@D1987 ja gisteren kon ik het nog niet helemaal geloven, maar nu geloof ik het toch echt wel! Ik stuiter helemaal vanbinnen
Nou niet echt anders dan andere maanden. Iets pijnlijke borsten (maar die heb ik sinds vorige maand na mijn ei), 5 dpo die mega steken/krampen in de buik en zaterdag viel mij op dat ik ontzettend moe was, heb zaterdagavond van 20 uur tot 23 uur op de bank gezeten en ben er niet meer af geweest. Was gewoon te lui om naar t toilet te gaan of drinken te pakken en zondag heb ik na het werk zelfs weer op bed gelegen. Maar ik dacht dat t door de drukte kwam. Verder is mij niet echt iets opgevallen wat anders was. Maar manlief kwam met een hele lijst dingen die hem van de week op waren gevallen. Hij vond dat ik veeeel meer moest plassen, erg moe, hij vond dat ik veel dorst had. En ja die puzzelstukjes vallen nu op hun plek. Waauw ook al duidelijk! Gefeliciteerd
Onze kerstfeesten met de familie zijn al geweest midden december, maar toen heb ik ook niet gedronken. Maar ben sowieso geen drinker dus geen probleem om de glaasjes te laten staan. Vandaag is het dus gewoon genieten met mijn ventje! Verder heb ik al antistoffen tegen toxo enz, dat gebeurd nu eenmaal als je opgroeide in een cattery dus kwa eten zit ik ook redelijk safe maar ik ga lekker de gezonde toer op nu, alles voor de baby
@noukie 1992 Mooie test. Gefeliciteerd! Hier net nog even getest. En zie een mooie oploop. Zit nu op 11/12 dpo. Als ik het volhoud, wil ik nu om de dag gaan testen totdat ik een een echte knaller heb en mijn testen op zijn.
Wow dames mooie testen!! Krijg nu testdrang maar ben nog maar 8/9 dpo. Aardig vroeg zal ik vast niks op zien.
@D1987 jaaa met de test van vandaag kunnen we er niet meer om heen. Hij geloofde het gisteren al wel echt en moest eerder mij telkens weer geruststellen en zeggen “je bent zwanger”, maar vandaag geloof ik zeker
Ik heb trouwens met wondfo en met de extra gevoelige dipstick van sensitest getest en vind wondfo echt veel fijner. Dit is mijn oploop bij de sensitest. Echt minimaal en het streepje is nog helemaal niet zo duidelijk. Testen zijn van zaterdagmiddag en vanochtend.
@Mama1504 haha grappig dat je man meerdere dingen in de gaten had. @noukie 1992 gefeliciteerd. @femmie88 hele mooie oploop! super hoor.
stiekemerds. Het enige wat mijn man is opgevallen. Is dat mijn libido beneden het vriespunt ligt. Ja en dat ik me al dagen niet top voel
Haha de mijne gaf ook zo’n opmerking “als je babies wilt maken gaat het alle dagen en liefst meerdere keren per dag en daarna niets meer xD”