NOD lijst 25 t/m 31 December (laatste lijst van dit jaar)

Discussie in 'NOD forum' gestart door Jolicoeur, 24 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    misschien helpt het om te denken dat een test voor NOD helaas ook weer kan aflopen. :(

2. Pink06

Pink06 Fanatiek lid

21 nov 2016
    1.308
    693
    113
    Vrouw
    Ik weet t dus niet precies.. niet gemeten of ovaluatietesten gedaan. Wel vorige week woensdag t idee gehad dat ik mijn ei had ivm de buikpijn.

3. Meisjeje

Meisjeje Actief lid

21 feb 2014
    232
    9
    18
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ik breek zomaar even in.
    Nu op 11dagen dpo... heb normaal een lf van 12 of 13 dagen.
    Bezig voor een tweede kindje, wel al weer ruim een jaar bezig. Nu ronde 3 weer met clomid.
    25dec nod...

Durf niet te testen want ben weer te bang voor weer een dikke teleurstelling.
    Laatste 2 dagen emotioneel, soms iets misselijk maar ook wel soort ongi achtige druk/krampen..

4. Elena83

Elena83 Bekend lid

24 feb 2017
    631
    201
    43
    NULL
    NULL
    @Meisjeje Welkom!
    Hopelijk snel resultaat met clomid!

Hier ronde 11 en we hebben dezelfde nod. Ik durf dus ook niet te testen. Bang voor teleurstelling..

Wanneer wil je wel gaan testen? Ik twijfel zo.
    Maar dat kun je een pagina terug lezen.

5. Jackster

Jackster Actief lid

3 okt 2017
    155
    119
    43
    Vrouw
    Het begint echt spannend te worden. Helaas zie ik niet echt iets in de testen die geplaatst zijn maar ik vind dat altijd lastiger op een foto te zien dan int echt (ivm de lichtval)

Op de vraag of ik dit keer een oploop had. Jazeker. Mijn 1e ongesteldheidsdag was 25 november en zoals je kunt zien ben ik 3 december begonnen met testen. Die liep aardig mooi op met op 10-12/11-12 een piek. Ik ben toen paar dagen op reis geweest en heb daarna niet meer getest. Omdat ik het toch niet kon laten daarna nog eens getest. Ik heb voor eventjes alles in een collage gezet.

De test rechtsboven is van 19-12 en die rechtsonder van vanochtend 22-12 dus.

Op 19-12 heb ik ook zwangerschapstest gedaan (early en gewoon, allebei negatief)

Bijgevoegde bestanden:

6. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    @Meisjeje spannend!
    Wat zijn jullie al lang bezig. :(

@Jackster idd een mooie oploop.
    Maar LH kan wisselen in je lijf. Dus wie weet heb je nu wat meer LH. Of er is toch al een prille zwangerschap.

7. Meisjeje

Meisjeje Actief lid

21 feb 2014
    232
    9
    18
    NULL
    NULL
    Ik ga me echt inhouden (proberen tot mijn NOD). Zou et zo leuk vinden een positieve test nog snel in te pakken en onder de boom te leggen..
    Wanneer ga jij testen?

8. Meisjeje

Meisjeje Actief lid

21 feb 2014
    232
    9
    18
    NULL
    NULL
    @Jackster
    Test je op dezelfde tijdstippen?
    Probeer jezelf ook niet gek te testen...

9. Elena83

Elena83 Bekend lid

24 feb 2017
    631
    201
    43
    NULL
    NULL
    Ik denk dat ik echt probeer te wachten en misschien tot zelfs na nod en dat ik dus pas test als ik niet ongesteld wordt. Maar vind het wel moeilijk.

Zou het ook zo leuk vinden om hem een extra kadeautje te geven.

10. Meisjeje

Meisjeje Actief lid

21 feb 2014
    232
    9
    18
    NULL
    NULL
    wanneer zou je uitslagen uit zkh krijgen?
    herkent iemand de druk op onderbuik? net ook een soort wit/doorzichtig slijm propje.. sorry voor de details.
    Steeds meer t gevoel dat t weer niks gaat worden.

11. Elena83

Elena83 Bekend lid

24 feb 2017
    631
    201
    43
    NULL
    NULL
    16 januari pas.

Ik merk/voel helemaal niets.. dus ik denk dat ik niet zwanger ben. Maar hoor dat vaker dus we kunnen niet meer doen als afwachten.

12. Jackster

Jackster Actief lid

3 okt 2017
    155
    119
    43
    Vrouw
    Altijd mn tweede plas in de ochtend net voor ik naar mn werk ga (op aanraden hier van een topic opt forum)

Nee heb besloten er mee te stoppen.. tis te frustrerend

13. Pink06

Pink06 Fanatiek lid

21 nov 2016
    1.308
    693
    113
    Vrouw
    Hoi!

Wat een spannendedagen voor je. En je hebt er al een lange rit opzitten. Vervelend zeg, ik hoop echt dat je snel een positieve test hebt. Hoe mooi zou dat zijn met kerst?

14. sannekrul

sannekrul Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.542
    1.106
    113
    Vrouw
    Dat had ik ook en ik heb vanmiddag licht positief getest, dus dat zegt niets

15. Meisjeje

Meisjeje Actief lid

21 feb 2014
    232
    9
    18
    NULL
    NULL
    @sannekrul Gefeliciteerd! Wanneer is je NOD? Heb wel wat terug gelezen maar nog niet genoeg ingelezen om dingen goed te onthouden merk ik.
    Hopelijk steeds een mooiere test

16. D1987

D1987 Bekend lid

26 nov 2017
    682
    701
    93
    Vrouw
    @sannekrul & @femmie88 ik zie bij beide een licht streepje! Spannend, nu hopen op een mooie oploop.

Ik vind het maar spannend. Vorige maanden wist ik eigenlijk wel dat het niet raak was, maar voel me nu beetje vreemd. Steeds beetje zeurderige buikpijn, zweet meer dan normaal snachts en heb ook veel afscheiding wat ik normaal niet heb... zou het? Nog even wachten, ik probeer pas maandag te testen!

17. Aoibhe

Aoibhe Bekend lid

2 nov 2017
    970
    789
    93
    Vrouw
    @Meisje93: Ik ga niet testen, denk ik. Ik wacht mijn NOD af en als ik tweede Kerstdag nog niet ongi ben, denk ik een testje te wagen. Spannend!

@Rian85: Je bent ook nog wel heel vroeg met testen! Mijn huisarts zegt een week na NOD pas! Dus het kan nog, hoor!

@Elena83: Knap van je, wacht je je NOD af? Ik herken het niets voelen en voor NOD geïrriteerd zijn, dat heb ik idd ook altijd.

@femmie88: Dat ziet er uit als een mooie test!

@sannekrul: Ik zie wel een klein streepje. Binnen de tijd?

@Elena83, @Jackster, @Clur26: Spannend, onze NOD komt al dichterbij! Merken jullie al iets? Ik helemaal niet, denk niet dat het raak is, voel me precies zoals normaal.

Succes met wachten en testen, dames! Ik heb nu lekker vakantie!

18. Elena83

Elena83 Bekend lid

24 feb 2017
    631
    201
    43
    NULL
    NULL
    * dubbele post

19. Elena83

Elena83 Bekend lid

24 feb 2017
    631
    201
    43
    NULL
    NULL
    @Aoibhe nope helemaal niets.
    Vind het wel spannend maar aan de andere kant durf ik ook helemaal nergens meer op te hopen.
    Ik denk dat ik echt probeer te wachten en misschien tot zelfs na nod en dat ik dus pas test als ik niet ongesteld wordt. Maar vind het wel moeilijk.

Zou het ook zo leuk vinden om hem een extra kadeautje te geven.

20. sannekrul

sannekrul Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.542
    1.106
    113
    Vrouw
    Dankjewel! mijn NOD is woensdag.
    Ja morgen ga ik weer testen

Deel Deze Pagina