar, 1e kindje, ronde 1 D1987, 30 jaar, 1e kindje, ronde 4 NoelleJona, 32 jaar, 3e kindje, ronde 4 Mariekerox, 35 jaar, 2de kindje ronde 1 Chanbee, 26 jaar, 1e kindje, ronde 15 Femmie88, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 Anno1, 25 jaar, 2e kindje, ronde 1 Doornroosje94, 23 jaar, 2e kindje, ronde 2 29 December Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, ronde 7 30 December 28Lana, 30 jaar, 1e kindje, ronde 3 sohappy 32 jaar, 2e kindje, ronde 6 Anikas 31jaar,1e kindje,ronde 4 jolicoeur, 35 jaar, 1e kindje, ronde 2 31 December Anar91, 26 jaar, 1e kindje, ronde 10 Curitiba, 41 jaar, 2e kindje, ronde 1 (na MK) Wachtbankiemuts, 38 jaar, .. kindje, ronde 1 Rian85, 32 jaar, 4e kindje, ronde 1 Datumloos: Noortjedebeer, 24 jaar, 1e kindje, ronde 5 Totaal: 25 Wachtbankje (18), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Heb me is even goed verdiept in alles en ben stuk wijzer ! 11 dec had ik een licht positieve test , getest omdat mijn laatste menstruatie 19 nov was en ik geen idee had wanneer ik kon testen . Dag later test weer negatief .. weet zeker dat ik rond mijn ei heb getest aan het begin van de vruchtbare dagen waarin LH erg hoog is .. heb tijdens 1e zwangerschap toen ook licht posi getest . 11 dec begin LH , 15 dec flinke kramp en hoofdpijn .. vermoeden ei sprong en nu dus wachten . Ik had 5DPO flinke steken links richting lies .. hopelijk innesteling ? Ben me berichten hier terug gaan lezen van 2014 : 18 april 2014 licht posi test , dag later negatief .. rond de 23 / 24 dec krampen pijn etc .. waarschijnlijk dus ei geweest . 28 april 2014 gehele avond links onderin steken , innesteling geweest ? 7 dec eerste posi test en 9 dec knal Test .. 10/11 dpo teste ik dus licht positief ! Best bijzonder vind ik , grappig dat deze site alle berichten bewaard zo kon ik mooi beetje vergelijken
NOD-lijst 25 t/m 31 December 2017 25 December Elena83, 34 jaar, 1ste kindje, ronde 11 Aoibhe, 27 jaar, 1e kindje, ronde 2 Jackster, 27 jaar, 1e kindje, ronde 3 Clur26, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1 26 December Mama1504, 29 jaar, 2e kindje, ronde 6 Saaaraaa, 23 jaar, 2e kindje, ronde 5 27 December FAE91, 26 jaar, 2e kindje, ronde 10 Tjemmie, 33 jaar, 1e kindje, ronde 12 (ronde 11 vmk) Stakato, 2e kind, ronde 3 (of ronde 1 na mk) Pink06, 33 jaar, 3e kindje, 1e actieve ronde (al ruim een jaar geen anticonceptie en in die periode niet zwanger geworden) 28 December Sannekrul, 27 jaar, 1e kindje, ronde 1 D1987, 30 jaar, 1e kindje, ronde 4 NoelleJona, 32 jaar, 3e kindje, ronde 4 Mariekerox, 35 jaar, 2de kindje ronde 1 Chanbee, 26 jaar, 1e kindje, ronde 15 Femmie88, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1 Anno1, 25 jaar, 2e kindje, ronde 1 Doornroosje94, 23 jaar, 2e kindje, ronde 2 29 December Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, ronde 7 30 December 28Lana, 30 jaar, 1e kindje, ronde 3 sohappy 32 jaar, 2e kindje, ronde 6 Anikas 31jaar,1e kindje,ronde 4 jolicoeur, 35 jaar, 1e kindje, ronde 2 31 December Anar91, 26 jaar, 1e kindje, ronde 10 Curitiba, 41 jaar, 2e kindje, ronde 1 (na MK) Wachtbankiemuts, 38 jaar, .. kindje, ronde 1 Rian85, 32 jaar, 4e kindje, ronde 1 Datumloos: Noortjedebeer, 24 jaar, 1e kindje, ronde 5 Totaal: 25 Wachtbankje (18), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0) WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan. Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)
Waarschijnlijk tegelijk gepost. Dus heb @Clur26 er weer tussen gevoegd Welkom @Clur26 ja eerste ronde is altijd even gissen. Hopelijk mooi kerstcadeau @ano1 idd makkelijk dat ze het bewaren
Testen 11 dec van eisprong .. http://www.zwangerschapspagina.nl/attachments/b0be6c60-9f06-484f-839b-c3ca7e24a6de-jpeg.551805/
Dank je @Mama1504 Inderdaad gissen, heb de eerste 2,5 week zoiezo wat buikkrampen gehad (ontpillen..alhoewel ontringen in mijn geval), dus als ik ergens toen mn eisprong heb gehad, heb k dat niet bepaald op kunnen merken doordat ik zowat continu krampen had.. maar we zullen zien!
@Mama1504 ben nog moe!! Maar ook korte nacht natuurlijk & wat hoofdpijn. Heb ook ineens een temp.dip Hij staat nu weer op cd19 zie ik. Vaag zeg. @Clur26 welkom!
@Meisje93 hmm hopelijk morgen weer omhoog. Hopelijk innesteling. Ja snap er ook niks van. Vaag ding. Haha. Hij staat weer goed hoop ik.
hoop het ook! had 1.5u later weer gemeten toen was die 36.79 Dat zou dan weer een behoorlijke stijging zijn. Ga nu dus maar uit van de lagere temp. Als die morgen ook weer zo hoog is verander ik hem wel weer. hihi hoop het ook voor je. Ach het scheelt maar 1 dag heh. ik kan nu ook 7dpo zijn ipv. 6
@Meisje93 wat ik trouwens doe als ik een late dienst heb gehad. Dan lig ik vaak later op bed, maar die uurtjes die ik later op bed lig zet ik de wekker ook later. Dan temp ik dus niet om 6 uur. Ja laten we hopen dat dit de laatste wordt.
Welkom @Pink06 en @Clur26. Hoop dat het snel raak is bij jullie. Wat vreemd zeg @Mama1504. Fijn dat ie nu gewoon weer goed staat. Hoop dat de steken dinsdag positief nieuws betekenen. @Meisje93 wie weet is de temp dip wel een goed teken. Hier is de temp nog iets lager dan gisteren. Hoop op een 2daagse innestelingsdip . Maar dan moet wel mijn temperatuur morgen weer omhoog gaan . Had vorige maand een LF van 13 en de maand ervoor van 14, dus lijkt me niet dat ik al ongesteld word. Nog meer mensen die morgen of zaterdag al gaan testen?
@femmie88 ach misschien heeft FF ook wel last van de kerstdrukte Ja laten we hopen dat t iets goeds was. Daarna alleen nog maar trekkerig kramperig gevoel in de onderbuik. En daarna niks meer dus hopelijk goed nieuws. Ik ga denk ik maandag testen. Als mijn testdrang niet eerder komt
Dat is ook een goeie ja. Heb nu gewoon getempt toen man eruit ging en toen 1.5u later weer toen ik wakker werd. Na 1e meting heb ik krap aan 5.5u geslapen en andere meting 7u geslapen. Maar wel even wakker geweest. Welke is dan betrouwbaarder? Denk dat ik de meting maar afwacht. @femmie88 ja wie weet Hopelijk gaat je temp morgen weer stijgen nog geen idee wanneer ik ga testen.
@Meisje93 als je maar minimaal 5 uur slaap hebt gehad. Alhoewel: hoeveel slaap heb je anders als je tempt? Want dan zou sowieso de eerste wel goed zijn. Want je komt wel aan je 5 uur slaap. En soms kan eventjes wakker zijn bij mij al iets verhoging veroorzaken.
Anders minimaal 6u slaap en max 7u (maar dat is sporadisch) Ga maar gewoon uit van de 1e temp & pas hem evt. aan nav. de temp van morgen. Zo hier zijn de meeste kerstboodschappen in huis
IK kan dat tempen wel vergeten als ik dat zo hoor. De jongste komt meestal rond middernacht en 5 u voor een voeding. Soms vaker dus tja ben frequent uit mijn bed dan zal tempen niet betrouwbaar zijn... IK merk dat ik het wachtten erg lastig vond ondanks dat ik het heel druk heb. Alle kerst dingen van school van de oudste de middelste is echt een draak en vraagt veel "sturing".... en toch onvoldoende afgeleid oom niet aan zwanger worden te denken.... na ja zo maar wat in elkaar knutselen voor het kerst diner voor school van de oudste. En 100++ wassen vouwen.
Hebben al meer mensen en testje gewaagd? @symptomen ik heb bij alle drie nopot iets gevoeld tot week 6 ofzo... een toen alleen vermoeidheid. Wel menstruatie krampen rond de nod... maar dat heb ik zwanger en niet zwanger haha dus dat zegt weinig