NOD lijst 25 t/m 31 December (laatste lijst van dit jaar)

Discussie in 'NOD forum' gestart door Jolicoeur, 24 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elena83

Elena83 Bekend lid

24 feb 2017
    631
    201
    43
    NULL
    NULL
    Ik heb nog steeds niet getest dames. Best trots op mezelf!
    Twijfel wel steeds heel erg. 12dpo nu. Maar omdat ik geen symptomen heb denk ik ook niet dat het raak is.
    En ik ben ook echt het vertrouwen wel kwijt. Ik wil gewoon weten hoe de uitslagen zijn van het zkh. Misschien hoop ik wel op iets wat helemaal niet kan... dat maakt het ook zo dubbel.

sannekrul vindt dit leuk.
  2. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Elena83 echt knap van je! Had je voorgaande rondes ook geen kwaaltjes?
    Snap je dubbele gevoel. Ook erg vervelend dat die uitslagen zolang op zich laten wachten. :(
    Al hoop ik dat je die uitslagen helemaal niet nodig zult hebben.
    Ga je je NOD afwachten? Of toch eerdaags testje wagen

Elena83 vindt dit leuk.
  3. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Rian85 ja hier ook in een kast opgeborgen waar ik nooit kom haha.

@Elena83 wat goed!

Ik snap je dubbele gevoel. Tis ook vreemd. Hoop zo voor je dat de uitslagen niet nodig zullen zijn.

Elena83 vindt dit leuk.
  4. Elena83

Elena83 Bekend lid

24 feb 2017
    631
    201
    43
    NULL
    NULL
    Thx lieve meiden.
    Het enige wat ik tot nu toe alle keren heb is dat ik paar dagen voor nod licht geïrriteerd ben. Ik kan niet zoveel hebben en vooral mijn man moet het dan ontgelden.

Verder natuurlijk de eerste week na de eisprong enorm pijnlijke borsten, en ben ik misselijk geweest in de ochtend lang leve de progesteron. En op 8dpo alles weg! Op 5 en 6 dpo echt felle steken gehad in mijn onderbuik. Voor de rest niets. Als je zwanger bent zeggen ze dat je wat meer afscheiding verliet en als je Ongi wordt dat het juist droog is. Nou bij mij is het niet droog maar afscheiding kan ik het niet noemen.
    Dus heb ik kwaaltjes nee..
    Het liefst wil ik testen, maar ben zo bang voor weer een teleurstelling. Ik haat witte testen. En mijn voornemen was. Zodra ik er wakker door ga liggen ga ik testen. Maar vannacht goed geslapen dus ik wacht braaf af. (Denk ik)

Vorige rondes deden mijn borsten tot 2 dagen voor nod pijn.. Voor de rest soms ook steken. Dus het zegt allemaal niets.

5. Noortjedebeer

Noortjedebeer Actief lid

11 nov 2017
    275
    396
    63
    Vrouw
    @Mama1504 Nee het is geen blaasontsteking. Had in mijn puberjaren bijna iedere maand blaasontsteking en dat voelt toch wel heel anders. Als het blaasontsteking was had ik het direct doorgehad.

Misschien drink ik deze maand gewoon meer.. Weet niet

6. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Elena83 ik heb altijd afscheiding. Dus volgens mij kun je daar ook niet van op aan. Eigenlijk kun je nergens van op aan behalve de test.

Mooi dat je de test nog even kon laten liggen. :)

@Noortjedebeer ooh nee dan is dat het niet. Misschien idd omdat je meer drinkt.

7. femmie88

femmie88 Actief lid

22 sep 2014
    356
    474
    63
    @Elena83
    Hoop zo voor je dat je binnenkort een mooie test hebt. Knap dat je de testen tot nu toe gewoon hebt kunnen laten liggen.

Nu het licht is mijn testen (ja, ik heb zowel de wondfo als de sensitest gedaan :rolleyes:) nog eens bekeken en ik lijk op allebei een heeeeeell licht tuurstreepje te zien. Natuurlijk nog bijna niet op de foto te krijgen, dus ik hoop dat als het iets is dat het morgen duidelijker te zien is op een test.

8. Jackster

Jackster Actief lid

3 okt 2017
    155
    119
    43
    Vrouw
    Wat is het toch spannend en zenuwslopend he dames, al dat wachten...
    ik merk aan mezelf dat ik het deze maand iets meer los heb gelaten. Afgelopen dinsdag had ik mn laatste ovulatietest gedaan en die was mega mega positief, heel raar omdat hij rond 10-11 december ook positief was. Tevens zwangerschapstest gedaan.. negatief. Het die avond gezellig gemaakt samen voor de zekerheid. Je weet maar nooit..

Dit zou betekenen dat ik 25 dec ongi zou moeten worden. Nou en zo nieuwsgierig als ik ben.. ik dacht ik doe vanochtend weer een ovulatietest. Gewoon om te kijken of dat die nu negatief is of wat eruit komt.

Is ie gewoon weer positief! Geen sterke afloop of iets! Wel iets minder fel maar nog steeds bijna zelfde als teststreepje.

Ik snap er niks meer van! Deze ronde bijna nergens last van.. wat voorgaande rondes wel was en waardoor ik in het ziekenhuis kwam (cyste). Ben nu zo bang dat mn hormonen in de war zijn en evt een cyste terug is. Ontpillen zou het niet meer kunnen zijn want ben al een half jaar van de pil af.. zo frustrerend dit!!

Meiden ik ga voor ons allen goed nieuws duimen met de feestdagen! ❤️

9. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Elena83 ik heb altijd afscheiding. ;)
    Ik hoop dat die steken wat betekenden.
    Duim voor je.

@femmie88 je kijkt nu buiten afleestijd. Dus ik zou hem als negatief beschouwen. Grote kans dat het een indroogstreepje is.

@Jackster ovulatietest kan reageren op een zwangerschap. Maar het kan ook zijn dat je altijd veel lh in je lijf hebt.

10. Jackster

Jackster Actief lid

3 okt 2017
    155
    119
    43
    Vrouw
    Nou gekke is dat de maanden ervoor wel een mooie oploop was. Kan het dan ineens een maand anders zijn met je LH waardes?

11. Elena83

Elena83 Bekend lid

24 feb 2017
    631
    201
    43
    NULL
    NULL
    Ik wacht maar af. Ik denk dat ik echt probeer te wachten tot zelfs na nod en dat ik dus pas test als ik niet ongesteld wordt. Maar vind het wel moeilijk.
    Aan de andere kant ben ik nu misschien rustiger als vorige mnd. Pff mijn hoofd en gedachten gaan alle kanten op.

12. sohappy

sohappy Lid

22 jan 2016
    98
    109
    33
    NULL
    NULL
    Ik krijg nu wel zin om te testen, duurt echt nog even. Wil nog een week wachten. Hopelijk kan ik me bedwingen:confused:

@werken. Ben de kerstdagen vrij moet met oud en nieuw werken. Maar dat vind ik minder erg.

13. MariekeRox

MariekeRox Fanatiek lid

6 nov 2015
    1.676
    807
    113
    @Jackster ik heb al mijn zwangerschappen ontdekt met een ovulatie test. Paar dagen later had ik dan een positieve zwangerschapstest

14. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    @Jackster kan verschillende oorzaken hebben. Of idd veel lh in je lichaam, of een zw of toch nog je ei (wat ik niet denk overigens).
    Wat betreft t ontpillen kan soms wel tot een jaar duren voordag het echt weer op regel is dus dat half jaar van de pil af, zegt nog niks. Jeetje meid wat een onzekerheid.o_O

@sohappy nog even volhouden :roflmao: gaat je lukken hoor haha.

@Elena83 knap hoor. Snap dat je gedachten alle kanten op gaan. Maar ook mooi dat t deze maand rustiger was;) misschien doet dat ook veel goeds. ;)

15. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    had je nu geen oploop in je testen?
    Geen idee, ik gebruik ovulatie testen alleen rondom eisprong.

@Elena83 knap hoor! Ik ga zo hard voor je duimen.

@sohappy oeps. Bij jou ook al de testdrang.

16. femmie88

femmie88 Actief lid

22 sep 2014
    356
    474
    63
    @Jackster
    Kan volgens mij wel verschillen, maar vind het wel vreemd dat de test zo blijft knallen.

@Elena83
    Fijn dat je wel wat rustiger bent dan de afgelopen maanden. Knap dat je zolang wacht!

@sohappy
    Ik hoop dat je je nog zo lang kunt bedwingen!

Ik kon me niet inhouden en heb net nog een andere test gedaan en meteen ook een ovulatietest. Nu zag ik het streepje binnen de afleestijd (na 3 minuten al)en mijn ovulatietest knalt bijna! Moet zeggen dat ik nu wel iets rustiger ben na deze test. En verder is het nu ook weer gewoon afwachten :rolleyes:.

Bijgevoegde bestanden:

sannekrul vindt dit leuk.
  17. NoelleJona

10 okt 2017
    38
    37
    18
    Vrouw
    NOD-lijst 25 t/m 31 December 2017

25 December
    Elena83, 34 jaar, 1ste kindje, ronde 11
    Aoibhe, 27 jaar, 1e kindje, ronde 2
    Jackster, 27 jaar, 1e kindje, ronde 3
    Clur26, 28 jaar, 2e kindje, ronde 1

26 December
    Mama1504, 29 jaar, 2e kindje, ronde 6
    Saaaraaa, 23 jaar, 2e kindje, ronde 5

27 December
    FAE91, 26 jaar, 2e kindje, ronde 10
    Tjemmie, 33 jaar, 1e kindje, ronde 12 (ronde 11 vmk)
    Stakato, 2e kind, ronde 3 (of ronde 1 na mk)
    Pink06, 33 jaar, 3e kindje, 1e actieve ronde (al ruim een jaar geen anticonceptie en in die periode niet zwanger geworden)

28 December
    Sannekrul, 27 jaar, 1e kindje, ronde 1
    D1987, 30 jaar, 1e kindje, ronde 4
    NoelleJona, 32 jaar, 3e kindje, ronde 4
    Mariekerox, 35 jaar, 2de kindje ronde 1
    Chanbee, 26 jaar, 1e kindje, ronde 15

Femmie88, 29 jaar, 2e kindje, ronde 1
    Anno1, 25 jaar, 2e kindje, ronde 1
    Doornroosje94, 23 jaar, 2e kindje, ronde 2

29 December
    Meisje93, 24 jaar, 2e kindje, ronde 7

30 December
    28Lana, 30 jaar, 1e kindje, ronde 3
    sohappy 32 jaar, 2e kindje, ronde 6
    Anikas 31jaar,1e kindje,ronde 4

jolicoeur, 35 jaar, 1e kindje, ronde 2

31 December
    Anar91, 26 jaar, 1e kindje, ronde 10
    Curitiba, 41 jaar, 2e kindje, ronde 1 (na MK)
    Wachtbankiemuts, 38 jaar, .. kindje, ronde 1
    Rian85, 32 jaar, 4e kindje, ronde 1

Datumloos:
    Noortjedebeer, 24 jaar, 1e kindje, ronde 5

Totaal: 25

Wachtbankje (22), Zwanger (0), Ongesteld (0), MMM (0), Negatieve Test (1), Twijfel-/Tuurtest (0)

WIL JE OP DE LIJST? Vul de lijst dan zelf even aan met je naam, leeftijd, hoeveelste kindje en hoeveelste ronde. HEEL BELANGRIJK pas dan ook de totalen aan onderaan.

Je kunt dit kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren)

18. NoelleJona

10 okt 2017
    38
    37
    18
    Vrouw
  19. sannekrul

sannekrul Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.542
    1.106
    113
    Vrouw
    Dames.. zal het ??
    Ik kan het niet geloven.. het is een wondfo test.. hebben die nooit valse streepjes ?

Bijgevoegde bestanden:

20. sannekrul

sannekrul Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.542
    1.106
    113
    Vrouw
    Deze is duidelijker

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina