Nee idd. Ze zullen t wel weten. Hoop zoo voor jullie dat het lukt. Ben benieuwd of je knallende test ook overeenkomt.
Ik ook! Vind het ook echt wel verwarrend dat er zoveel verschillende verhalen zijn, ook van artsen onderling. Ze zei wel als je geen zin hebt niet doen. Want als je niet vochtig bent dan kunnen de zaadjes moeilijker zwemmen.
Jaa heel tegenstrijdig dan. Aha. Weer wat geleerd eigenlijk logisch. Geen ervaring mee verder, loopt er altijd uit haha. (Sorry )
Ik lees hier mee! 12 dagen geleden een spontane miskraam gehad met 6 weken. Ik hoop dat mijn cyclus niet overhoop ligt. Dan zou ik over 5-8 dagen mijn eisprong moeten hebben.
wat verdrietig van je miskraam. Sterkte! Is je hcg uit je lichaam? Want dat kan de eisprong tegen houden.
Ik had 6 dagen na de mk negatieve testen en geen bloed, dus ik denk dat ik wel helemaal “schoon” ben. Ik kan niet wachten tot de vruchtbare dagen, dat vind ik echt het enige leuke moment van de cyclus. Je kan dan echt wat doen en hoeft niet te wachten.
Dames, ik was iets te voorbarig door me aan te melden bij dit groepje. Na mijn MK van zondag nog steeds positieve zwangerschapstesten en nog flink veel bloed. Geen kans dus op een eisprong op tijd nog voor mijn NOD dit jaar. Ik ga er volgende maand weer voor! Veel succes hier!!!
Cd 12 inmiddels en ik begin vandaag weer met ovutesten vorige maand was de eerste na mijn spiraal en was een super lange cyclus dus ik hoop deze maand op een gewone cyclus van 28 dagen nog testers?
Hoi, Wij hebben de ovutesten even losgelaten deze maand en doen het nu om de dag. Ik dacht dat ik dat best zwaar zou vinden omdat ik ook niet altijd zin heb, maar ik merk juist dat het wel positief uitwerkt voor mijn libido. Hahahha, dat is dus wel weer leuk. Deze maand probeer ik heb ook een beetje los te laten ivm met de feestdagen. We zien het wel, hopelijk kunnen we met babynieuws het jaar uit knallen.
Ja ik ben ook weer gestart met de ovutesten. Nog steeds negatief al was die van zonet heel duidelijk maar negatief. Vanmiddag weer testen. Hoop idd voor je dat je cyclus snel regelmatig wordt. @Noortjedebeer wat mooi dat t toch goed uitpakt hopelijk met goed resultaat @Stakato naar van je miskraam. Wat goed dat hcg zo snel uit je lichaam is. Ik hoor/lees vaak dat je extra vruchtbaar bent na de miskraam dus hopelijk heb je snel weer een positieve test MET een plakkertje Idd de vruchtbare dagen zijn t leukst dan kun je met een ander doel gezellig maken @Curitiba oeps! Hopelijk kun jij 2018 dan mooi beginnen jij ook succes voor de volgende maand!
Hier al een week aan het testen. Wilde het gewoon even in de gaten houden. Ik verwacht het pas maandag of dinsdag.
@Mama1504 gaat dus niet lang meer duren bij je. Ik ga denk zondag starten met ovulatie testen. Dan zit ik op CD12.
Helaas toch weer wit. Dus nog geen knaller. Maar verwacht de knaller van t weekend en maandag/dinsdag mijn ei. Ach manlief heeft vanavond laatste nachtdienst en dus maakt t niet uit Oeh spannend. Wanneer verwacht jij hem?
Dames even vraagje als je een positieve ovulatie test heb begrijp ik dat binnen 48 uur je ei springt. Dus is het belangrijk om na je positieve ovulatie test het nog 2 dagen gezellig te maken?
Ja klopt. Je eitje kan 6 uur na positieve test springen maar ook na 24 uur. Dat weet je dus niet. Behalve als je tempt, dan weet je welke dag hij gesprongen is (achteraf). Maar max na 48 uur. Dus wel t beste om dan gezellig te maken. Maar om de dag is ook goed, dan mis je hem ook niet