NOD lijst 25 t/m 31 December (laatste lijst van dit jaar)

Discussie in 'NOD forum' gestart door Jolicoeur, 24 nov 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sannekrul

sannekrul Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.542
    1.106
    113
    Vrouw
    Jaaaa top!! En dat met middag urine ❤️

2. ano1

ano1 Niet meer actief

Opgedroogd ... ik weet t niet hoor

Bijgevoegde bestanden:

3. Pink06

Pink06 Fanatiek lid

21 nov 2016
    1.308
    693
    113
    Vrouw
    Ik ken de testen niet.. waar zou het streepje moeten staan?!

4. femmie88

femmie88 Actief lid

22 sep 2014
    356
    474
    63
    @ano1
    Hier mijn test van gisterochtend. Ook echt heel erg turen en denk dat je het na uploaden misschien niet eens ziet.

@anikas
    Ik had 2 uur niet gedronken en daarvoor ook al weinig. Ik kijk meestal gewoon even in het bekertje hoe donker de urine is. Als het te licht is, test ik niet.

Bijgevoegde bestanden:

anikas vindt dit leuk.
  5. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    balen zeg. :(

6. anikas

anikas Actief lid

22 okt 2017
    332
    136
    43
    Vrouw
    Aah ok.ik ga toch maar 1tje halen van het kruidvat en toch maar een testje wagen.ik vind het spannend zeker na ik heb geldlening dat je positief testen met dag-urine.Dacht dat dit enkel kon met ochtendurine. .

7. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Zie niets helaas.

nee wat balen zeg. :( Zo oneerlijk.

@anikas zie hem idd niet op de foto. Spannend hoor.

8. ano1

ano1 Niet meer actief

Doe morgen vroeg nog een poging denk ik haha .. kan me nu echt niet meer inhouden bah

noukie 1992 vindt dit leuk.
  9. Mama1504

Mama1504 Fanatiek lid

22 nov 2016
    3.021
    1.206
    113
    Hehe! Eindelijk alle pagina's bij gelezen.

@femmie88 jaa! Dies duidelijk! Mooi hoor! Voor jou ook een voorzichtige gefeliciteerd!

@ano1 en @anikas helaas zie ik het niet. Hopelijk wordt t toch echt mooi streepjes :)

Sorry als ik iemand vergeten ben, maar dit was ook wel veel om terug te lezen. Hoop t voor nu bij te houden;)

anikas en sannekrul vinden dit leuk.
  10. sannekrul

sannekrul Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.542
    1.106
    113
    Vrouw
    In de verte lijk ik iets te zien

11. sannekrul

sannekrul Fanatiek lid

9 jan 2012
    1.542
    1.106
    113
    Vrouw
    Ik zie (nog) niks

12. Clur26

Clur26 Niet meer actief

Aaah dames met positieve test van harte gefeliciteerd en een super zwangerschap gewenst!!
    Voor alle anderen, op naar een vruchtbaar 2018!

sannekrul vindt dit leuk.
  13. Webje

Webje Bekend lid

6 okt 2012
    503
    100
    43
    Hoi dames,

Mijn nod is tussen 25-28 december vind het zoo spannend eerste keer nadat we weer in t ziekenhuis lopen test vanochtend was wit..

Zie hier mooie testen al voorbij komen

14. noukie 1992

noukie 1992 Fanatiek lid

4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    Spannend dames hoop dat jullie testen mooi oplopen de komende dagen, dit is al een mooi kerstcadeau lijkt me, alvast proficiat!!

sannekrul vindt dit leuk.
  15. Stakato

Stakato Niet meer actief

@ano1 volgens mij kan je turen tot je scheel kijkt, maar deze test gaat niet positief worden. ;) Ik moet altijd wel lachen om wat mensen allemaal doen om een test toch positief proberen te doen laten uitvallen. :p
    Ik hoop dat je gewoon nog te vroeg bent! Wanneer verwacht je je NOD?

16. ano1

ano1 Niet meer actief

Ja denk rond 28 dec maar vind lastig te zeggen , mijn ei is volgens mij rond de 15e geweest ..

17. Stakato

Stakato Niet meer actief

Nou, dan lijkt het me zelfs voor een tuurstreep echt nog te vroeg! Ben bang dat je geduld echt nog wat verder beproefd zal moeten worden. ;)

18. ano1

ano1 Niet meer actief

Weet niemand hoe het precies werkt na je ei ?

Mijn ei vermoeddelijk gehad rond 15dec , 2 dagen erna was vruchtbaar slijm helemaal weg maar sinds gisteren baarmoeder pas helemaal laag ..

19. ano1

ano1 Niet meer actief

Haha denk ik ook maar ongeduldig is een van me slechte eigenschappen :p

20. Eefje1983

Eefje1983 Lid

22 dec 2017
    61
    76
    18
    Vrouw
    Wat is dit forum heerlijk om te lezen! Ik ben niet de enige 'voeliknuwatofnietneetochnietoftochwel??' miep geloof ik. Het liefst zou ik ook al testen, tegen beter weten in, want mijn NOD ligt tussen 25 en 29 december...
    Dit is de tweede ronde dat we 'bezig' zijn. Mijn spiraal is er al in augustus uit gegaan, maar behoorlijk wat problemen gehad rond mijn cyclus, al bezig sinds vorig jaar september. Inmiddels lijkt alles wel tot rust gekomen, tijdens een kijkje van binnen via de echo gezien dat er een ei onderweg was en daarna bij een hysteroscopie dat mijn baarmoeder er buiten een 'gunstig' liggend myoom er keurig uit ziet, dus klaar om te ontvangen....
    Maar ja, dat is natuurlijk niet helemaal aan mij..
    Tenslotte ben ik inmiddels 34 (gewoon jong dus... :p) en aangezien dit mijn eerste kindje zou worden weet ik ook echt niet wat mijn lichaam doet als ik zwanger zou zijn.
    De eerste ronde was ik er van overtuigd dat het raak was, ik voelde me bij vlagen misselijk en mijn borsten waren super gevoelig, maar helaas keurig op tijd ongesteld geworden. Nu voel ik weer van alles, maar ik vind dat ik me aanstel en me alles in beeld, want ik vond het best een teleurstelling dat het niet raak was. En dat bij de eerst ronde, verder val ik best mee qua realistisch denken hoor ;) Laten we hopen dat we allemaal zwanger het jaar uit gaan, en degenen die inmiddels ongesteld zijn, jullie worden gewoon de eerste zwangeren van volgend jaar!! Op een alcoholvrij 2018! En dan lees ik gezellig mee, en als jullie het allemaal goed vinden praat ik ook gezellig mee hier...

Pink06 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina