Het zegt nog niets.. die van mij waren tot vrijdag ook spierwit. En nu nog een twijfel natuurlijk.. maar er staat iets
@Pink06 heb er ook al hééél wat van de Kruidvat versleten en ookal wou ik altijd een streep zien er stond er echt nooit 1 zelfs in de verste verte niet. (Niet binnen tijd, niet na 10 minuten en niet na uren of dagen) Daarom wist ik gisteren dat ookal was hij zo microscopisch dat het echt wel raak was en dat lijkt me bij jou ook zo hoor als je je kan bedwingen overmorgen testen, maar dat kon ik niet en heb dus de dag er na getest, maar die gaf al veel meer zekerheid dus geen spijt als je testen in huis hebt liggen is het moeilijk bedwingen
Precies!! Bij mij ook nooit een voorgedrukt lijntje gezien. Mijn hele lichaam zegt mij ook dat ik zwanger ben.. misselijk, ben om 22.00 al zo moe (en echt een avondmens!) vage ongesteldheidspijn en pijnlijke borsten. Maar goed het kan natuurlijk ook nog anders lopen dus ik durf echt niet blij te zijn. Vorige maand was hij veeeel duidelijker en liep ook weer snel af.
@Pink06 Gefeliciteerd, ik zie ook echt een lijntje. @Meisje93 Balen dat hij wit is, maar het is nog vroeg! Eigenlijk weet je nu nog niks zeker, dat is eigenlijk ook de reden dat ik van mezelf nog niet mag testen. @Aoibhe Jammer dat je ongesteld bent geworden, ook al ben je nog niet lang bezig, de wens is er! Hier heb ik lekker ontbeten met rosbief en filet americain... Toch een voordeeltje als je nog niks weet
Ik heb toch maar 1 klein glaasje wijn.. anders valt het op. Ik rij naar huis. Man weet nog niets van de test
wat denken jullie, moet morgen nog niet werken dus denk er aan om morgen reeds naar de ha te gaan om al een bloedtest te doen omdat men testen al positief zijn, of toch maar wachten tot na nod?
@Pink06 ja die van 10 dpo was idd al opgelopen tov die van gisteren dus opzich wel positief denk ik, maar toch nog veel schrik dat het mis gaat. :s je vriend weet nog van niets wanneer ga je het vertellen?
Gefeliciteerd alle positieve testers ! Hoe leuk met kerstmis ... En alle meiden op rood wat balen zeg ..