Ooh hier is het zelfde met ziekte haha.. en ze wilde nu een extra dienst savonds inzetten omdat het niet haalbaar meer was, maar Ja wie wil er met de feestdagen nou extra werken. Moet nu allebeide kerstdagen werken, ben alleen met hemelvaartsdag vrij geweest. Kreeg al een appje van de roosteraar dat ik niet hoefde te reageren op 1 januari haha...
Bedankt voor jullie warme welkom! Het vage ongesteldheidsgevoel blijft... en sinds vanmiddag knallen mijn boobs er bijna af. Vanmorgen was ik kotmisselijk. Maar ben ook erg druk op het moment, dus dat laatste ligt daaraan denk ik. En hee wat kan je aan kwaaltjes verwachten een klein weekje voor de nod..
Joehoe! Wat een gezellig geklets allemaal . Ik ben super druk op werk, lijkt wel of de wereld vergaat met kerst en o&n.. testdrang is nu dus ook nog ver te zoeken! Ben benieuwd morgen naar de eerste testers, succes!!
@Pink06 helaas ben ik er ook achter gekomen dat progesteron heel erg op hcg lijkt. @D1987 heerlijk toch? Die afleiding? Des te eerder is de week voorbij
O nee.. nu al of in het verleden? Even terug gekeken op de lijst, maar jij hebt je NOD pas 1e kerstdag toch?
@Pink06 haha oeps. Verkeerd geschreven nee idd eerste kerstdag ga ik testen. Dinsdag of woensdag nod. Maar schreef het verkeerd idd. Maar bedoelde het te herkennen met de vorige zw. Toen voelde ik ook elke maand krampen en steekjes. Maar toen ik daadwerkelijk positief testte voelde ik niks en begonnen de steekjes die ik toen voelde pas later. Rond de 7 weken. dus heel misleidend voor mij elke maand. probeer nu nergens meer op te letten haha
Ahh gelukkig, ik was al bang dat je nu al ongesteld was! En ja.. ben t met je eens hoor! Afgelopen maand had ik echt nergens last van. We waren dan ook totaal miet actief bezig voor een 3e. Tot ik die positieve test in mijn handen had. Liep ook weer terug en netjes op dag 28 ongesteld geworden. Maar dat er iets zat weet ik zeker. Nu toch de wens voor nog een kindje. Al gun ik het zoveel wensmoeders zonder kinderen heel veel meer dan mijzelf. We weten allemaal dat als de wens er eenmaal is we gewoon geen geduld willen hebben
@Pink06 nee gelukkig niet idd als je actiever voor een kindje gaat is t ook moeilijk om nergens op te letten. Weet ik al te goed, maar is makkelijker gezegd als gedaan. en geduld hebben met dit soort dingen is heel moeilijk, je wil iets en dan moet t meteen. Maar je hebt er geen invloed op dus heel moeilijk. Maar hopelijk gaat iedereen hier zwanger het jaar uit
Dat is het echt he.. ik kan het ook niet van mij afzetten. Zelfs gistermiddag een test gedaan. En echt.. ik wist dat hij negatief zou zijn. Dom dom dom. Hoop het nu uit te kunnen stellen tot uiterlijk maandag. En het liefst nog tot mij NOD. Zonde van het geld en de teleurstelling. Ik duim voor ons allemaal!
Eindelijk in bed na een super drukke maar leuke dag. Kerst diner was een groot succes. Heel gezellige avond gehad. Kerstvakantie begint! Ik moet eerste kerstdag werken. avond van 15 tot 23 dus wel prima kunnen we rustig kerst ontbijten met z'n allen. Ik had gepland volgende week woensdag te testen. Dan ben ik 10dpo. Probeer het zo lang uit te stellen. Kost me anders een fortuin aan testen
@Pink06 haha. Ik snap het. Vanmorgen had ik helemaal geen testdrang. Totdat ik een testje tegenkwam in de badkamer uiteraard niet gedaan en ver weg gekegd waar ik bijna niet kom plus dat t nog veeeel te vroeg is Hopelijk kun je het volhouden tot maandag.
Mooi dat het geslaagd was. nu eindelijk rust haha. Vind je dat geen probleem? Een late dienst met kerst? Oud en nieuw maakt mij niet uit, maar kerst werk ik liever overdag (geef ik dan ook altijd aan en vaak wordt dag ook gehonoreerd) als dat natuurlijk gunstig is qua personeel. Ja idd gaat je anders een fortuin kosten met al die testen. Hopelijk houdt jij het ook vol.
Zo stoer! Ik voelde mijzelf zo enorm dom gister. Maar ach.. anders ging die test misschien over datum. Had hem net een maand in huis. Zucht.. hormonen en eigenwijze vrouw. Denk je dat je het gaat redden met testen tot je nod?
Nou tot nod ga ik niet redden want die valt op woensdag. En ik wil wel graag weten wat ik kan eten en drinken met kerst maandag maakt nog niks uit want qua drinken ga ik gewoon bobben naar mijn schoonouders, maar bij mijn ouders gaat dat enorm opvallen omdat ik wel een wijndrinker ben dus die smoes moet ik nog verzinnen haha. Bobben lijkt ook niet logisch want ze wonen in de buurt en ze weten dat als er iets is dat we altijd op de fiets komen haha. dus ideeen zijn alvast welkom Tuurlijk niet dom. Snap je testdrang
Oei.. dat is een lastige. Kan je niet een alcoholvrije variant drinken? Of je drinkt toch 1 wijntje. En je zorg ervoor dat je man helpt met mee drinken?