NOD lijst 25 t/m 31 December (laatste lijst van dit jaar)

Discussie in 'NOD forum' gestart door Jolicoeur, 24 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Rian85 nee dan gaat dat niet werken. Maar he! Je zit in ronde 1. Ik persoonlijk zou dan niet gelijk starten met tempen.

Vervelend heh dat wachten heh ondanks de afleiding

nog geen testje gewaagd. :)

2. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Meisje93 maar als die morgen weer stijgt kan t zijn van een innesteling :) dan hoef je hem niet te veranderen:)

Ik ga nu om de eerste kerstboodschappen. ;)

@Rian85 nee dat gaat niet werken nee. o_O

3. Rian85

Rian85 Fanatiek lid

21 feb 2012
    2.830
    477
    83
    Vrouw
    Nee inderdaad ik ga ook niet meteen starten met tempen. Maar reflecteerde naar jullie verhalen en kwam tot de conclusie dat het voor mij sowieso niet gaat werken.

IK ben nu 4 dpo dus testen heeft nog geen zin. Zwanger of niet de test zal negatief zijn

4. Stakato

Stakato Niet meer actief

Ik heb gelukkig geen testdrang. Maar ik heb wel een goed gevoel over deze ronde, wat ik eigenlijk ook wel vervelend vind... want stel dat ik toch ongesteld word, valt het nog meer tegen...

5. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Mama1504 dat is ook weer zo. :p
    lastig haha.
    Dan ga ik maar netjes uit van de 1e meting & heel hard hopen dat die morgen weer stijgt.
    Bij jou kan het ook een innestelingsdip geweest zijn.

Succes! hier was het vanochtend goed te doen.

@Rian85 ah zo. :)
    dat is idd heeeeeeel erg vroeg hihi.

@Stakato fijn dat je er een goed gevoel over hebt.
    Maar snap heel goed je angst.
    Daarom denk ik niet meer na eigenlijk. :p

6. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Stakato hopelijk heeft je gevoel t goed. :thumup:

@Meisje93 ja want wie weet is het een innestelingsbloeding.

Ja kan hier ook wel, maar vindt 5 dpo wel vroeg. Nou gaan het zien.

Ja hier was t ook goed te doen. Hoeven alleen nog paar kleine dingen. :) maar dat kan morgen wel. ;)

7. Elena83

Elena83 Bekend lid

24 feb 2017
    631
    201
    43
    NULL
    NULL
    Hier alle houdbare dingen al in huis voor kerst. De laatste verse dingen doen we za of zo.

Ik werk kerst avond en beide kerstdagen. Niet super erg, cliënten zijn dan toch vaak net iets anders.

Hier tot nu toe geen testdrang. En dat mag zo blijven. Ik wacht denk ik mijn nod af. Ik voel echt helemaal niets.

Gisteren op eBay 60 ovu testen en 20 zw testen gekocht voor 7.75. Kon het niet laten om te proberen. Wilde eigenlijk wachten tot na NOD maar ben bang dat ze dan net niet op tijd binnen zijn ivm vakantie. Anders moet ik een paar andere kopen. En als het niet nodig is is er vast iemand die ze over wil nemen denk ik.

8. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Mama1504 we gaan het zien. :)
    Het is vroeg maar niet onmogelijk heh.

kijk lekker hoor. Hier ook een paar dingen. Vergeet standaard dingen.
    Heel irritant.
    En moet dit weekend werken, dus moet het echt vandaag of morgen in huis hebben.

@Elena83 lekker hoor dat jij ook al het meeste in huis hebben.

Wat moet jij veel feestdagen werken. Hier is het altijd 2.

Fijn dat je nog geen testdrang hebt.
    Whaa gewoon 80 testen voor nog geen 8,- onbegrijpelijk heh.
    Hoop voor je dat je ze niet allemaal nodig zult hebben.

Elena83 vindt dit leuk.
  9. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Elena83 idd de verse dingen doe ik ook za/zo.

Zo!! Das een koopje. Hoelang duurt t dan voor je ze binnen hebt?

Ik was eerst alle feestdagen vrij. Omdat ik kerst had vrij gevraagd en oud en nieuw hadden ze genoeg personeel;) dus heerlijk. maar moet nu wegens ziekte alleen tweede kerstdag werken 3 uurtjes. ;) dus waar hebben we het over.

@Meisje93 nee klopt niet onmogelijk. Heb ook ergens gelezen dat t tussen 5-10 dagen na eisprong kan. Maar gaan het zien. Begin t wel steeds spannender te vinden. ;)

Elena83 vindt dit leuk.
  10. Stakato

Stakato Niet meer actief

Van welke verkoper heb je ze gekocht, @Elena83? Ik bestel ze altijd bij verkoper klackstar, die zijn meestal met een week in huis. Zijn dezelfde als die van zwanger en kids. Ik heb er goede ervaringen mee!

11. Elena83

Elena83 Bekend lid

24 feb 2017
    631
    201
    43
    NULL
    NULL
    @Stakato Geen idee volgens mij bij iemand anders. Oh die onthou ik. Want die van zwanger en kids zijn goed.
    Ben benieuwd. Kreeg al bericht dat het verzonden is. En over het algemeen is dan de post uit China er best snel.

12. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    Nou daar was mijn testdrang al o_O zag een testje liggen in de badkamer en dacht: ach laat ik hem doen. Maar gelukkig niet gedaan. ;) maar wordt nu wel heel nieuwsgierig :roflmao:

Anar91 vindt dit leuk.
  13. femmie88

femmie88 Actief lid

22 sep 2014
    356
    474
    63
    @Elena83
    Wat een koopje zeg! Als mijn voorraad op is, zal ik ook eens op ebay kijken. Klinkt wel heel aantrekkelijk!

@Mama1504
    Ik snap dat je testdrang krijgt wanneer je een test ziet liggen. Zeker ook omdat je een tempdip hebt op 5dpo.. Hoe lang ga je het nog volhouden?

Ik ben blij dat ik morgen al een keer ga testen (FF zegt dat ik morgen 8DPO ben, maar als mijn gevoel klopt en mijn ei is op woensdagavond/nacht gesprongen dan ben ik morgen 9DPO). Heb zoveel symptomen . Voel een soort bandenpijn (bij bepaalde bewegingen steken precies bij mijn banden), krampjes in mijn onderbuik en onderrug, heel veel afscheiding en mijn borsten zijn ook een heel stuk gevoeliger dan vorige maand. Dan natuurlijk ook nog mijn gisteren en vandaag, dus wie weet.

Als de test morgen negatief is, test ik zaterdag of zondag weer. Heb Wondfo testen en sensibaby (extra gevoelig). Welke zou ik heb beste kunnen doen zo vroeg?

Wachtbankiemuts en Elena83 vinden dit leuk.
  14. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @femmie88 nou morgen zou voor mij ook nog super vroeg zijn (met dat in mijn achterhoofd, kan ik het opzij zetten ;)). En t weekend moet ik werken dus geen testdagen voor mij :roflmao: en maandag ga ik er 1 wagen ivm kerstdiner ;) dus hopelijk houdt ik dat vol.

Idd tempdip op 5dpo plus die steken/krampen. Maar heb nu ook heel veel afscheiding. Maar dat zegt niks bij mij :confused:

Hmm.. spannend hoor. Ik zou dan misschien toch 8dpo aan houden, meer om te vroeg testen te voor komen. Maar jaaaa dat ben ik :roflmao: ben heel benieuwd bij je:D

Ik zou denk ik de sensitest doen. Ben ik altijd wel tevreden over. Wondfo heb ik ook in huis maar nog geen ervaring mee. ;) ben benieuwd welke t wordt.

15. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Mama1504 oh 3 uurtjes is dan ook het werk niet nee. ;)
    heb je alsnog veel geluk met de feestdagen.

Ja snap ik! Komt ineens steeds dichterbij heh!

@femmie88 als de wondfo testen net zo gevoelig zijn als de kv2v5 zou ik die doen!
    Ben heel erg benieuwd! :)

16. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Meisje93 nee daarom. Was al alle feestdagen vrij, dus ach hun even uit de brand helpen;)

17. Elena83

Elena83 Bekend lid

24 feb 2017
    631
    201
    43
    NULL
    NULL
    Wat een luxe alle feestdagen vrij. Ik heb daar altijd pech mee. Alleen Pasen vrij geweest dit jaar en oud en nieuw. Voor de rest alles gewerkt en daarvan ook nog 3 avond diensten. Fijn joh steeds zieke hebben...

18. Wachtbankiemuts

Wachtbankiemuts Actief lid

3 mrt 2016
    219
    27
    28
    NULL
    NULL
    Heb hetzelfde. Als ik daar op inga if moest geloven was ik elke 2 maand wel zwanger Haha . Enige wat telt is die pi stick

19. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    Normaal moet ik ook wel werken hoor. Maar had met kerst vrij gevraagd en oud en nieuw waren genoeg. Dus kon ik vrij. Maar nu kwamen ze toch met pijn in hun hart vragen of ik 2e kerstdag eventjes wilde helpen. Maar natuurlijk doe ik dat. Vind met kerst werken altijd leuk! Haha.

Tja zieken tegenwoordig o_O hier ook.

Elena83 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina