Hier ook weer getest. Heb t idee dat hij het lijntje ietsjepietsje duidelijker is Links 11 dpo en rechts vandaag 12 dpo.
@Rian85 en @Mama1504 Bij jullie allebei is het streepje inderdaad beter te zien nu. Mooi zeg! @Meisje93 Ik zag dat jouw temp nog steeds hoog is. Spannend! Hoop dat je snel alsnog positief test.
Oh spannend weer meiden. @Mama1504 en @Rian85 streepjes zijn goed te zien hoor. Leuk! Hier snap ik het even niet meer. Ik had gister nod maar niks. Ongi gevoel is weg. Zaterdag getest, maar negatief. Had voor ongigevoel echt het gevoel van zwanger zijn. Lig nu in bed, maar twijfel of ik zal testen. Durf niet op kerst.
@femmie88 klopt! Ben benieuwd! denk morgen testen. durfde vandaag niet. @Klvertje4 spannend! als je het niet durft zou ik het morgen doen. Volg je hart
Ja twijfel.. heb net wel wat urine opgevangen. Manlief wil altijd mee testen en die ligt nog lekker te slapen.. Dus misschien laat ik de keuze wel aan hem of toch gewoon maar niet idd. Op 12 dec (dag 18) in de ochtend een positieve ovutest gehad. Dus verm 13 dec gesprongen. Za getest was negatief, maar ook 2 dagen voor nod. Mijn lf is altijd kort, zo 10 dagen ong. Vorige rondes cycles gehad van 30, 30, 27 en 29. Nu zit ik op dag 31 en voel me zwanger. Alle 4 de rondes een lf van 10/11 en nu zou het al 13 zijn. Dus ja....
Ik kon het vanochtend toch niet laten.. de eerste test is van; 9/10 dpo 2e 10/11 dpo 3e 11/12 4e 13/14
Zie niks maar is ook vroeg nog. Over paar dagen weer testen? Of heb je genoeg testen in huis om zoveel te testen? Hier voel ik Mn ongie aankomen, geen symptomen. Ik had een vrij late ei dit keer dus eerder testen heeft hier weinig zin ben ik bang . Denk de 30tigste even testje wagen of afwachten tot Mn ongie komt. Mijn temp is bepalend en als hij omlaag gaat naar minimaal 36.9 is dat ook een teken van ongie , stuk goedkoper Fijne 2de kerstdag allemaal!